Dankjuwel!quote:
Ja hoor. Waar spamt hij dan? Hier?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie
Kan ji jtegen quincy zeggen dat hij niet zo moet spammen?
M&Mquote:
Nicequote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On The Air: Avril Lavigne -Complicated
Next: Avril Lavigne - What The Hell
In mijn posts zit toch gewoon inhoud?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Waar spamt hij dan? Hier?
Daarom vraag ik 't toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
In mijn posts zit toch gewoon inhoud?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Jippie we hebben het dan eindelijk voor elkaar.
Het bed is kapot..
Die ma kwam met de geniale opmerking "Hee jullie plank zit los"
Nog even en we storten in.
Waarom veert het bed niet mee
Ik spam niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Quincy, houd eens op met spammen.
HIHI ik kijk de MaDiWoDoVrijdagshow, deden e zo googlen op secret story, zag je echt allemaal linkjes naar fok voorbij komen
Euh? Draai je op radio ONZ?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja naar de luisteraars: Verzoekjes zijn welkom.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja naar de luisteraars: Verzoekjes zijn welkom.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las allemaal gezelligheid hier, ik dacht, ik kom even zwaaien!
Patquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las allemaal gezelligheid hier, ik dacht, ik kom even zwaaien!
Rot dan eens op met dat gezeik over je radio dan.quote:
Ik heb t nog niet 1x gekeken en dat wil ik zo houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap dat hele Secret Story niet eigenlijk.
Oh. Waarom niet ONZ dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nope, (nog niet). Dit is meer Radio GRTD
Ga anders even twitteren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On Air: Queen - Radio Gaga
Up Next: AC DC - Thunderstruck
Ja, not too bad thanks en met jouquote:
Lady Gagaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On Air: Queen - Radio Gaga
Up Next: AC DC - Thunderstruck
Maar een Twit zie je niet hierquote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Waarom niet ONZ dan?
[..]
Ga anders even twitteren.
Dat is juist het mooie eraan. Dit is GRTD, niet een "ik stream nu dit en dit"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar een Twit zie je niet hier
Ik ga morgen op de test stream draaien van ONZ. Als een soli zegmaar.
Gaat z'n gangetje!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thanks en met jou
Hoiiiiquote:
Hoe dat zoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!Het was een roerige dag, haha!
Maar in Geen Reet Te Doen kan je toch gewoon feitelijk gezien alles posten zolang er inhoud aanwezig is? (Dus geen HAHAHA TROLLOLLOLLOLLOLLOLLLOOLOLOLO!!!!1!1!!1!!!!1einz posts)quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie eraan. Dit is GRTD, niet een "ik stream nu dit en dit"
Je kan inderdaad doorgaan, maar als ik net vraag of je opt wilt houden, dan is dat niet zo slim.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar in Geen Reet Te Doen kan je toch gewoon feitelijk gezien alles posten zolang er inhoud aanwezig is? (Dus geen HAHAHA TROLLOLLOLLOLLOLLOLLLOOLOLOLO!!!!1!1!!1!!!!1einz posts)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |