Ga jij naar Utrecht zaterdag?quote:
lapoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]sup
[..]
heuj POPS![]()
Wanneer ga jij ns DJen
quote:
Hups, mij, mono, en vele anderen.quote:
Is het ook met Dragems?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil er spannende larpseks met mij in het bos?
Het is toch nog niet zeker of ik gaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hups, mij, mono, en vele anderen.
in-spel verkrachtingen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie wil er spannende larpseks met mij in het bos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
HOE HEET DRAGEMS ALS HIJ JONGENS NEUKT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HOE HEET DRAGEMS ALS HIJ JONGENS NEUKT?Ik gniffelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee je lultquote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef ToT het volgende:
Mijn ex-vriendin is een LARPer en ik moest een keer meedoen!
HOE HEET DRAGEMS ALS HIJ JONGENS NEUKT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens:
goedenavond allen![]()
![]()
HOE HEET DRAGEMS ALS HIJ JONGENS NEUKT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Moest' ookquote:[im'g]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef ToT het volgende:
Mijn ex-vriendin is een LARPer en ik moest een keer meedoen!
vdjquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom inladen, dat hoeft niet in Vdj 6
ditquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom inladen, dat hoeft niet in Vdj 6
HOE HEET DRAGEMS ALS HIJ JONGENS NEUKT?Ik ging stuk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Dat ik meedeed was alleen maar om figurant te zijn voor een weekend voor koters. Ik ga niet serieus als een elfje door het bos heen huppelen en met een zwaard gaan zwaaien. Ik was een handelaar in healing drinks en herbs enzo. Als de kiddo's "gewond" waren door de strijd konden ze bij mij dus healing stuff kopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee je lult!
Zo niet, vertel hoe dat ging___ !
ja gewoon MP3s erin flikkeren, wat gebruiken jullie danquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ik meedeed was alleen maar om figurant te zijn voor een weekend voor koters. Ik ga niet serieus als een elfje door het bos heen huppelen en met een zwaard gaan zwaaien. Ik was een handelaar in healing drinks en herbs enzo. Als de kiddo's "gewond" waren door de strijd konden ze bij mij dus healing stuff kopen.
Ik draai als ik gewoon draai met OTS, als ik mix met Traktor.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja gewoon MP3s erin flikkeren, wat gebruiken jullie dan
Ik wou dat net gaan doen toen zag ik jouw postquote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
de dekt de lading redelijk
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb Greenday live gezien. Wat een aids
Het mooie is dat mijn ex volledig werd ingemaakt omdat ze haar skill-points aan alles behalve fighting skills had uitgegeven!quote:
Jij hebt een chromosoompje teveel?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Nitrouz het volgende:
Kan gebeur'n jongs majoaa je weet t he zo doun wij daa in grunn!!!
Jij voelt je vast verheven boven het normale volk....quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
sla mquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
Kutbroertje zit een beetje te haten om hoeveel chips ik neem
JA NEEM TOCH NIET ZOVEEL SJIPS GVDquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
Wat!? dat heb je nooit gezegd, Greenday is best wel gayquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Niet haten op mijn broertje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt een chromosoompje teveel?
ik denk wel 2quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt een chromosoompje teveel?
kun je bij mijn naam morgen misschien "alto electronica' zetten, zo heet mijn showquote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai als ik gewoon draai met OTS, als ik mix met Traktor.
Mensen die maar 1 chipje per 'graai' nemenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
Ja samen met mijn Mafia matties wel jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Jij voelt je vast verheven boven het normale volk....
Dat is echt erg, ben je maar 1 keer meegeweest?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn ex volledig werd ingemaakt omdat ze haar skill-points aan alles behalve fighting skills had uitgegeven!
Tjeumeg, zat ik maar op die schaal van koelheid...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja samen met mijn Mafia matties wel ja
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef dragems het volgende:
vdj is waar je mee begint. bazen draaien VDJ op een mac
Waar zit jij nu op dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef dragems het volgende:
vdj is waar je mee begint. bazen gaan over op iets anders
ik ben een beginnerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef dragems het volgende:
vdj is waar je mee begint. bazen gaan over op iets anders
dunquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
k
[..]
kun je bij mijn naam morgen misschien "alto electronica' zetten, zo heet mijn show
Butt is net als Edcast.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waar zit jij nu op dan?
Is dat Butt wat?
1 MP3'tje slechtsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al bijna een half uur dragems gemist
Okee, 1 keer om als buitenstaander foto's te maken, en 1 keer om voor die koters mee te spelen. Wij moesten uiteraard ingemaakt worden door hen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat is echt erg, ben je maar 1 keer meegeweest?
GEWOON DIE HELE KLAUW VOLquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 chipje per 'graai' nemen))))))
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, 1 keer om als buitenstaander foto's te maken, en 1 keer om voor die koters mee te spelen. Wij moesten uiteraard ingemaakt worden door hen.Was wel humor; massaal keihard brullend op hen af stormen en je dan laten afmaken.
Knetter!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb al bijna een half uur dragems gemist
Ja eerst inladen, en daarna wisselen ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dat valt mee... was dragems te laat dan
Zo'n grote mond heb ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele chipszak in één keer leeg gieten in hun mond
im not a part of itquote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
Tips voor een leuke snor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat Dragems niet Clint Eastwood gaat draaienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bijna wel met al die enge snorren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |