Daten?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
we dachten en doen hetzelfde
Meng jullie zaad ofzoquote:
Andersomquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Moet de muziek harder in vergelijking met mijn stem?
Och hou op. Overdag 4,5 uur soort van geslapen. Rond 10 uur geloof ik weer gaan slapen, vanochtend om 6 uur werd ik wakker van de buikpijn, verder geslapen tot 10 uur. Toen had ik buikpijn en hoofdpijn. Weer geslapen tot uur of 1 of 2 geloof ik en toen deed gewoon alles me pijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was jij brak dan![]()
ik lag gewoon ziek op de bank
Al de info staat in m'n foboquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ligt eraan. hoe oud ben je en hoe lekker ben je?
Het is een ginger!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ligt eraan. hoe oud ben je en hoe lekker ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
gewoon als het topic dreigt te sluiten niet meer postenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Kan ik bij deze alvast aanvragen/melden dat als ik de lapo heb iemand anders maar opent? Hopelijk is 't goed zo, vorige keer faalde ik nogal
ik ga kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al de info staat in m'n fobo
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, en dan ga jij onze kinderen dragen?
Hij's goed hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Kan ik bij deze alvast aanvragen/melden dat als ik de lapo heb iemand anders maar opent? Hopelijk is 't goed zo, vorige keer faalde ik nogal
Ik wil dat ook niet, maar je moet gewoon niet meer posten na post #290 of 295quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Nee, ik moet de kids van mc-Piel al dragenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, en dan ga jij onze kinderen dragen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is een ginger!
Dat moet er wel bij gezegd worden!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet de kids van mc-Piel al dragen
Gezellig samen toch.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Geeft niks. Onthoud dit: lapo »» op F5 rammen »» open nieuw deel knop indrukken »» nummer +1 doen »» TT verzinnen »» plaatsen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Ja met die updates kan ik 't niet bijhouden, en ik ga niet steeds de postnrs. kijkonquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
gewoon als het topic dreigt te sluiten niet meer posten
Ninja edit?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
MissBullshit, kies voor mij.
Ik heb mooie billetjes
WTF ik had dat dus ook, man ik was echt beroerdquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och hou op. Overdag 4,5 uur soort van geslapen. Rond 10 uur geloof ik weer gaan slapen, vanochtend om 6 uur werd ik wakker van de buikpijn, verder geslapen tot 10 uur. Toen had ik buikpijn en hoofdpijn. Weer geslapen tot uur of 1 of 2 geloof ik en toen deed gewoon alles me pijn.
Was even langs mn ex gegaan en het eerste dat hij zei tegen me was: Christus wat zie jij er beroerd uit!![]()
Helter Skelter
Maar dalijk wisselen we ze perongeluk omquote:
De goudvis is stiekem een kangaroequote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar als je de lapo hebt zit er wel een druk op. Als je het niet snel doet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja met die updates kan ik 't niet bijhouden, en ik ga niet steeds de postnrs. kijkon
Epische billetjes zelfsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mooie billetjes
Maar dan heb ik kinderen van 2 vadersquote:
3 vaders!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik kinderen van 2 vaders
kangoeroequote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De goudvis is stiekem een kangaroe
en voor de rest?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mooie billetjes
Oke danquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dalijk wisselen we ze perongeluk om!
Die met de spleetogen zijn in ieder geval van mij!
Nah ik had vooral last van een vrouwenprobleem. Echt ik wil de overgang in ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF ik had dat dus ook, man ik was echt beroerden ik had echt niet zoveel gedronken als jij
ik hou de tel al niet meer bijquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik kinderen van 2 vaders
Maar dit betekend uiteraard niet dat ik het goedkeur! Uitsluitend mijn kindjes dienen door jou gedragen te worden!quote:
Just a sec!!quote:
ja maar tegelijkquote:
Egoïstisch hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dit betekend uiteraard niet dat ik het goedkeur! Uitsluitend mijn kindjes dienen door jou gedragen te worden!( onze kindjes eigenlijk
)
Kan gebeuren tochquote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol ik checkte je fobo voor die geyle pics, en zag dat ik bovenaan je fobo stond gequote
door dat vruchtbaar haak ik afquote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie peners, en een goed karakterLief, zorgzaam en zeer vruchtbaar!
Sorry manquote:
Rise Against, ja! Deze zocht ik al een tijdje.. Dankje!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hero of War. Prachtig nummer dat wel
ik wordtquote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry man!
Maar ik wordt toch rijk! Ik koop wel een of andere thaise hoer voor jullie!
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
door dat vruchtbaar haak ik af
Gratis gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rise Against, ja! Deze zocht ik al een tijdje.. Dankje!
Ik ben en blijf een allochtoon liefquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik wordt
Hopelijk gaat ons kindje dan niet zo spellen
je ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar goed, rubbers altijd op voorraad. don't worry
Zet hem/haar gelijk op fok, dan leert hij/zij het gelijk afquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik wordt
Hopelijk gaat ons kindje dan niet zo spellen
Ik word ook rijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry man!
Maar ik wordt toch rijk! Ik koop wel een of andere thaise hoer voor jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Answer me!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
Witte donshaartjes op je bil..
Wat heb jij eigenlijk een babybilletjes mono..
Waar zijn die dikke zwarte haren waar je tarrels in blijven hangen!??
no excusequote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een allochtoon lief
ja goed planquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zet hem/haar gelijk op fok, dan leert hij/zij het gelijk af
GODVERDOMMEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 3 uur geslapen!quote:
MSN hosselaar.quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur geslapen!..
En mijn liefje heeft een hamburgertelefoon!
Als dit geen goed excuus is!
ach ja, dat hebben zijn/haar ouders ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat is opzich wel zonde van je kind, want die heeft al meteen geen leven
Dat is waar, dan zitten jullie straks met z'n drieëen om een tafel te fokkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ach ja, dat hebben zijn/haar ouders ook niet
hij doet de mijne wel altijd goedquote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
Snuf, doe je nou opzettelijk al die namen verkeerd uitspreken?!
Ik wil nog wel even doorgaanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Als Dragems er niet is, dan zal ik een leuke show neer zetten
Laten we hopen dat ie zo komt!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Als Dragems er niet is, dan zal ik een leuke show neer zetten
carequote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
God... Elmofan gaat echt te ver om Swj terug te krijgen
Wat heb je trouwens tegen ElmoFan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
God... Elmofan gaat echt te ver om Swj terug te krijgen
Oh ja die is geniaal als Dragems er niet is doe ik die nog welquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Goudvis_ het volgende:
SNUF WANNEER DOE JE WEER HARD ROCK HALLELUJAH
Wat praat jij altijd debielquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef mc-Piel het volgende:
Rotterdam!
STEEN & SPINAL!!!!! SEGWEART ZOETERMEER REPRESENT TJUH!!
Songfestival nummersquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja die is geniaal als Dragems er niet is doe ik die nog wel
joepiequote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ja die is geniaal als Dragems er niet is doe ik die nog wel
Rotterdam van U-niq maar dan de remix. De album versie is ook tof maar deze is beterquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Hoe heet dees?
Jij woont niet in de randstad?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat praat jij altijd debiel
alleen omdat koelkast met allerlei dingen bezig was voor de marathon. En ElmoFan wou draaien, ja draakje moest eruit. Maar Koelkast had geen tijd om 'm uit te doen, hij flipt m gruwelijk hardquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens tegen ElmoFan?
Hier vanuit Utreg maja jeweet respect voor me bois uit Roffa en me bois uit Sweet Lake City. ja tog.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef mc-Piel het volgende:
Rotterdam!
STEEN & SPINAL!!!!! SEGWEART ZOETERMEER REPRESENT TJUH!!
Wel lekker nummertjenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdam van U-niq maar dan de remix. De album versie is ook tof maar deze is beter
Ik woon niet in de randstad nee, maar alsnog genoeg bontkraagjes hier hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij woont niet in de randstad?..
Mocht je dat wel doen... Jij komt nooit buiten?
Enige goede uit rotterdam is me boy WEE IE DUBBEL EN EE!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hier vanuit Utreg maja jeweet respect voor me bois uit Roffa en me bois uit Sweet Lake City. ja tog.
Winne is niks mannn. Me boi Vieira.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Enige goede uit rotterdam is me boy WEE IE DUBBEL EN EE!
HARD ROCK HALLELUJAHquote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
ìk ben er maar je nog nog ff een paar minuten doorgaan snuf. moet ff wat instellen
Oh ok nog 1 briljant nummer danquote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
ìk ben er maar je nog nog ff een paar minuten doorgaan snuf. moet ff wat instellen
doe maar 2quote:
Philip tuned uit!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
Ja weet ik wel, dat heeft hij ook gezegd, maar hij is wel druk he?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Koelkast wil je vast wel helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |