Daten?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
we dachten en doen hetzelfde
Meng jullie zaad ofzoquote:
Andersomquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Moet de muziek harder in vergelijking met mijn stem?
Och hou op. Overdag 4,5 uur soort van geslapen. Rond 10 uur geloof ik weer gaan slapen, vanochtend om 6 uur werd ik wakker van de buikpijn, verder geslapen tot 10 uur. Toen had ik buikpijn en hoofdpijn. Weer geslapen tot uur of 1 of 2 geloof ik en toen deed gewoon alles me pijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was jij brak dan![]()
ik lag gewoon ziek op de bank
Al de info staat in m'n foboquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ligt eraan. hoe oud ben je en hoe lekker ben je?
Het is een ginger!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ligt eraan. hoe oud ben je en hoe lekker ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
gewoon als het topic dreigt te sluiten niet meer postenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Kan ik bij deze alvast aanvragen/melden dat als ik de lapo heb iemand anders maar opent? Hopelijk is 't goed zo, vorige keer faalde ik nogal
ik ga kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al de info staat in m'n fobo
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, en dan ga jij onze kinderen dragen?
Hij's goed hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Kan ik bij deze alvast aanvragen/melden dat als ik de lapo heb iemand anders maar opent? Hopelijk is 't goed zo, vorige keer faalde ik nogal
Ik wil dat ook niet, maar je moet gewoon niet meer posten na post #290 of 295quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Nee, ik moet de kids van mc-Piel al dragenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, en dan ga jij onze kinderen dragen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is een ginger!
Dat moet er wel bij gezegd worden!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet de kids van mc-Piel al dragen
Gezellig samen toch.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet de kids van mc-Piel al dragen
Geeft niks. Onthoud dit: lapo »» op F5 rammen »» open nieuw deel knop indrukken »» nummer +1 doen »» TT verzinnen »» plaatsen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil niet de lapo
Ja met die updates kan ik 't niet bijhouden, en ik ga niet steeds de postnrs. kijkonquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
gewoon als het topic dreigt te sluiten niet meer posten
Ninja edit?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
MissBullshit, kies voor mij.
Ik heb mooie billetjes
WTF ik had dat dus ook, man ik was echt beroerdquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och hou op. Overdag 4,5 uur soort van geslapen. Rond 10 uur geloof ik weer gaan slapen, vanochtend om 6 uur werd ik wakker van de buikpijn, verder geslapen tot 10 uur. Toen had ik buikpijn en hoofdpijn. Weer geslapen tot uur of 1 of 2 geloof ik en toen deed gewoon alles me pijn.
Was even langs mn ex gegaan en het eerste dat hij zei tegen me was: Christus wat zie jij er beroerd uit!![]()
Helter Skelter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |