Totaal mee oneens. Ergens onderin de top 250 zou nog wel gaan, maar zó goed vond ik 'm echt niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Incecption is top 20 waard, maar niet meer of minder.
Oeh ja, Alexandra's Project ben ik heel benieuwd naar. Verder vond ik Funny Games een erg goede film, vooral een psychologische horror (geen gore, zelfs amper zichtbaar geweld) maar zeker nare scene's.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Van de laatste jaren staan vooral Naboer, Session 9, The Children en Alexandra's Project me bij als een aantal van de leukere minder bekende horror/thriller films.
En als een horror/mystery zonder veel verhaal, maar audiovisueel indrukwekkend je ook leuk lijkt, is Amer wat mij betreft zeer aan te raden. Maar dat zeg ik met enige voorzichtigheid, want ik zag na afloop van de voorstelling een kwart van het publiek met zo'n gezicht (![]()
) weglopen.
Klinkt goed, geen een nog gezien, dus binnenkort maar even kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Van de laatste jaren staan vooral Naboer, Session 9, The Children en Alexandra's Project me bij als een aantal van de leukere minder bekende horror/thriller films.
En als een horror/mystery zonder veel verhaal, maar audiovisueel indrukwekkend je ook leuk lijkt, is Amer wat mij betreft zeer aan te raden. Maar dat zeg ik met enige voorzichtigheid, want ik zag na afloop van de voorstelling een kwart van het publiek met zo'n gezicht (![]()
) weglopen.
Eden Lake vond ik echt een klotefilm.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Doff het volgende:
Ik vond Eden Lake, Ils, House of the Devil en The Descent de leukste horrors/thrillers van de afgelopen jaren.
Ben erg benieuwd naar die Alexandra's Project. Naboer zag ik al eens voorbij komen. Zal 'm eens opzoeken. Hoop dat beide films niet teveel op een gimmick steunen.
Ik hanteer meestal een vrij ruime definitiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Vond Naboer zelf wel een aardige film, al zou ik hem zelf niet echt als horror willen bestempelen. Hij is wel uitgebracht onder het Mr. Horror label, maar ik vond het meer een (naargeestige) thriller.
Heb zelf nog een aantal titels in de kast staan die ik nog moet kijken, waaronder Eden Lake, Triangle en Switchblade Romance.
Jazekers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Switchblade Romance... is dat Haute Tension
Ik vond het ook erg realistisch behalve het einde mss. En de stanley-mes-scene heb ik blijkbaar uit mijn geheugen verbannen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef Patch het volgende:
Eden Lake vond ik erg realistisch.
Ik kijk niet gauw weg, maar bij die Stanley-mes-scene wel...
Je kan imdb votes importeren, maar anders moet je ze echt via die lijstjes af gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef wieksel het volgende:
Hoe check ik snel films aan daar...Ik ben een paar lijsten langsgegaan, maar is er een makkelijke manier om alle willekeurige films aan te tikken? Heb er nl echt wel meer dan 200 gezien...
Ze lijken inderdaad wel een beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ver zat ik er ook weer niet van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |