abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93243967
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Incecption is top 20 waard, maar niet meer of minder.
Totaal mee oneens. Ergens onderin de top 250 zou nog wel gaan, maar zó goed vond ik 'm echt niet.

Gelukkig zakken films met de tijd inderdaad wel weer een beetje naar beneden. Ik merk zelf ook heel erg dat een film een jaar later heel anders op me kan overkomen dan het moment dat ik 'm voor het eerst in de bios zie. Blijkbaar is er toch iets waardoor we snel van een nieuwe film onder de indruk zijn, terwijl de tijd nog uit moet wijzen of hij ook zo'n indruk op ons heeft achtergelaten als de echte klassiekers.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Van de laatste jaren staan vooral Naboer, Session 9, The Children en Alexandra's Project me bij als een aantal van de leukere minder bekende horror/thriller films.

En als een horror/mystery zonder veel verhaal, maar audiovisueel indrukwekkend je ook leuk lijkt, is Amer wat mij betreft zeer aan te raden. Maar dat zeg ik met enige voorzichtigheid, want ik zag na afloop van de voorstelling een kwart van het publiek met zo'n gezicht ( :{ :? ) weglopen. :P
Oeh ja, Alexandra's Project ben ik heel benieuwd naar. Verder vond ik Funny Games een erg goede film, vooral een psychologische horror (geen gore, zelfs amper zichtbaar geweld) maar zeker nare scene's.
pi_93246046
Hmz.... tempo ligt heden morgen vrij laag in het FMT.
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:32:33 #53
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_93249686
jah, damn, we zitten al in topic 22, das al in tijden niet gebeurd :P

Is iedereen een beetje moe van ;)
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_93261105
goedemiddag allen...hoe kan ik dit topic op mn foon krijgen, aangezien ik meer onderweg ben dezer dagen...ik hoef niet het hele fok forum maar alleen deze en fmt zelf
pi_93262082
waaah ik ben geeky,ik tik vanaf foon,tralala
pi_93265233
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 03:01 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Van de laatste jaren staan vooral Naboer, Session 9, The Children en Alexandra's Project me bij als een aantal van de leukere minder bekende horror/thriller films.

En als een horror/mystery zonder veel verhaal, maar audiovisueel indrukwekkend je ook leuk lijkt, is Amer wat mij betreft zeer aan te raden. Maar dat zeg ik met enige voorzichtigheid, want ik zag na afloop van de voorstelling een kwart van het publiek met zo'n gezicht ( :{ :? ) weglopen. :P
Klinkt goed, geen een nog gezien, dus binnenkort maar even kijken :) Thanks!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_93271174
Ik vond Eden Lake, Ils, House of the Devil en The Descent de leukste horrors/thrillers van de afgelopen jaren.

Ben erg benieuwd naar die Alexandra's Project. Naboer zag ik al eens voorbij komen. Zal 'm eens opzoeken. Hoop dat beide films niet teveel op een gimmick steunen.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_93296489
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Doff het volgende:
Ik vond Eden Lake, Ils, House of the Devil en The Descent de leukste horrors/thrillers van de afgelopen jaren.

Ben erg benieuwd naar die Alexandra's Project. Naboer zag ik al eens voorbij komen. Zal 'm eens opzoeken. Hoop dat beide films niet teveel op een gimmick steunen.
Eden Lake vond ik echt een klotefilm.
pi_93296561
Vond Naboer zelf wel een aardige film, al zou ik hem zelf niet echt als horror willen bestempelen. Hij is wel uitgebracht onder het Mr. Horror label, maar ik vond het meer een (naargeestige) thriller.

Heb zelf nog een aantal titels in de kast staan die ik nog moet kijken, waaronder Eden Lake, Triangle en Switchblade Romance.
pi_93299538
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Hulkio het volgende:
Vond Naboer zelf wel een aardige film, al zou ik hem zelf niet echt als horror willen bestempelen. Hij is wel uitgebracht onder het Mr. Horror label, maar ik vond het meer een (naargeestige) thriller.

Heb zelf nog een aantal titels in de kast staan die ik nog moet kijken, waaronder Eden Lake, Triangle en Switchblade Romance.
Ik hanteer meestal een vrij ruime definitie :P

Switchblade Romance... is dat Haute Tension :?
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_93299837
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Switchblade Romance... is dat Haute Tension :?
Jazekers.
pi_93299936
Waarom maken ze er nou weer zo'n rare titel van :P
Die vond ik voor 90% wel erg goed overigens.
Mijn reviews
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:22:46 #63
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_93311996
Eden Lake vond ik erg realistisch.
Ik kijk niet gauw weg, maar bij die Stanley-mes-scene wel...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_93312143
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef Patch het volgende:
Eden Lake vond ik erg realistisch.
Ik kijk niet gauw weg, maar bij die Stanley-mes-scene wel...
Ik vond het ook erg realistisch behalve het einde mss. En de stanley-mes-scene heb ik blijkbaar uit mijn geheugen verbannen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:29:01 #65
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_93312307
precies, maar zulke kiddos lopen er meer rond dan men denkt...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_93343997
Kan iemand een opstarter maken?
  maandag 28 februari 2011 @ 08:35:40 #67
18008 hornage
pi_93429083
Zo, iedereen genoten van de oscars? Of ligt iedereen nog te pitten? Ik doe iig een bakje c_/
pi_93486740
Love Actually!
Opeens wist ik het weer.
Zat de hele tijd met Love Cruelty in mijn hoofd, maar wist dat dat 'm niet was.
Moest het even melden.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:32:13 #69
18008 hornage
pi_93487346
Love is a many splendored thing, Love lifts us up where we belong,
All you need is love!
pi_93489823
Pff, kom toevallig SamuelOfSEK tegen op iCheckMovies.. ruim 1400 films. Ik heb nog wat in te halen, :+.
pi_93490386
Moet je SaintofKillers is opzoeken, dan schrik je pas :P
Mijn reviews
pi_93490526
Damn.
pi_93496325
Hoe check ik snel films aan daar...Ik ben een paar lijsten langsgegaan, maar is er een makkelijke manier om alle willekeurige films aan te tikken? Heb er nl echt wel meer dan 200 gezien...
pi_93500383

Zo ver zat ik er ook weer niet van af :P
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_93500920
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef wieksel het volgende:
Hoe check ik snel films aan daar...Ik ben een paar lijsten langsgegaan, maar is er een makkelijke manier om alle willekeurige films aan te tikken? Heb er nl echt wel meer dan 200 gezien...
Je kan imdb votes importeren, maar anders moet je ze echt via die lijstjes af gaan.

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ver zat ik er ook weer niet van af :P
Ze lijken inderdaad wel een beetje op elkaar.
Mijn reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')