quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Mee eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij gaat niemand uit zichzelf op die karakternaam komen, Patch.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Patch het volgende:
Toch vreemd dat als ik de karakternamen plaats men wel precies de goede acteur achter de amigo zet...
Nee, is van voor jouw tijd.quote:
Niet interessant?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Doff het volgende:
Ik kan alleen maar gokken op films die ik niet interessant vind.
Planes, Trains and Automobiles
Caddyshack
Fletch
Zulke jeugdige flut.
Je moet 'm echt een keer kijkenquote:
Ja, dat blijkt maar weer! Weer een toevoeging aan mijn toch al zo lange 'to watch'-lijst!quote:
Als je nu eens minder uitgebreid kookt, dan heb je meer tijd voor filmsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar weer! Weer een toevoeging aan mijn toch al zo lange 'to watch'-lijst!
Hihi, so true!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je nu eens minder uitgebreid kookt, dan heb je meer tijd voor films
quiche ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hihi, so true!![]()
Net nog gesmuld van een verse, zelfgebakken marmercake, dus daar gaat weer een stukje quality film time!
Niemand wil een nieuw topic aanmaken misschienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Patch het volgende:
[..]
quiche ziet er goed uit.
maarre, ik ben nog 5 minuutjes online, dan pas morgenvroeg weer, dus hoop dat er nog wat gaat gebeuren
Dat schoot net ook even door mijn gedachten heen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niemand wil een nieuw topic aanmaken misschien
Ik vond caddyshack erg leuk, lekker melig door Murray. Fletch vond ik de minste, maar ik ben niet zo'n Chevy Chase fan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet interessant?
Flut?
Dat zijn klassiekers !
Hoewel ik Caddyshack wel de minste van de 3 vindt maar PTAA is een topper en Fletch is zeker niet slecht
Ik weet het antwoord gewoon nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat schoot net ook even door mijn gedachten heen.
Stelletje luilakken !
Site offlinequote:
De trivia deed het hem, herkende het plaatje niet als zodanig, dacht dat het die treinrails was uit Batman Begins. Heerlijke rol van Caine in CoM idd, vond de film echter zwaar ruk.quote:
Idemquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef picodealion het volgende:
[Tournament] Beste film van 1973!
Ik heb welgeteld 1 film uit dat jaar gezien.. Disney's Robin Hood. Ik heb nogal wat in te halen geloof ik,.
Haha, daar draait die hele film toch om. Zal waarschijnlijk aanvoelen als verlossing van een al dan niet goede film.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Saw 7, brrrrr. Ik kijk er al tegenop om 127 Hours in de bioscoop te gaan zien vanwege de scenes waarin hij zijn arm "eraf haalt".
Terwijl ik hem toch wel graag wil zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, daar draait die hele film toch om. Zal waarschijnlijk aanvoelen als verlossing van een al dan niet goede film.
Scene van amper 5 secondenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Saw 7, brrrrr. Ik kijk er al tegenop om 127 Hours in de bioscoop te gaan zien vanwege de scenes waarin hij zijn arm "eraf haalt".
Omdat je weet dat het ook daadwerkelijk is gebeurdquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar komt toch pijnlijker over dan al die Saw martelingen
Is dat echt zo? Oh, dat valt dan mee.quote:
Sowieso is de film het aanzien waard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Oh, dat valt dan mee.Voor mij als kijker dan, niet voor de persoon op wiens verhaal deze film gebaseerd is!
De film is wel de moeite waard, maar een 8.1 volgens imdb is toch iets teveel van het goede. Maar goed een doorzetters-, levensverhaal-, drama- films scoren meestal wel hoog.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso is de film het aanzien waard.
Ja, dat lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso is de film het aanzien waard.
Klopt, en je hebt toch kans dat hij later weer wat zakt. Geloof dat Inception vorig jaar zelfs een tijdje op de eerste plaats van de IMDB 250 heeft gestaan. Nu was Inception (voor mij persoonlijk dan) zo'n beetje de beste film van 2010, maar helemaal bovenaan in de 250 is enigszins overdreven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Asap het volgende:
[..]
De film is wel de moeite waard, maar een 8.1 volgens imdb is toch iets teveel van het goede. Maar goed een doorzetters-, levensverhaal-, drama- films scoren meestal wel hoog.
Probeer Fritt Vilt 2 eens als je die nog niet heb gezien. Al is het misschien handig als je je eerst door deel 1 worstelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Asap het volgende:
Laatste paar dagen een aantal nieuwe horrors gekeken, maar erg matige films...
Hatchet 1
Hatchet 2
Xtro
Xtro 2 (er is zelfs een 3, maar laat maar zitten)
Outcast (2010)
Lisa, Lisa (of Axe)
Paranormal Activity 2
Waarom kijk ik dan ook nog de 2e delen...![]()
Incecption is top 20 waard, maar niet meer of minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Klopt, en je hebt toch kans dat hij later weer wat zakt. Geloof dat Inception vorig jaar zelfs een tijdje op de eerste plaats van de IMDB 250 heeft gestaan. Nu was Inception (voor mij persoonlijk dan) zo'n beetje de beste film van 2010, maar helemaal bovenaan in de 250 is enigszins overdreven!
Dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Incecption is top 20 waard, maar niet meer of minder.
Hehe, ik ga ze beiden maar eens proberenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Probeer Fritt Vilt 2 eens als je die nog niet heb gezien. Al is het misschien handig als je je eerst door deel 1 worstelt.
Van de laatste jaren staan vooral Naboer, Session 9, The Children en Alexandra's Project me bij als een aantal van de leukere minder bekende horror/thriller films.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, ik ga ze beiden maar eens proberen
Nog andere leuke horrors die je kan aanraden? De meeste horrors die een beetje bekend zijn heb ik wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |