En wat een brakkequote:
Ga maar in de leer bij Freudquote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
Beter dan de vorige. Alle vooruitgang komt in kleine stapjes.
Mja, er zijn gekken die het misschien doen. Ik zou het niet gek vinden als zo'n werkgever het verschil toch niet ziet. Gewoon copy/paste minimumloon...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
We zoeken een student die de productenlijn van onze opdrachtgever op een professionele wijze kan fotograferen en deze fotos kan bewerken.
Bla bla bla
[fooien]
* Op professionele wijze fotos kunnen maken
* Fotos kunnen bewerken met Photoshop
* In de mogelijkheid zijn om naar het bedrijf te komen (geen reiskostenvergoeding)
Topfunctie dus!
Mja, zelfs Nigeria is veiliger dan <insert arabierisch land met dictator>. Ik zou dan eerder Brazilie oid doen, en dan grondstoffen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Egypte deed niet zo veel met m'n beleggingen.
Ceci c'est ne pas une post...quote:
Ik heb niet (in)direct in Libische bedrijven oid belegdquote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, zelfs Nigeria is veiliger dan <insert arabierisch land met dictator>. Ik zou dan eerder Brazilie oid doen, en dan grondstoffen.
The OP is a lie!quote:[..]
Ceci c'est ne pas une post...
Gelukkig maarquote:
Leuk speelgoedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zojuist een nieuwe lens besteld.
[ afbeelding ]
Woeiii
Oh oh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
![]()
Op wat privé strubbelingen na....
Dat zal vast ja. Als ik er serieus op zou reageren zou ik toch zeker 15+ euro's per uur willen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, er zijn gekken die het misschien doen. Ik zou het niet gek vinden als zo'n werkgever het verschil toch niet ziet. Gewoon copy/paste minimumloon...
<knip>
Ik wil heel graag meer candid foto's gaan maken maar met de 70-200 gaat dat niet lekker vind ik. Na veel research blijkt dat toch wel de ideale lens te zijn. Ik ben de gehele volgende week vrij dus iedereen in Rotterdam opletten, ik ga je schieten!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuke nieuwe bovenbuurvrouw heb ik zeg. Kwam zich net voorstellen. Jammer dat der vriend bij haar woont
succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wil heel graag meer candid foto's gaan maken maar met de 70-200 gaat dat niet lekker vind ik. Na veel research blijkt dat toch wel de ideale lens te zijn. Ik ben de gehele volgende week vrij dus iedereen in Rotterdam opletten, ik ga je schieten!
Ik zal ze even mailen of twee fotografen met veel toegang mogelijk isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh post! Freud, rond de tafel. Hup hup
Zit jij in Libië dan?!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef CompuMess het volgende:
heehee, effe rustig hier hé, ik hou jullie in de gaten...
[ afbeelding ]
voor hoe lang nog...
quote:
Ik heb hem ook, heeerlijke lens die alleen weg gaat als ik de 35L hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Zojuist een nieuwe lens besteld.
[ afbeelding ]
Woeiii
Mwoah, als je resultaat goed en consistent is, is 35ex niet gek hoor...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
Dat zal vast ja. Als ik er serieus op zou reageren zou ik toch zeker 15+ euro's per uur willen.
Gelukkig zetten ze er bij dat het proffesioneel moet zijn. Wat ze daar nou mee bedoelen? Is elke DSLR foto goed, of moet het vergelijkbaar zijn met een A merk foto?
Ach, ze moet iemand als schouder hebben als er ruzie isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuke nieuwe bovenbuurvrouw heb ik zeg. Kwam zich net voorstellen. Jammer dat der vriend bij haar woont
Wacht even, ik wil nog even overleg plegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zal ze even mailen of twee fotografen met veel toegang mogelijk is
Nope, da's gelukkig (momenteel dan) al weer een paar jaartjes geleden.quote:
Hoezo beroerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet een nieuw abbo + tel, maar volgens mij zit ik nu in de meest beroerde tijd
Kquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wacht even, ik wil nog even overleg plegen.
Ah, check... Geen beste tijd om daar nu te zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Nope, da's gelukkig (momenteel dan) al weer een paar jaartjes geleden.
Is dat nou Assen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Timmos het volgende:
Op het dak van een flat staan is tof.. Misschien nog een keer als het licht is en dan gewoon F/32 en felblauwe lucht ofzo
..
[ afbeelding ]
Alleen jammer van de vele bomen
Ik zag vandaag zo'n mooie maan. Ik vond het bijna jammer dat ik mijn camera niet bij me had.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Timmos het volgende:
Op het dak van een flat staan is tof.. Misschien nog een keer als het licht is en dan gewoon F/32 en felblauwe lucht ofzo
..
[ afbeelding ]
Terneuzen jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dat nou Assen?
[edit] vast niet, je woont in terneuzen zie ik.. Leek wel op een europaflat in assen op de achtergrond de politie toren...
Niet met de 3.5/8. Wel met de 1.4/85, een superlens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand hier die ooit met een Samyang 8mm 3.5 heeft gewerkt? Is het een leuk speeltje of niet
Overdag lijkt me juist minder mooi eigenlijk... Tijdens het blauwe uur daarentegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Timmos het volgende:
..
[ afbeelding ]
quote:Corinne Vionnet, Saint Basil's Cathedral, Moscow
Most of us are aware of the recent phenomenon of huge masses of photographsmany, many billionsbeing uploaded helter-skelter on the internet, leading me to wonder sometimes if the next great movement in photographic creativity might not come from some form of editing, rather than from photographers. But here's one artistSwitzerland-based Corinne Vionnetwho had another insight: that, as TOP reader John Daily puts it, "most tourists take pictures from the same spot."
Corinne combines between 200 and 300 similar images found on photo sharing sites to create her artworks. To me these are a little less interesting visually than they are for their meaning, but it's an engaging idea.
Ze zijn er natuurlijk wel op uitgezocht, maar er zal inderdaad wel een kern van waarheid inzitten. Je loopt als toerist immers over de gebaande paden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef problematiQue het volgende:
'Most Tourists Take Pictures from the Same Spot'
[ afbeelding ]
[..]
Idd.. je mag in deze tijd al blij zijn dat je baan kunt vinden, al ligt het wel een beetje aan de sector, maar ook dan ben je niet de enige die solliciteert.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
Sommige mensen![]()
"Ja, ik wil een baan waar ik op grote internationale projecten zit, maar ook de details moet doen. Verder moet het salaris goed zijn, en wil ik dit, dit en dit niet."
Groetjes, iemand die al 3/4 jaar geen baan heeft, geen relevante werkervaring heeft en met deze instelling ook niet snel een baan zal krijgen.
Klopt, en die vriend van me moet en zal de beste baan vinden. Leuk en aardig, maar ondertussen zit hij al 8 maanden thuis. En elke andere baan die hij kan aanpakken neemt hij niet aan. Want stel dat hij opeens een baan krijgt, dan heeft hij een "probleem"quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Idd.. je mag in deze tijd al blij zijn dat je baan kunt vinden, al ligt het wel een beetje aan de sector, maar ook dan ben je niet de enige die solliciteert.
Wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga volgende week als ik vrij ben eens bij wat uitzendbureaus langs om te informeren of ze wat hebben. Ik ga het weer proberen in de informatica sector omdat ik mijn huidige baan echt meer dan zat ben.
Magazijn chef, dus echt totaal iets anders maar daar ben ik zo'n beetje in gerold. Daarvoor heb ik wel al op de technische dienst van Dunnet Computers gewerkt en ik heb 2 helaas halve opleidingen in de informatica gedaan. Maar school is niets voor mij. Laat mij maar leren tijdens het werken, dat is en veel leuker en gaat veel sneller.quote:
Moet je wel net geluk hebben met je baan, zeker tegenwoordig zijn die denk ik schaars!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Magazijn chef, dus echt totaal iets anders maar daar ben ik zo'n beetje in gerold. Daarvoor heb ik wel al op de technische dienst van Dunnet Computers gewerkt en ik heb 2 helaas halve opleidingen in de informatica gedaan. Maar school is niets voor mij. Laat mij maar leren tijdens het werken, dat is en veel leuker en gaat veel sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |