http://kastuvas.us.to/lastfm/quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roi het volgende:
Weet iemand waar ik de add-on kan vinden waarmee je kan checken wat je 1.000e afgespeelde nummer was, en je 5.000e en je 10.000e (etc.)?
Sowieso Fiction Planequote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Tackleberry het volgende:
Top Artists for the week ending Sunday 27 February 2011
Unique Artists: 55
Total Tracks: 139
Total Plays: 144
1 Muse 19
2 Pain 12
3 Fiction Plane 11
3 Queens of the Stone Age 11
5 Hermano 5
5 The Offspring 5
5 Triggerfinger 5
8 The Black Keys 4
8 Heideroosjes 4
Vier albums en verder weer flink aan de shuffle.
Toffe instrumentale hip hop van Ohbliv en toffe dubstep van Eleven Tigers zijn nieuw, en verder the usual.quote:Top Artists for the week ending Sunday 27 February 2011
1 Deru 22
2 Ohbliv 20
3 eleven tigers 14
4 Dabrye 10
5 Shlohmo 9
6 Sarin Sunday 8
7 Boards of Canada 7
8 Com Truise 3
9 Nine Inch Nails 2
9 Fever Ray 2
9 Shawn Kemp 2
9 A Tribe Called Quest 2
Oeh zal ik eens uitcheckenquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Toffe instrumentale hip hop van Ohbliv en toffe dubstep van Eleven Tigers zijn nieuw, en verder the usual.
http://blog.last.fm/2011/03/03/lastfm-30-for-the-iphonequote:You may have noticed last week that a new update to the Last.fm iPhone app has hit the App Store. Yes, 3.0 is out, and it’s looking great.
In het weekend maar gaan testen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://blog.last.fm/2011/03/03/lastfm-30-for-the-iphone
Nice.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Toffe instrumentale hip hop van Ohbliv en toffe dubstep van Eleven Tigers zijn nieuw, en verder the usual.
Dan moet ik dat ook eens proberen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Norrage het volgende:
Erg zwaar electro-weekje gehad. Kan je erg goed een afstudeerscriptie bij schrijven kan ik je vertellen![]()
. En Four Tet
:
Zeker als je electro ook als onderwerp hebtquote:
Waar had je over geschreven dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker als je electro ook als onderwerp hebt
Nou niet over electro, maar wel over natuurkundequote:
Dat dan weer niet, maar mijn onderwerp is wel dynamisch. Dus dynamische muziek als post-rock en Jazz doet het ook goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker als je electro ook als onderwerp hebt
Oh, op die manier, ik dacht alquote:Op maandag 7 maart 2011 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou niet over electro, maar wel over natuurkunde
Supperclub is wel redelijk jazzy. Wel een aanrader om te downloadenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Mijn meest gedraaide studeer/werk platen zijn dan wel Andrew Bird, van die lekkere swing jazz/soul en dus beetje ambiente electroshizzleBeetje blues doet ook wonderen. Of het moet een beat hebben dat je stimuleert of (vooral 's ochtends) het moet je een beetje in trans brengen..dan werkt het
Geen muziek werkt trouwens bij mij ook. Zeker als ik dingen door moet lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef Norrage het volgende:
Mijn meest gedraaide studeer/werk platen zijn dan wel Andrew Bird, van die lekkere swing jazz/soul en dus beetje ambiente electroshizzleBeetje blues doet ook wonderen. Of het moet een beat hebben dat je stimuleert of (vooral 's ochtends) het moet je een beetje in trans brengen..dan werkt het
Ja dat doe ik dan 's ochtends als ik nog wakker moet worden en sneller afgeleid wordt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Arn0 het volgende:
Ik zet liever rustige muziek op zoals Nick Drake of Bon Iver ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |