Op Al Jazeera praat met wel over Libië.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
Is er eigenlijk wel nieuws? Op CNN gaat het nu over The King's Speech.
ja je bevestigd idd het beeld dat sommige er met popcorn en leedvermaak bij zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vind m leuk, ik glimlach ook zo nu en dan en drink ook koffie. Af en toe ben ik ook vrolijk en dat na een dag vol slachtoffers.
Ja want je mag natuurlijk geen humor gebruiken om het een en ander te relativeren.....quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
ja je bevestigd idd het beeld dat sommige er met popcorn en leedvermaak bij zitten
Ze hebben dan ook geen Tahrir-plein waar ze redelijk vreedzaam kunnen protesteren.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Dance99Vv het volgende:
maar Libie is niet grappig , ze hebben niet zo veel humor daar als in egypte
Ik ga deze discussie niet voeren, maar je stelt je aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
ja je bevestigd idd het beeld dat sommige er met popcorn en leedvermaak bij zitten
Nu niet meer nee. Is helemaal plat gebombardeerd.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen Tahrir-plein waar ze redelijk vreedzaam kunnen protesteren.
Dat vind ik erg triest. Ook bij Egypte waren er zat grappige TT's zonder dat dat een probleem was. Nu zijn wat mensen ongesteld en humor is niet meer toegestaan? Kom op zeg.quote:
Eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet voeren, maar je stelt je aan.
Ik vond dat Mubarak risico liep om geliquideerd te worden maar Khadaffi weet wel wat overdrijven is.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Mijn voorspelling is trouwens dat Khadaffi zijn positie met zijn leven zal verdedigen. Aftreden wordt em niet in Libië.
Je zou je de zwarte humor van de Libiërs zelf eens moeten voorstellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vind m leuk, ik glimlach ook zo nu en dan en drink ook koffie. Af en toe ben ik ook vrolijk en dat na een dag vol slachtoffers.
O ja joh, waren er bij Egypte ook grappige TT's na een dag vol bombardementen en moorden?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat vind ik erg triest. Ook bij Egypte waren er zat grappige TT's zonder dat dat een probleem was. Nu zijn wat mensen ongesteld en humor is niet meer toegestaan? Kom op zeg.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
O ja joh, waren er bij Egypte ook grappige TT's na een dag vol bombardementen en moorden?
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
O ja joh, waren er bij Egypte ook grappige TT's na een dag vol bombardementen en moorden?
Sorry hoor, wat daar nu gebeurt is heel anders dan wat in Egypte gebeurde.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat vind ik erg triest. Ook bij Egypte waren er zat grappige TT's zonder dat dat een probleem was. Nu zijn wat mensen ongesteld en humor is niet meer toegestaan? Kom op zeg.
Als we dat niet doen kunnen we de VN wel opzeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk toch wel dat ze moeten ingrijpen... VN, NAVO...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |