Vergelijk het met het internet zoals wij dat 25 jaar geleden hadden. Leuk voor tekst maar verder ongeschikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Satelliet heeft juist een ontzettend grote bandbreedte en met 64k is filmmateriaal versturen lastig, maar low-res foto's toch niet?
Hij was op weg naar saoudi arabie.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zit die Rosenthal, niet in Nederland?
Daar kan ik dus ook niet bij, echt... hoe kan je dat doenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Je eigen bevolking beschieten vanuit de lucht... SICK!
Om die 100 nederlander te evacueren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwsuur, het lijkt erop dat men in actie begint te komen.
Compleet, dunkt me.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef raistlin6 het volgende:
Thanks, zo dan:
[Upd] Libië: Luchtmacht ingezet door Gadhaffi
Update 22.07 uur
Ook in Misurata, de derde stad in Libië, zijn nu luchtaanvallen bezig volgens Al Jazeera. Er worden nu dus in minimaal drie steden luchtaanvallen uitgevoerd op de demonstranten.
Berlusconi heeft inmiddels ook het geweld veroordeeld, waar hij eerst nog zei Gadhaffi niet te willen storen, omdat hij het druk had. Het Oostenrijkse leger meldt dat het luchtruim boven Tripoli is gesloten, wat betekent dat het vliegtuig dat Oostenrijkers moest evacueren naar Oostenrijk niet op kan stijgen vanuit Tripoli. Ze liepen eerder wat vertraging op doordat een aantal passagiers te laat was. Morgen stuurt Nederland vanaf Eindhoven een vliegtuig om de Nederlanders in Libië te evacueren.
Zo zo. petje af hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwsuur, het lijkt erop dat men in actie begint te komen. Dingen worden afgezegt en nieuwsuur schrapt zelf ook andere items om door te kunnen gaan met libie
TE TRAAGquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwsuur, het lijkt erop dat men in actie begint te komen. Dingen worden afgezegt en nieuwsuur schrapt zelf ook andere items om door te kunnen gaan met libie
O, in de buurt dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
Hij was op weg naar saoudi arabie.
Dat zullen de mensen zijn die niet graag hun 'eer', macht en rijkdom kwijt willen raken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar kan ik dus ook niet bij, echt... hoe kan je dat doen![]()
Dat die idioot de orders geeft is al erg genoeg maar dat er ook nog Libiers zijn die dit uitvoeren![]()
Echt tegek voor woorden dit!
Goed van 'm. Een paar invloedrijke Soennitische vrienden maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, in de buurt dus.
Bij zijn vrienden de olie sjeiks.
Mooi moment om die vrienden te laten vallenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Echt zo vreemd: ik ben echt de enige in mijn vriendenkring en kennisenkring die het nieuws uit het MO heel erg goed volgt. Niemand kan het boeien. Ze hebben het liever op Secret Story.
prcs, die net zou fout zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, in de buurt dus.
Bij zijn vrienden de olie sjeiks.
Nu in London gaat terug naar Den Haagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
Hij was op weg naar saoudi arabie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |