welek heb je bestedl?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
Wanneer komen mijn nieuwe hersens
![]()
Met stip de meest irritante fout die je kan maken inderdaad.quote:
Ik kom er wel bij, heb koude handenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
Wie komt er gezellig bij liggen?
Je hebt een vrijwilliger:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
Wie komt er gezellig bij liggen?
quote:
OHNOES!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
Wanneer komen mijn nieuwe hersens
![]()
Met haar zo noemenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn moeder kookt al jaren niet meer hoor
hoe moet ik Muck dan omschrijvenquote:
ehm, een paar wat deze zin kan ontcijferenquote:
Ja, dat vind ik normaal gesproken ookquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met stip de meest irritante fout die je kan maken inderdaad.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom er wel bij, heb koude handenMag ik die dan wel heel irritant in je zij leggen?
Vind je dat lekker?quote:
hij is nog niet omquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
De maandag heb ik overleefd in ieder geval
KookMEESTERES natuurlijk. Jij hebt daar niks te vertellen. Misschien de ondertitelingen bij het Achterhoeks, dan houdt het wel DIK op.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe moet ik Muck dan omschrijven
ze is wel heel lief hoor
Bedoel ook meer als werkdag eigenlijkquote:
hersens zijn altijd ene paar anders werken ze nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ehm, een paar wat deze zin kan ontcijferen![]()
[..]
Ja, dat vind ik normaal gesproken ook
Maar ik ben zo moe...
Ja, fijn tochquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?Woah held!
Ik heb best een goeie maandag achter de rugquote:
tantoe harde rip swaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KookMEESTERES natuurlijk. Jij hebt daar niks te vertellen. Misschien de ondertitelingen bij het Achterhoeks, dan houdt het wel DIK op.
Kaaspizzaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Speciaal voor jou met kaas en andere lekkere dingen
Ik snap hemquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?Woah held!
Welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hersens zijn altijd ene paar anders werken ze niet
Hoe durf je het nog te vragenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
Stu, heb je eigenlijk nog een regenjas gekocht?
mja zal wel niet helemaal optimaal zijn geweest ;oquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WelIk ken een verhaal waarbij iemands ene hersenhelft afgestorven was (dus nooit ontwikkeld) en toen heeft de andere hersenhelft alles overgenomen
Het brein is een wonderlijk iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |