Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben jij een kloon van MPG?
lol
Right.... ik zou toch zweren dan -Penny- er daarna nog was hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik beloofde ze kloonparadijs, en toen durfden ze niet meer.
Wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven
[..]
Ikke niet
Ik doe niet verbaasd hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja jullie doen beide erg verbaasd over een oud fenomeen
Die was ook al zo breed namelijkquote:
Wat is er mis gegaan bij het klonen?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef Toekito het volgende:
Ik ben een kloon van een normale, hardwerkende Nederlander
ahahahahaahahahahahquote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef Toekito het volgende:
Ik ben een kloon van een normale, hardwerkende Nederlander
Ja, maar het duurde evenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
.
[..]
Right.... ik zou toch zweren dan -Penny- er daarna nog was hoor
Lang niet genoeg en zo veel als ikquote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?Ik eet veel Calve pindakaas hoor
Help hem es afslanken dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die was ook al zo breed namelijk
Iemand gooide er een banaan bijquote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan bij het klonen?
ik geloof dat men daarvoor al besloten niet meer te klonen, je waarschuwing kwam als een navo troepenmacht in bosniequote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe niet verbaasd hoor.
Ik dolde alleen even mee, kan ik er wat aan doen dat ze daar van schrikken.
het salarisquote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan bij het klonen?
Succesquote:
Ik vind die nog wel mee vallenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dansen dansen
Even een lekker irritant nummer erbij
dat is zooooooooo koudquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klaar met de kloons, tijd voor leuke dingenKom, gaan we een bommetje maken met z'n allen in het zwembad van Sym's moeder
quote:
Maar toen ze bezig waren, was ik even afgeleidquote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat men daarvoor al besloten niet meer te klonen, je waarschuwing kwam als een navo troepenmacht in bosnie
Why am I not surprised?quote:
Geeft niets, de rest springt, wij filmenquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Why am I not surprised?
[..]
Geeft niets, de rest springt, wij filmen
He batskoningquote:
wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer een bananenijsje eten?
Ja hoho! het was jouw idee!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Why am I not surprised?
[..]
hij is nog groter gewordenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Wat vind je van deze versie van de OP?.
ik heb gewoon GEEN foto's gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He batskoning
Ik heb de foto's gezien, maar waar blijft nou het bewijs van de 19cm?
dat kan vast snellerquote:
aah daar komt het alquote:
okquote:
Hey Stuquote:
Dat dus, geen foto's gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon GEEN foto's gezien
Hoi Stu![]()
Nu gaat het nog harder
is goedquote:
Van de barquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
[..]
Dat dus, welke foto's
Graag quote want ik weet niet welk topicquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van de barDie stonden ergens in een topic
Het bovenste plaatje staat niet in de wiki overigensquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is nog groter geworden
Geen flauw idee meerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag quote want ik weet niet welk topic
zo goed?quote:
Hai Bosquote:
Hey Bosquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee meerKwam ze ergens tegen
Hoi Ladyquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon GEEN foto's gezien
Hoi Stu![]()
Nu gaat het nog harder
Mwa redelijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan vast sneller
[..]
aah daar komt het al
Lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk.
Lezen was wel lekker dat half uurtje
Hoi Trevquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
[..]
Dat dus, geen foto's gezien
dat gij een spammert benquote:
Ja. maar ik ben nu al bang/zenuwachtig/gespannen voor morgen, terwijl het een gewone werkdag is..quote:
Oooh, ik ben nu druk met werken deze dagen dus het zal deze week meevallenquote:
Wat maakt je bang, weet je dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. maar ik ben nu al bang/zenuwachtig/gespannen voor morgen, terwijl het een gewone werkdag is..
oke, dealquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Why am I not surprised?
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben nu druk met werken deze dagen dus het zal deze week meevallen
Homo homo homoquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goedzal alle wetten en het volkslied erin zetten
Ikkequote:
Oooh, okay. Nou, nog even afwachten dan maarquote:
pakt gauw alle cola lollies eruitquote:
Hoe ligt de stoel trouwens?quote:
quote:
3 centimeter, tochquote:
Prima, kom er denk ik niet meer uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ligt de stoel trouwens?
Geen idee..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat maakt je bang, weet je dat?
Huh wat?quote:
28-10quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ligt de stoel trouwens?
[..]Wanneer is je verjaardag?
![]()
TFM kwam niet aan de rest van de pagina toe op zijn mobiel... nu is dat probleem opgelost door de OP de rest van de pagina te maken op zijn mobiel!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
De OP word ook steeds uitgebreider
CGMquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
De OP word ook steeds uitgebreider
Ehmm nee. Welke grap probeer je te maken? Ik mis hemquote:
Hahahaha, lekker blijven liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Prima, kom er denk ik niet meer uit.
Keequote:
Ach jeej, why not. De zee in Finland heb ik ook overleefd, dus waarom een zwembad in Portugal nietquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Why am I not surprised?
[..]
heb er nog genoeg, wanneer kom je langs?quote:
quote:
ik heb mijne nog steedsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb er nog genoeg, wanneer kom je langs?
Ik zie hetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Welke grap probeer je te maken? Ik mis hem
mja nog steeds niet grappigquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM kwam niet aan de rest van de pagina toe op zijn mobiel... nu is dat probleem opgelost door de OP de rest van de pagina te maken op zijn mobiel!
Ohquote:
Ik dacht dat zijn PI de indicatie gaf dat het een grapje wasquote:
Niet op geletquote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn PI de indicatie gaf dat het een grapje was![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef PeZu het volgende:
die preutse puriteinse rot amerikanen verzinnen ook steedsg ekkere dingen
'Orale seks vaker oorzaak van keelkanker dan roken'
Uitgegeven: 21 februari 2011 14:44
Laatst gewijzigd: 21 februari 2011 14:56
AMSTERDAM Orale seks is in de Verenigde Staten sinds kort de belangrijkste oorzaak van keelkanker. Dat blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Š Thinkstock
Keelkanker is bij patiënten in de Verenigde Staten vaker een gevolg van orale seks dan van roken.
Vooral als mensen met veel verschillende partners orale seks hebben gehad, lopen ze een relatief groot risico om de ziekte te krijgen, zo melden onderzoekers van de Universiteit van Ohio.
Wanneer je mensen met keelkanker vergelijkt met mensen die de ziekte niet oplopen, is vooral het aantal verschillende partners een belangrijke factor, verklaart hoofdonderzoekster Maura Gillison op nieuwssite Physorg.com. Als het aantal partners toeneemt, wordt het risico groter.
Virus
Dit risico wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het zogenaamde Humaan Papilloma Virus (HPV), dat bij pijpen of beffen kan worden overgedragen. Het virus kan in sommige gevallen tot de ontwikkeling van keelkanker leiden.
De wetenschappers bestudeerden het aantal gevallen van keelkanker in de Verenigde Staten tussen 1974 en 2007 en constateerden een toename van maarliefst 225 procent. Vooral onder blanke mannen is de ziekte aan een opmars bezig onder invloed van het Humaan Papilloma Virus.
Gevaarlijk
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''
Volgens de wetenschapper is het echter nog een raadsel waarom vooral blanke mannen gevoelig blijken voor het virus. De toename van keelkanker in de Verenigde Staten is met name merkbaar onder jonge, blanke mannen. Maar we weten niet hoe dat komt.
Best goedquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CGMHoe is het met je kamer en met jou?
ik zie ook liever rokjesquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Mooi Ik hield toch al niet van pijpen
geen idee ik kom nooit op de FPquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
Orale seks verhoogt risico op keelkanker bedoel je?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
lekker ben jij...............mij een beetje mijn lolletje afnemenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef PeZu het volgende:
die preutse puriteinse rot amerikanen verzinnen ook steedsg ekkere dingen
'Orale seks vaker oorzaak van keelkanker dan roken'
Uitgegeven: 21 februari 2011 14:44
Laatst gewijzigd: 21 februari 2011 14:56
AMSTERDAM Orale seks is in de Verenigde Staten sinds kort de belangrijkste oorzaak van keelkanker. Dat blijkt uit een nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Š Thinkstock
Keelkanker is bij patiënten in de Verenigde Staten vaker een gevolg van orale seks dan van roken.
Vooral als mensen met veel verschillende partners orale seks hebben gehad, lopen ze een relatief groot risico om de ziekte te krijgen, zo melden onderzoekers van de Universiteit van Ohio.
Wanneer je mensen met keelkanker vergelijkt met mensen die de ziekte niet oplopen, is vooral het aantal verschillende partners een belangrijke factor, verklaart hoofdonderzoekster Maura Gillison op nieuwssite Physorg.com. Als het aantal partners toeneemt, wordt het risico groter.
Virus
Dit risico wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het zogenaamde Humaan Papilloma Virus (HPV), dat bij pijpen of beffen kan worden overgedragen. Het virus kan in sommige gevallen tot de ontwikkeling van keelkanker leiden.
De wetenschappers bestudeerden het aantal gevallen van keelkanker in de Verenigde Staten tussen 1974 en 2007 en constateerden een toename van maarliefst 225 procent. Vooral onder blanke mannen is de ziekte aan een opmars bezig onder invloed van het Humaan Papilloma Virus.
Gevaarlijk
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''
Volgens de wetenschapper is het echter nog een raadsel waarom vooral blanke mannen gevoelig blijken voor het virus. De toename van keelkanker in de Verenigde Staten is met name merkbaar onder jonge, blanke mannen. Maar we weten niet hoe dat komt.
En een excuus om vooral niet te slikkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
zuigen, wokquote:
Ja ook dat is goorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een excuus om vooral niet te slikken
Die is beter, daar staat beffen tenminste niet letterlijk genoemdquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
Orale seks verhoogt risico op keelkanker bedoel je?
Kiekt ff naar de datumquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee ik kom nooit op de FP
[..]
Fijn alleen jammer van het liefdesaspectquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Best goedbeide. In de liefde stukken minder maar dat komt vanzelf
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
als jij voorleest zal ik dan......quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is beter, daar staat beffen tenminste niet letterlijk genoemd
Maar sperma is weer goed voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lekker belangrijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiekt ff naar de datum!
FOK! had het nieuws al in 2007':o !
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is beter, daar staat beffen tenminste niet letterlijk genoemd
Daar let toch niemand opquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiekt ff naar de datum!
FOK! had het nieuws al in 2007':o !
Nee hoor, kan ik net zo goed vlees eten, is ook eiwitrijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sperma is weer goed voor je
nou ga je snel aftrekken en lik je eigen zaad van je handen danquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sperma is weer goed voor je
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
is het mee uit , al een tijdjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn alleen jammer van het liefdesaspectJe had toch een vriendinnetje?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij voorleest zal ik dan......
Alsof jij er wat aan hebt dat ik niet slikquote:
Nee, dat niet, maar met die nieuwsberichtjes zie ik de kansen dat iemand dat bij mij doet nog verder slinkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe jij wel pijpen en slikken dan?
Ow shit zeg... En ook jammer van het koormeisje... Nog andere dames op het oog?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het mee uit , al een tijdjeen dat koor meiske nou geen idee, komt best verlegen over. die heeft haar carriere eerder voorop. geen idee op dit moment eigenlijk.
Die is echt ZO liefquote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb al een mooie gevonden![]()
[ afbeelding ]
True, true, maar als alle andere dames nou ook zo gaan denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof jij er wat aan hebt dat ik niet slik
Dan trouw je met mij toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het mee uit , al een tijdjeen dat koor meiske nou geen idee, komt best verlegen over. die heeft haar carriere eerder voorop. geen idee op dit moment eigenlijk.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb al een mooie gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
To infinity.... and beyond?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaa![]()
tot aan de maan.....
en terug
Have funquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef Toekito het volgende:
ik ben weer ff tv kijken.
Op RTL7 debiele TV, i like it!
Iedereen is vervangbaarquote:
weet je wat helpt?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, absurd hoe verkouden ik ben gewoon
Maar toek nietquote:
Waarom verwacht ik een 'vreemd' antwoordquote:
Wrijf het er maar in dat ik geen kabel hebquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef Toekito het volgende:
ik ben weer ff tv kijken.
Op RTL7 debiele TV, i like it!
Ik neem voetbalfans wel voor je opquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen kabel heb
ik vind dat pas een vreemd antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik een 'vreemd' antwoord![]()
terug pas morgen ochtendquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaa![]()
tot aan de maan.....
en terug
Dag lieverdquote:
Ik zei nietsquote:
de amandelen eruitquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat pas een vreemd antwoord op mijn vraag
wist ik niet eens.............quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen kabel heb
ja vandaar dat je zo verkouden bentquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Sorry![]()
Nee, ik heb geen idee wat goed helpt PeZuuutje
Nee dankjequote:
Lekker slapen wokquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terug pas morgen ochtend
wokkie gaat plat
Trusten Wokquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terug pas morgen ochtend
wokkie gaat plat
Sweet dreams Ladyquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het niet meer bij. douchen en naar bed![]()
Trustequote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Truste wokquote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terug pas morgen ochtend
wokkie gaat plat
Ah joh, trek het je niet aanquote:
Lekker slapen meisquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten Bosquote:
Ik zou niets liever willenquote:
Jij mag aaaaltijd voetbalfans komen kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, trek het je niet aanEn ik was toch altijd welkom?
![]()
[..]
Lekker slapen meis
als je maar helpt afwassen of kooktquote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, trek het je niet aanEn ik was toch altijd welkom?
![]()
ja kan niet iedereen ineens komen en weggaanquote:
Daar krijg je blauwe vingers vanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
Sym, ik heb je botte ijzers geschaafd.
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Iemand die frambozen in de IJssel wil werpen?
Bel de krant!quote:
Ik ging een kastje verven hoorde ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je maar helpt afwassen of kookt
Truste LL
Nou moe, laat Zwolle met allemaal blauwvingers nou net aan de IJssel liggenquote:
ook prima, maar wat eten we?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Bos
[..]
Ik ging een kastje verven hoorde ik![]()
Ik heb de IJssel ook willekeurig gekozen hoor, echt waarquote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe, laat Zwolle met allemaal blauwvingers nou net aan de IJssel liggen
Ik misschien welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
Sym, ik heb je botte ijzers geschaafd.
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
Iemand die frambozen in de IJssel wil werpen?
ja ze is een vrouw tochquote:
Zou voor mij ook niet slecht zijnquote:
Maar maar maar jij hoeft geen huiswerk meer te makenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet slecht zijn
huphup danquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet slecht zijn
Ehm ehm ehm, pizza?quote:
Ja, want jij bent ziekquote:
Nope, maar wel om 6.15 op en minimaal weer 12 uur werken morgenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar jij hoeft geen huiswerk meer te maken![]()
Ha ha ha, wat een goede grapquote:
Pfoeequote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, maar wel om 6.15 op en minimaal weer 12 uur werken morgen
gewoon hard aanpakken man, ze zijn allemaal eenderquote:
Ik heb er nog 2 in de vriezerquote:
mja het was dan ook geen grap hehquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha ha ha, wat een goede grap
Dus dan moet je goed slapen enzoquote:
alles kan, in de staatsloterijquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de vriezerMaar we kunnen ook zelf maken
Veel leuker
Deze weel:quote:
Kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan moet je goed slapen enzo
En lekkerderquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de vriezerMaar we kunnen ook zelf maken
Veel leuker
Met mij aardbeien in de Rijn flapperen manquote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
Marijkje, wou jij nou wel of niet Frambozen in de IJssel werpen?
Ik eet woensdag en donderdag meequote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze weel:
- kipschnitzel met rosti en komkommersalade
- chop suey
- zuurkoolschotel
- kip tandoori
- couscous
- macaroni
- feestjuh
Nee, jij mag hem hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
JIj? Ik? Aardbeien in de Rijn flapperen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Met mij aardbeien in de Rijn flapperen man
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hoorde Las ik daar iemand pizza zeggen typen?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Met mij aardbeien in de Rijn flapperen man
ik ga wel naar MZ toequote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj? Ik? Aardbeien in de Rijn flapperen?
Whaoh! Ik kom eraan!
Maare... niks tegen Toek zeggen he...
Daar staat wel wat lekkers opquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze weel:
- kipschnitzel met rosti en komkommersalade
- chop suey
- zuurkoolschotel
- kip tandoori
- couscous
- macaroni
- feestjuh
Ik kan wel Sequoiazaad in de ijssel werpen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
Liefquote:
Zonder poep mag ik hopen?quote:
Ik film welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel Sequoiazaad in de ijssel werpen.
quote:
Heb ik al en ben bezig met de 2de aan het regelenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
MIJN!!
regel je eigen kookslaaf maar
Net of jij een kookslaaf hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
MIJN!!
regel je eigen kookslaaf maar
Praat is met respect over je moeder!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik al en ben bezig met de 2de aan het regelen
Had ik maar een kookslaafquote:
HET IS EENSquote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat is met respect over je moeder!
[..]
Had ik maar een kookslaaf
Toek begonquote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat is met respect over je moeder!
[..]
Had ik maar een kookslaaf
jij gebruikt mijn kookslaaf zo'n 4x per maandquote:
OMG OMG OMGquote:
Hoi ferrariquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
Wie komt er gezellig bij liggen?
mijn moeder kookt al jaren niet meer hoorquote:
Ik pas. Sorry.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
Nee, ik knuffel jouw kookslaaf, dat is heel andersquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gebruikt mijn kookslaaf zo'n 4x per maand
Als je het niet erg vind dan pas ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
welek heb je bestedl?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
Wanneer komen mijn nieuwe hersens
![]()
Met stip de meest irritante fout die je kan maken inderdaad.quote:
Ik kom er wel bij, heb koude handenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
Je hebt een vrijwilliger:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi vanuit bed![]()
quote:
OHNOES!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
Wanneer komen mijn nieuwe hersens
![]()
Met haar zo noemenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn moeder kookt al jaren niet meer hoor
hoe moet ik Muck dan omschrijvenquote:
ehm, een paar wat deze zin kan ontcijferenquote:
Ja, dat vind ik normaal gesproken ookquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met stip de meest irritante fout die je kan maken inderdaad.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom er wel bij, heb koude handenMag ik die dan wel heel irritant in je zij leggen?
Vind je dat lekker?quote:
hij is nog niet omquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
De maandag heb ik overleefd in ieder geval
KookMEESTERES natuurlijk. Jij hebt daar niks te vertellen. Misschien de ondertitelingen bij het Achterhoeks, dan houdt het wel DIK op.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe moet ik Muck dan omschrijven
ze is wel heel lief hoor
Bedoel ook meer als werkdag eigenlijkquote:
hersens zijn altijd ene paar anders werken ze nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ehm, een paar wat deze zin kan ontcijferen![]()
[..]
Ja, dat vind ik normaal gesproken ook
Maar ik ben zo moe...
Ja, fijn tochquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?Woah held!
Ik heb best een goeie maandag achter de rugquote:
tantoe harde rip swaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KookMEESTERES natuurlijk. Jij hebt daar niks te vertellen. Misschien de ondertitelingen bij het Achterhoeks, dan houdt het wel DIK op.
Kaaspizzaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Speciaal voor jou met kaas en andere lekkere dingen
Ik snap hemquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?Woah held!
Welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hersens zijn altijd ene paar anders werken ze niet
Hoe durf je het nog te vragenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
Stu, heb je eigenlijk nog een regenjas gekocht?
mja zal wel niet helemaal optimaal zijn geweest ;oquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WelIk ken een verhaal waarbij iemands ene hersenhelft afgestorven was (dus nooit ontwikkeld) en toen heeft de andere hersenhelft alles overgenomen
Het brein is een wonderlijk iets
Nope, moet nog steeds een regenpak hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
Stu, heb je eigenlijk nog een regenjas gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |