FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
De boel wordt gerund door het kantine personeel.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef Copycat het volgende:
Bestaat het hele team daar uit stagiaires?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen die de sensatie gemist hebben: FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
kom maar op, laat het programma nu maar echt beginnen, Bloed aan de muur en herrie in de tent..............
Ohooh het is niet eerlijk! Wat FAAL wat een prutsortsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef akveor het volgende:
Nou die nieuwe heeft dan iig alle tijd gehad voor een goed onderzoekje.
duuhquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Darklight het volgende:
Een nieuwe komt er echt niet in, die weet alle geheimen...
kun je je nog aanmelden? Dan slik in m'n I Phone in en doe live-verslag op Fokquote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef akveor het volgende:
Volgens de bewoners die het regelboek lezen:
De nominaties gaan door en er kan een nieuwe inkomen...
kom maar op, laat het programma nu maar echt beginnen, Bloed aan de muur en herrie in de tent..............
Mij ook. Ze lijkt mij ook niet iemand die 'wat te verliezen heeft' omdat ze met haar hoofd op televisie is. Geld heeft ze ook zat denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
Sofia lijkt me koppig en idealistisch genoeg om te gaan als ze geen excuses of gelijk krijgt.
En anders wordt ie wel effe ingelicht door een begeleiderquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Darklight het volgende:
Een nieuwe komt er echt niet in, die weet alle geheimen...
Een nieuwe die alle geheimen al weetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef akveor het volgende:
Volgens de bewoners die het regelboek lezen:
De nominaties gaan door en er kan een nieuwe inkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |