Omdat men over 'achter de schermen' praatte ofzo.. of als de sterren niet in 1 lijn met venus en jupiter stonden..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
Waren er bij DGK ook streamlocks? Waarvoor bijvoorbeeld?
heel veel, als Brain en Huub weer aan het schelden en duwen waren, als er teveel loslippigheid was en ga zo maar door, DGK heeft de streamlock uitgevondenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
Waren er bij DGK ook streamlocks? Waarvoor bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef D. het volgende:
Nu achter de schermen:
"goed gedaan Sofie, ze denken allemaal dat jouw verontwaardiging echt is".
Lijkt mij niet, inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze niks zeggen over de selectie etc.
beetje zoals Jurien hier nu Endemol-verantwoord zit te posten dusquote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen ze niks zeggen over de selectie etc.
indeed .. er vallen ineens flink wat bodems uit manden!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. En dat kun je je zo niet veroorloven. Wat een enorme flaters worden er in Portugal geslagen.
dus toch een valse nicht?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef md89 het volgende:
Servio: "Als je besluit weg te gaan ga dan alsjeblieft vrijdag want we hopen natuurlijk dat er donderdag iemand Cynthia weg gaat!"
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
"ik denk niet meer dat we drank krijgen"........
dat was ook mijn eerste gedachte, maar twijfel daar nu toch aanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Alles voor de kijkcijfers...
Er moest wat gebeuren in dat huis.
Waarschijnlijk gaat dat ook eerst per e-mail naar john de mol.. om te kijken of er niet iets in staat waardoor hij een cent minder zou kunnen verdienen...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beetje zoals Jurien hier nu Endemol-verantwoord zit te posten dus
over het "verdienen" heb ik het niet eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Green1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat ook eerst per e-mail naar john de mol.. om te kijken of er niet iets in staat waardoor hij een cent minder zou kunnen verdienen...
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Lyza666 het volgende:
En dan overtreedt Sofia de regels. Hypocriet zeg. OMG
Ik nomineer De Stem.
There. I fixed it.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Lyza666 het volgende:
En dan overtreedt Sofia de regels. Hypocriet zeg. OMG
Ik nomineer de redactie.
Waar post Jurien dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beetje zoals Jurien hier nu Endemol-verantwoord zit te posten dus
Best ergquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef catwaezle het volgende:
Guido wist dus Aafke's achternaam en zelfs de straat waar ze woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |