Die I phone of de tvquote:
Niet meteen maar na een tijdje vast wel, of niet, zou haar eigen keus moeten zijn, niet die van 1 of andere randfiguur die zijdelings bij SST betrokken is, wat schiet ze er mee op? Wat richt ze aan? Zo smerig...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah ze had het niet verteld denk ik, in de hoop dat mensen zouden drukken.
Maar excusses zijn wel op z'n plaats.
Haha, epic fail.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef md89 het volgende:
Dat bericht van die storing is nu weggehaald..Was te proberen natuurlijk.
ik ook, en dan zometeen weer een post van Jurien, dat we toch wel warm zittenquote:
Ik heb meegetypt in de SVquote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoop zo dat één van jullie wat opgenomen heeft, ik hoorde alleen dat gesprek van Sofia en Gerard, en dan zie ik jullie tikken dat Guido los gaat..
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef akveor het volgende:
YESSSSSSSSS streamlocks. Eindelijk!
Ik neem aan dat dat positief is.
Die snapt hetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Gerard weet wel wat tv maken is we staan op zwart wat een sukkel
Cool, ga ik daar zo ff loeren!quote:
Dit gaat echt de uitzendingen niet halen hoor, ze kijken wel beter uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Alles voor de kijkcijfers...
Er moest wat gebeuren in dat huis.
Dus Jurien heeft het doorgeluld?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef twister20 het volgende:
ja idd het was Jurien! die wist dat want zoals Jurien zelf heeft verteld... zat ie bij de voorrondes bij Sofia en hij vond haar zo apart dat ie haar op google heeft opgezocht... en toen hij geselecteerd werd om dat huis in te gaan en hij zag Sofia...... de rest is history
Dit wil je niet hebben hoor. Argwaan naar de makers is niet iets positiefs.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Alles voor de kijkcijfers...
Er moest wat gebeuren in dat huis.
Nee dit niet, maar de deelnemers vertonen nu wel bewegende beeldenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit gaat echt de uitzendingen niet halen hoor, ze kijken wel beter uit...
Als ruzies uit de hand dreigden te lopen. Want bij fysiek geweld moest je uit het huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
Waren er bij DGK ook streamlocks? Waarvoor bijvoorbeeld?
Dat dus. En dat kun je je zo niet veroorloven. Wat een enorme flaters worden er in Portugal geslagen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Papiergeld het volgende:
Dit is allemaal wel heel erg amateuristisch zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |