dus toch een valse nicht?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef md89 het volgende:
Servio: "Als je besluit weg te gaan ga dan alsjeblieft vrijdag want we hopen natuurlijk dat er donderdag iemand Cynthia weg gaat!"
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
"ik denk niet meer dat we drank krijgen"........
dat was ook mijn eerste gedachte, maar twijfel daar nu toch aanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Alles voor de kijkcijfers...
Er moest wat gebeuren in dat huis.
Waarschijnlijk gaat dat ook eerst per e-mail naar john de mol.. om te kijken of er niet iets in staat waardoor hij een cent minder zou kunnen verdienen...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beetje zoals Jurien hier nu Endemol-verantwoord zit te posten dus
over het "verdienen" heb ik het niet eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Green1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat ook eerst per e-mail naar john de mol.. om te kijken of er niet iets in staat waardoor hij een cent minder zou kunnen verdienen...
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Lyza666 het volgende:
En dan overtreedt Sofia de regels. Hypocriet zeg. OMG
Ik nomineer De Stem.
There. I fixed it.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Lyza666 het volgende:
En dan overtreedt Sofia de regels. Hypocriet zeg. OMG
Ik nomineer de redactie.
Waar post Jurien dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beetje zoals Jurien hier nu Endemol-verantwoord zit te posten dus
Best ergquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef catwaezle het volgende:
Guido wist dus Aafke's achternaam en zelfs de straat waar ze woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |