quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yvonne en Iteejer komen ook misschien
De kans is dan groot dat jij in de gracht eindigt
 OK IK KOM NIET MEER
 OK IK KOM NIET MEER

De kans is klein dat ze komen hoor, Yvonne moet werkenquote:

Als jij komt zorgt Paul ervoor dat je met een gevulde maag wordt thuisgebracht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:16 schreef Michhas het volgende:
Worden we met een gevulde maag thuis gebracht?
En moeten we onze zwemspullen meenemen?
Dit wordt mijn leukste kinderfeestje van 2011

Alleen z'n maag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij komt zorgt Paul ervoor dat je met een gevulde maag wordt thuisgebracht.

Boeiend, gewoon wegnassen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat voor bier schenken ze in Stairway eigenlijk?

Bavaria?quote:

Een echte alcoholiker doet niet moeilijk en zuipt alles, zoals ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bavaria?
Gadver. Dat is koppijnzooi

Ja en dan na 2 bier al af moeten haken want koppijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een echte alcoholiker doet niet moeilijk en zuipt alles, zoals ik.

Gewoon drinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan na 2 bier al af moeten haken want koppijn

Ik wil geen hoofdpijnquote:

Laffe tak.quote:

Ik drink daar alleen maar zoete witte wijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan na 2 bier al af moeten haken want koppijn

quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Ragboer het volgende:
Utrecht is de stad om in te genieten. Zeker in de zomer of laat in de lente wanneer het net lekker warm begint te worden.
Op kleine terrasjes in de gracht, onderuitgezakt met je gezicht in de zon. Rustig met een mandje brood, tapenade en een fles rosé in gesprek met je vriendin, of een biertje drinkend met vrienden. Zelfs voor de eenzame gluurder met zijn dikke zwarte zonnebril en spa rood is een tafeltje gereserveerd op de hoek van het terras. Recht onder de trap waar roddelende studentes in lente-rokjes getweeën of drieën voorbij zweven.
Bovenlangs gaat de drukte van de stad geruisloos aan je voorbij. Auto's komen er niet, en je zit zo ver onder straatniveau dat het geluid je niet bereikt. Door het water vaart af en toe een bootje langs, of stopt aan het terras voor een praatje met een bekende die even verderop zit.
De sfeer is gemoedelijk. De gesprekken geanimeerd, maar nooit storend luidruchtig. Op het terras aan de overkant van de gracht probeert een oudere man met grijze snor zijn drankje en dat van zijn vrouw (of minnares) te betalen met een briefje van vijftig, maar een plotseling opstekend briesje blaast het geld uit zijn hand, net voor hij het aan de serveerster wil geven. Ze duikt erachteraan, maar grijpt mis en het eindigt in de gracht, waar het langzaam wegzinkt.
Ze kunnen er alle drie om lachen en delen de rekening.
 ! Waar haal je dat vandaan
 ! Waar haal je dat vandaan

Ik moet op de centjes letten dus ik moet wel aan het bierquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink daar alleen maar zoete witte wijn.

Je bent er alleen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Nu in Utrecht, maar geen autistenkluit te zien. Wat is dit.

quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:

Bericht verstuurd vanaf mijn iPhone.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:

je bent te vroeg kneusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |