In koor zullen we het roepenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Durf dat zaterdag nog eens te zeggen sukkeltje

Dat Utrecht een lelijke stad isquote:

quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat Utrecht een lelijke stad is

Als treinennerd kom je natuurlijk niet verder dan het stationsgebied/Hoog Catharijne. Dat is inderdaad het kankergezwel van Utrecht. Kom eens verder kijken dan dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Utrecht_!
De lelijkste van `de grote steden´ in Nederland.
Amsterdam

Stoer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat Utrecht een lelijke stad is

Durf jij wel te komen dan?quote:

Als een eckte Utregter.
 Als een eckte Utregter.

Ik laat me wel naar Zwolle brengen. Das een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat zuigt zwaar. Tussen Meppel en Zwolle rijden van het weekend ook geen reizen. Ik moet omreizen via Groingen, Leer, Rheine en Bad Bentheim.
Jij zou vanuit Dalfsen via Mariėnberg en Almelo kunnen. Je hoeft in ieder geval niet via Duitsland.

Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Oh oh wat een stel debielen bij elkaar gaat dit worden

Niet alleen bij de onz meetquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
oh oh wat een debiel ben ik bij de onz meet

Oh oh wat een debiel ben ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet alleen bij de onz meet

Yvonne en Iteejer komen ook misschienquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
oh oh wat een debiel ben ik bij de onz meet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |