Ik heb 'm er niet op kunnen betrappen.. Maar ben nog niet zo lang thuisquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
over vies en vettig gesproken: heeft onze Gerard z'n haartjes al onder de kraan gehouden en voorzien van flink wat shampoo?
Niets mis met de stem van Monique, imhoquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef espri het volgende:
jeetje, de stem van Sharon is een maandelijks alarm en die van Moniek of je met je nagels over een schoolbord gaat
hier wel, heel knerpend, wie weet ligt het wel aan mn pc...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met de stem van Monique, imho
Dat denk ik ook. Maar het ligt ook wel aan de uitzendingen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Als Cynthia er uitvliegt a.s. donderdag, is zij aan de beurt.
Nassaal, paar octaven hoger aan het eind van een zin.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
hier wel, heel knerpend, wie weet ligt het wel aan mn pc...
Lol, is waar imo.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef espri het volgende:
jeetje, de stem van Sharon is een maandelijks alarm en die van Moniek of je met je nagels over een schoolbord gaat
Dat wist ik, maar was benieuwd naar de genomineerden, naast Cynthiaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Donderdag komt de definitieve uitslag.
Geen kans op. Ik gok dat zij het populairst is. Op fok ook denk ik. Ze staat niet voor niets ook ver op 1 in de mooiste meid poll!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Als Cynthia er uitvliegt a.s. donderdag, is zij aan de beurt.
Ah zo, die was idd wel heel duidelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar was benieuwd naar de genomineerden, naast Cynthia
Wa ook hetvequote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar was benieuwd naar de genomineerden, naast Cynthia
Sharp! Ik zie het ook nu pasquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah zo, die was idd wel heel duidelijk.
Dan was het vast 5 voor Cynthia, 1 voor Aafke, 1 voor Lauraquote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah zo, die was idd wel heel duidelijk.
nee, zo bedoel ik het niet. Zij wordt het volgende slachtoffer van de meiden. Zij is heel anders dan de rest van de dames en trekt ook meer naar de mannen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Geen kans op. Ik gok dat zij het populairst is. Op fok ook denk ik. Ze staat niet voor niets ook ver op 1 in de mooiste meid poll!
De heren hebben elk 2 stemmen, ik gok op 6 of 7 voor Cynthia en de rest een beetje random, beetje gevaarlijk om alle ballen op 1 iemand te richten, dan komt er iemand uit die niemand verwacht.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het vast 5 voor Cynthia, 1 voor Aafke, 1 voor Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |