Ik denk Aafke en Cynthia vanwege de driehoeksverhoudingen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef Maria44 het volgende:
Volgens Sofia gaat het tussen Cynthia en Laura donderdag.
Dat kan best eens zo zijn.
Ik begrijp dat de uitslag nog niet bekend is?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef Maria44 het volgende:
Volgens Sofia gaat het tussen Cynthia en Laura donderdag.
Dat kan best eens zo zijn.
Alleen de nominees, Aafke Laura en Cynthia, nu is het aan de kijkers om te stemmen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de uitslag nog niet bekend is?
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk Aafke en Cynthia vanwege de driehoeksverhoudingen.
Maar Alex denkt dat ze een relatie heeft, dus misschien laat hij haar nu wel links liggen..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk Aafke en Cynthia vanwege de driehoeksverhoudingen.
DONDERDAG tijdens de live show op net 5 vAN half 9 tot 10 uur wordt bekend wie het huis moet verlatenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de uitslag nog niet bekend is?
Ik denk dat Alex zijn 2e stem Laura was na vanmiddag.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
[..]
Maar Alex denkt dat ze een relatie heeft, dus misschien laat hij haar nu wel links liggen..
Dat mogen ze vertellen maar hoeft niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar niet wie op wie heeft gestemd, toch?
Maar dat jij, of een ander het ook niet toevallig opgevangen heeft. Zo bedoelde ik het.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat mogen ze vertellen maar hoeft niet.
Binnen twee weken. Niemand denkt dat ze een relatie hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Valt haast niet te raden: Ik heb een nep-relatie. Terwijl ze juist de bewoners moeten overtuigen dat ze een relatie hebben.
Nee, alleen dat er veel op Cynthia hebben gestemd, Servio was brutally honest tegen haar. Hoe de stemmen precies zitten hebben ze nog niet uitgesproken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat jij, of een ander het ook niet toevallig opgevangen heeft. Zo bedoelde ik het.
Oh, dus er is al genomineerd? aafke had ik niet verwacht.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de nominees, Aafke Laura en Cynthia, nu is het aan de kijkers om te stemmen.
zit ze bij Paul de Leeuw goed, die weet alles van tegenvallende kijkcijfers tegenwoordigquote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef StephanL het volgende:
Oh ja net bij de aankondiging van de MaDiWoDoVrijdag show. Kondigde Paul de Leeuw aan dat Renate Verbaan kwam om over Secret Story te praten en de tegenvallende kijkcijfers.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit ze bij Paul de Leeuw goed, die weet alles van tegenvallende kijkcijfers tegenwoordig
Ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen de nominees, Aafke Laura en Cynthia, nu is het aan de kijkers om te stemmen.
over vies en vettig gesproken: heeft onze Gerard z'n haartjes al onder de kraan gehouden en voorzien van flink wat shampoo?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Maik wil de Gerard-look? Ziet er ook al vies vettig uit.
Als Cynthia er uitvliegt a.s. donderdag, is zij aan de beurt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Maria44 het volgende:
Zie, de meiden hebben het er al over: Laura hangt alleen maar bij Alex of Guido...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |