Niet gezien, zou Cynthia dat ding niet mogen lenen denk je...?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sharon stond er toch naast met een stijltang? Dacht ik. Of ik heb niet opgelet
Heb het alleen over uiterlijk en Huub is zoo mijn typ nietquote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom was hij eng en Brian niet? Qua losse handjes verschillen ze niet heel erg, alleen Huub is wat intelligenter. Maar ja dit is geen DGK topic.
Dan valt dat pruikie helemaal uit elkaar van ellende.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet gezien, zou Cynthia dat ding niet mogen lenen denk je...?
Ik roest mijn kaas!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan valt dat pruikie helemaal uit elkaar van ellende.
Nee, anders had ik hier wel gepost.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom was hij eng en Brian niet? Qua losse handjes verschillen ze niet heel erg, alleen Huub is wat intelligenter. Maar ja dit is geen DGK topic.
Mmm, van mij mag Cynthia, maar goed da's persoonlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha.
Ach, wat mij betreft gaat Aafke eruit. Ordinair kind.
Servioquote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Marieke_B het volgende:
Guido heeft net aan dinges Sergio verteld dat hij Cynthia en Sofia genomineerd heeft.
En dat terwijl hij eerder zei dat de mannen onderling afgesproken hebben 't niet te vertellen..
Aan de ene kant hoop ik echt dat Cynthia eruit gaat, maar aan de andere kant kan het, als ze blijft, wel voor wat leuke irritaties zorgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mmm, van mij mag Cynthia, maar goed da's persoonlijk.
Valt haast niet te raden: Ik heb een nep-relatie. Terwijl ze juist de bewoners moeten overtuigen dat ze een relatie hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel van een gedeeld geheim....en tegelijkertijd heeft het als voordeel dat het moeilijk te raden is.
Uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mmm, van mij mag Cynthia, maar goed da's persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |