Wat is dat toch dat die lui er ' alles' voor over hebben om op de buis te komen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik ook!
Ze hoopte eigenlijk dat ze er net zoals Lieke ; in zou rollen'
quote:
Dan is Guido zijn geld ook kwijt. Het is en blijft een gedeeld geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er een gedeeld geheim is winnen/verliezen beide mensen die het betreft, nu vraag ik me af, als Laura het verklapt, wat gebeurt er dan met Guido?
thankxquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zinloos, dat is morgen dan wel zuur.
CV-tje, enjoy!
Maar hij was wel lekker hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je Brian de leukste bewoner vond....nou, jeetje. Dan val je vast op foute mannen.
Dat zou ik gemeen vinden! Als het haar schuld is vind ik dat alleen zij geld mag verliezen en voor straf 2 week niet drukken!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is Guido zijn geld ook kwijt. Het is en blijft een gedeeld geheim.
Dan heb je niet opgeletquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele stijltang gezien...
[ afbeelding ]
Ik vond Brian in het begin nog wel leuk geloof ik....tot zijn woedeaanvallen en andere nare eigenschappen boven kwamen.quote:
Ik durf het niet te zweren, maarrrrr... volgens mij zag ik Sharon daar enkele dagen geleden buiten mee..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele stijltang gezien...
[ afbeelding ]
Tja, dat is het nadeel van een gedeeld geheim....en tegelijkertijd heeft het als voordeel dat het moeilijk te raden is.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou ik gemeen vinden! Als het haar schuld is vind ik dat alleen zij geld mag verliezen en voor straf 2 week niet drukken!
Nee als ik met Huub moest werd ik of lesbisch of nonquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond Brian in het begin nog wel leuk geloof ik....tot zijn woedeaanvallen en andere nare eigenschappen boven kwamen.Toen was het meteen mijn type niet meer. Vond Huub sowieso knapper.
Ja, die is wel gebruiktquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel? Ja ik kijk overdags weinig.... #motwerken
Sharon stond er toch naast met een stijltang? Dacht ik. Of ik heb niet opgeletquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was een krultang toch? Van Sofia?
Waarom was hij eng en Brian niet? Qua losse handjes verschillen ze niet heel erg, alleen Huub is wat intelligenter. Maar ja dit is geen DGK topic.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee als ik met Huub moest werd ik of lesbisch of non
zo;n eng mannetje brrrrr
Ja, maar wat moet arme Guido nou? Hij weet dat zij eigenlijk Alex wil maar heeft dat geheim met haar, no pressure!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel van een gedeeld geheim....en tegelijkertijd heeft het als voordeel dat het moeilijk te raden is.
Jawel, goed opgelet!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sharon stond er toch naast met een stijltang? Dacht ik. Of ik heb niet opgelet
Ik ook. Vanaf donderdag weerquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel? Ja ik kijk overdags weinig.... #motwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |