Nou, toen ik mijn Desire kreeg had Vodafone net de grap uitgehaald met die 360 bloatware..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wel of niet branded? Alleen de updates zijn twee of drie weken later, zoals wij hier ervaren. 1 wel branded en 1 niet branded.
T-mobile was anders een stuk trager dan 2 of 3 wekenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wel of niet branded? Alleen de updates zijn twee of drie weken later, zoals wij hier ervaren. 1 wel branded en 1 niet branded.
Mijne ook. 's nachts zet ik hem nu uit, scheelt wakker worden en de batterij blijft vollerquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Renesite het volgende:
Hij gaat de laatste tijd echt ZIEK snel leeg
.. waarom laad je hem 's nachts niet gewoon opquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mijne ook. 's nachts zet ik hem nu uit, scheelt wakker worden en de batterij blijft vollermaar dan is de batterij alsnog na twee dagen leeg.
Toch niet de Nexus achtergrond aanstaan he? Die slurpt batterij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Renesite het volgende:
Hij gaat de laatste tijd echt ZIEK snel leeg
Die van mij leeg na 3/4e dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:08 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mijne ook. 's nachts zet ik hem nu uit, scheelt wakker worden en de batterij blijft vollermaar dan is de batterij alsnog na twee dagen leeg.
Omdat ie dan nog op 60% staat ofzo. Ik vind het een beetje onzin om de batterij al op te laden als hij meer dan halfvol is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. waarom laad je hem 's nachts niet gewoon op?
Voor de soort batterijen die er nu inzitten maakt het niet uit wanneer je ze oplaad. Dus niet helemaal leeg kan je hem gewoon weer aan de lader doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Omdat ie dan nog op 60% staat ofzo. Ik vind het een beetje onzin om de batterij al op te laden als hij meer dan halfvol is.
Goeie vraag, dat stoort mij namelijk ook wel eens als ie in de autohouder/lader zit. Ik kan dan niet even snel zien of ik een bericht heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Mr.DD het volgende:
Vraagje. Is het mogelijk het groene knipper lampje te laten werken als hij in de oplader zit?
dan is hij toch al oranje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie vraag, dat stoort mij namelijk ook wel eens als ie in de autohouder/lader zit. Ik kan dan niet even snel zien of ik een bericht heb.
Ja, daarom is dat juist vervelend. Waarom kan die dan niet gewoon groen knipperen tussendoor?quote:
Gewoon kappe met die Goldcard en Unrevoked root erop plempen. Daarna gewoon Leedroid 2.3d erop en klaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nou, toen ik mijn Desire kreeg had Vodafone net de grap uitgehaald met die 360 bloatware..
Daar zou ik echt niet gelukkig van geworden zijn..
Daarnaast is het een principekwestie aangezien ik meerdere keren met Vodafone klantenservice heb gebeld hierover, ivm die 360 bloatware, en ze allemaal glashard beweren dat geen enkele telefoon van Vodafone gebrand is..
Probeer eens een andere USB-poort, en dan in het specifiek een USB-poort in de achterkant van je PC.quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Mr.DD het volgende:
Nieuw probleem: HTC wil geen verbinding maken met PC. Hij vraagt ook niet meer wat voor verbinding hij moet maken, ook niet als ik dat aanvink bij instellingen. Hij gaat gewoon meteen laden, de verwisselbare schijf is wel zichtbaar maar *doorzichtig*, dus niet open-baar.
Oplossingen?
Helaas, geen verschil.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Probeer eens een andere USB-poort, en dan in het specifiek een USB-poort in de achterkant van je PC.
Ah, dat deed 't 'm! Dom dat ik daar nog niet aan gedacht had, maar ik doe dat ding ook nooit helemaal uitquote:
Maar al mijn smsjes zijn wel weg. Dat is iets minder. Gelukkig gaat bijna alles via whatsapp tegenwoordig dus die had ie nog welquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ah, dat deed 't 'm! Dom dat ik daar nog niet aan gedacht had, maar ik doe dat ding ook nooit helemaal uitTy!
SMS Backup +, daar heb je nu niet veel meer aan maar 't is handig voor een volgende keerquote:Op zondag 10 april 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar al mijn smsjes zijn wel weg. Dat is iets minder. Gelukkig gaat bijna alles via whatsapp tegenwoordig dus die had ie nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |