Ja. Anders zet je de tijd op beide tijden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, gaat de tijd automatisch naar zomertijd of niet? Ik moet mijn wekker zetten op 6.45 (oude tijd) maar ben een beetje "bang" dat het fout gaat
Ik heb het de eerste keer dat ik m'n toestel (net) had en dat we overgingen qua tijd ook afgevraagd hoe het met de tijd gaat. Maar ik kan me niet herinneren dat ik de tijd heb verzet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef automatic_ het volgende:
Wekker staat nu gewoon 6.45 dus dan hoop ik dat dat braaf blijft staanIk heb alvast mijn collega gewaarschuwd
Jawel.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef APK het volgende:
Gewoon verzetten, lijkt mij niet dat 'ie een extra uur vooruit gaat als je 'em nu al een uur vooruit zet
Waarom?quote:
Er is een bepaalde update die op enkele toestellen een fout geeft inderdaad. Weet het nummer niet meer zo uit m'n hoofd, misschien dat je die kan vermelden? Ik heb het verholpen met gewoon een andere rom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef MuRKie het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb op het moment dat ik mijn HTC Desire binnen had gehad meteen unbranded gemaakt. (Was van Vodafone).
Ik heb het unbranden gedaan volgens dezelfde methode als in de OP.
Meteen na het unbranden heb ik toen een OTA update van HTC geïnstalleerd waarna mijn Desire meteen stuk liep.
Ik heb toen met een hoop gekloot mijn Desire opnieuw van de unbranded ROM kunnen voorzien waarna hij weer werkte. Vervolgens heb ik toen dezelfde update nog een keer uitgevoerd maar toen zonder SIM-kaart en met de Goldcard (waarmee ik heb ook het unbranden heb gedaan) en toen ging de update wel goed.
Tot op de dag van vandaag weet ik niet of dit toeval was of dat ik inderdaad bij elke update de Goldcard zou moeten gebruiken en de SIM-kaart uit mijn Desire moet halen of dat het gewoon mét SIM-kaart en met mijn normale SD-kaart zou moeten kunnen.
Ik heb namelijk al een hele tijd een update van HTC klaar staan. Wanneer ik deze wil installeren zonder SIM-kaart en mét Goldcard dan loopt hij vast tijdens de installatie en moet ik hem een reboot geven. Ik durf de update niet te doen zonder Goldcard en mét SIM-kaart omdat ik bang ben dat mijn ROM weer stuk loopt bij het updaten.
Wat zijn jullie ervaringen na het unbranden?
Update 2.29.405.5 gaat het om in mijn geval..quote:Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er is een bepaalde update die op enkele toestellen een fout geeft inderdaad. Weet het nummer niet meer zo uit m'n hoofd, misschien dat je die kan vermelden? Ik heb het verholpen met gewoon een andere rom.
Dat was 'm inderdaad. Unbranded Vodafone toestellen slikken hem niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Update 2.29.405.5 gaat het om in mijn geval..
Ik snap niet waar die branded Vodafone toestellen vandaan komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was 'm inderdaad. Unbranded Vodafone toestellen slikken hem niet.
Ik vraag me dan eerder af waar jouw unbranded toestel vandaan komt als je hem via Vodafone hebt gekocht. Unbranded bij Vodafone is meer uitzondering dan regel!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die branded Vodafone toestellen vandaan komen.
Ik heb de mijne in een Vodafone shop gekocht, maar niks branded. Niet op het toestel zelf, en ook nergens iets in de software te vinden.
Dat is naadje! Wat is er aan te doen behalve een andere ROM? Weinig gok ik?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was 'm inderdaad. Unbranded Vodafone toestellen slikken hem niet.
Gewoon fysiek, in de Vodafone store in Hoorn.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan eerder af waar jouw unbranded toestel vandaan komt als je hem via Vodafone hebt gekocht. Unbranded bij Vodafone is meer uitzondering dan regel!
Ze hebben zelf toegegeven dat door hun geleverde toestellen branded zijn.
Bij mij was extern ook niks te zien van branding. Enige manier om dat te achterhalen was bij de themes kijken of het versienummer van de rom.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon fysiek, in de Vodafone store in Hoorn.
Ook doosjes zelf, of boekjes bevatte niks van Vodafone.
Misschien (eind december) dat de vraag te hoog was op dat moment, dat ze die dingen snel de winkels in wilde hebben, en geen tijd hebben genomen toen om een paar lichtingen te branden?
Ze waren destijds iig bijna nergens te koop, en vodafone was 1 van de weinige die hem hadden.
Belcompany. Unbranded.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb de mijne besteld bij PDAShop.nl icm een Vodafone abonnement, unbranded gekregen
Ik heb geen Vodafone themes.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bij mij was extern ook niks te zien van branding. Enige manier om dat te achterhalen was bij de themes kijken of het versienummer van de rom.
Ik weet niet meer welk versienummer van wat maar weet dat toen ik hem net nieuw had daaraan gezien kon worden welk versienummer van een branded Vodafone was. Een heleboel delen terug van dit topic zou het nog ergens moeten staanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen Vodafone themes.
En welk versienummer bedoel je?
Smalband? Kernel? Build? Software?
Wat maakt het uit wel of niet branded? Alleen de updates zijn twee of drie weken later, zoals wij hier ervaren. 1 wel branded en 1 niet branded.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan eerder af waar jouw unbranded toestel vandaan komt als je hem via Vodafone hebt gekocht. Unbranded bij Vodafone is meer uitzondering dan regel!
Ze hebben zelf toegegeven dat door hun geleverde toestellen branded zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |