Theme van "De Kassiëre" is dit. En Candy Dulfer komt nog wel eens op tvquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Ik ken veel te weinig van deze muziek. Ik schaam me
Dan moet je het in de winkel kopen, heb je het meteenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, kutzooi.
Dan koop je iets van ¤1.200-, en moet je er 20 dagen op wachten, hoe fucking nep is dat ?
Pijnstiller voor gevorderden.quote:
Ik ben ook blij met mijn codeïnetabletjesquote:
Dat bedoelde ik er ook mee te zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat dacht je van, zo min mogelijk medicijnen in het algemeen nemen?
En wie slikt er dan ook zoveel in een keerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Paracetamol ook voor de maag..
12 Paracetamols zijn in feite genoeg om een volwassen persoon om te leggen.
quote:
Faal!quote:
Maar patje is!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer is goed![]()
Ik vind dat we nog een uur door moeten gaan
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer is goed![]()
Nu kreeg ik ¤100-, korting.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je het in de winkel kopen, heb je het meteen
Wijze vrouw die popjequote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer is goed![]()
ik neem alleen paracetamol als de migraine onuitstaanbaar pijnlijk word. Tot die tijd zeg ik altijd: pijn is fijn, word je een echte man van.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
40/50 uurtje, dat heb ik op mijn werk een keer gedaan
[..]
En paracetamol voor je nieren. Zo min mogelijk van die bende gebruiken
Steenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu kreeg ik ¤100-, korting.
Bleek trouwens dat je ook ¤100-, korting kreeg als je het via een studie zou kopen
Plus dat ik dan geen ¤25-, verzendkosten hoefde te betalen en dat ik het binnen 24U binnen zou hebben!
Eens met popjequote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer is goed![]()
Apple Storequote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]verzendkosten bij een computer
![]()
Goede winkels leveren die zonder verzendkosten af.
Ik heb ook een Blackberryquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
mafia = [ afbeelding ]
SSBLOL =[ afbeelding ]
Ja vakerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaadOf vaker zo'n uurtje! Ik moet m'n gemiste muziekkennis inhalen
Trancequote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zeg hardhouse/hardstyle/hardcore met Patjen?!
Als een echte baas staat mijn naam bij de loop van het wapenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
mafia = [ afbeelding ]
SSBLOL =[ afbeelding ]
Dat helpt niet tegen een groot voorhoofd hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ook een Blackberrymaar die is van / voor het werk
![]()
En ze heeft een hometrainer in haar kamer
quote:
Neuhquote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef Snuf. het volgende:
Is er nog ergens stats van dezen reeks? Hoeveel posts enzulks?
Volgende keer dus ook echt niet meer daar jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]verzendkosten bij een computer
![]()
Goede winkels leveren die zonder verzendkosten af.
Je hebt er 341 vandaag. Man.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef Snuf. het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef Snuf. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |