quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het enige voordeel van daar wonen is dat je M-M hebt, en andersom?
Nou, dat is netjes van hemquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Mama_Mia het volgende:
nou ja bovenbuurjongen is best leuk hooruitgenodigd voor biertje, repetitie, concert, dus wel top. Heeft gezegd dat ie langs gaat komen om te vragen wanneer ie kan repeteren, en me het huis uit sleurt voor een biertje
Hij is de frontman van de band, maar het zal hopelijk beter klinken als er geen plafond tussen zitquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat is netjes van hemWat speelt ie, is het een beetje aan te horen?
Fijn dat de opening goed is gegaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi
echt een heerlijk weekend op enorm veel adrenaline achter de rug
heul weinig slaap, en gewoon genieten
hadden ong 100 bezoekers tijdens de opening
hoe ik vandaag doorgekomen ben.... zal de nawee wel zijn
maar begin nu aardig in te kakken, twee nachten rond 3 uur pas naar bed en om 7 naast t bed staan is ff heavy
Wat leuk Yns! Daar krijg je weer positieve energie van.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi
echt een heerlijk weekend op enorm veel adrenaline achter de rug
heul weinig slaap, en gewoon genieten
hadden ong 100 bezoekers tijdens de opening
hoe ik vandaag doorgekomen ben.... zal de nawee wel zijn
maar begin nu aardig in te kakken, twee nachten rond 3 uur pas naar bed en om 7 naast t bed staan is ff heavy
Doe de beentjes dan maar lekker omhoog.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
LK gaat (af)zwaaien en de dikke enkels op de bank slingeren (en ben niet eens zwanger)
Maar een extra zwaai naar Strega en Pagan natuurlijk, stoere gevallen
Och ja, das waar ook! Zo'n mooie foto.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de opening goed is gegaan!
Fotooke van mijn Satsu op de tentoonstelling?![]()
aaah ja.... die staat nog op de camera van iemand anders, komt nog je kant uitquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de opening goed is gegaan!
Fotooke van mijn Satsu op de tentoonstelling?![]()
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kickquote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk Yns! Daar krijg je weer positieve energie van.
Zulke dingen moet je onthouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kick
en heb gister wat lekkers gedronken
maar weet niet precies wat t was, iets ala bacardi, maar dan bruin, en daar jus bij
Bacardi dark? Bruine rum? Is lekkerder dan witte vind ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kick
en heb gister wat lekkers gedronken
maar weet niet precies wat t was, iets ala bacardi, maar dan bruin, en daar jus bij
k weet waar t in de koeling staatquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je onthouden.![]()
En dat fotooke komt wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |