quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het enige voordeel van daar wonen is dat je M-M hebt, en andersom?
Nou, dat is netjes van hemquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Mama_Mia het volgende:
nou ja bovenbuurjongen is best leuk hooruitgenodigd voor biertje, repetitie, concert, dus wel top. Heeft gezegd dat ie langs gaat komen om te vragen wanneer ie kan repeteren, en me het huis uit sleurt voor een biertje
Hij is de frontman van de band, maar het zal hopelijk beter klinken als er geen plafond tussen zitquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat is netjes van hemWat speelt ie, is het een beetje aan te horen?
Fijn dat de opening goed is gegaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi
echt een heerlijk weekend op enorm veel adrenaline achter de rug
heul weinig slaap, en gewoon genieten
hadden ong 100 bezoekers tijdens de opening
hoe ik vandaag doorgekomen ben.... zal de nawee wel zijn
maar begin nu aardig in te kakken, twee nachten rond 3 uur pas naar bed en om 7 naast t bed staan is ff heavy
Wat leuk Yns! Daar krijg je weer positieve energie van.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi
echt een heerlijk weekend op enorm veel adrenaline achter de rug
heul weinig slaap, en gewoon genieten
hadden ong 100 bezoekers tijdens de opening
hoe ik vandaag doorgekomen ben.... zal de nawee wel zijn
maar begin nu aardig in te kakken, twee nachten rond 3 uur pas naar bed en om 7 naast t bed staan is ff heavy
Doe de beentjes dan maar lekker omhoog.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
LK gaat (af)zwaaien en de dikke enkels op de bank slingeren (en ben niet eens zwanger)
Maar een extra zwaai naar Strega en Pagan natuurlijk, stoere gevallen
Och ja, das waar ook! Zo'n mooie foto.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de opening goed is gegaan!
Fotooke van mijn Satsu op de tentoonstelling?![]()
aaah ja.... die staat nog op de camera van iemand anders, komt nog je kant uitquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de opening goed is gegaan!
Fotooke van mijn Satsu op de tentoonstelling?![]()
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kickquote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk Yns! Daar krijg je weer positieve energie van.
Zulke dingen moet je onthouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kick
en heb gister wat lekkers gedronken
maar weet niet precies wat t was, iets ala bacardi, maar dan bruin, en daar jus bij
Bacardi dark? Bruine rum? Is lekkerder dan witte vind ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel, t is ff trippen op een adrenaline kick
en heb gister wat lekkers gedronken
maar weet niet precies wat t was, iets ala bacardi, maar dan bruin, en daar jus bij
k weet waar t in de koeling staatquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je onthouden.![]()
En dat fotooke komt wel.![]()
dan denk ik die bruine rumquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Bacardi dark? Bruine rum? Is lekkerder dan witte vind ik.
Hee moppie, jij ook hier!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Bacardi dark? Bruine rum? Is lekkerder dan witte vind ik.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Pagan het volgende:
Hoi allen, ik heb het vorige topic nog niet bijgelezen maar zal eerst even een kort verslagje uitbrengen. Misschien heeft Strega dat al gedaan maar dan maar dubbel.
Vanochtend om 07:45 naar de OK gebracht, na drie kwartier pielen met alle plakkers die op mijn lijf moesten en de verdere preparatie begonnen ze met het ik kaart brengen van de probleemgebieden.
Dit duurde ruim een uur. Daarna zijn ze met ultrasoon geluid littekenweefsel in mijn hart gaan maken om de "kortsluiting" die aan de basis ligt van mijn problemen te isoleren.
Dit was een langdurige klus, maar gelukkig minder pijnlijk als de vorige keer.
Bijna op het einde van de operatie riep de chirurge ineens luid "hoera, we hebben een perfecte sinus". Na nog wat kleine dingetjes gingen ze de boel afronden en om 12:00 stond ik met bed en al te wachten op transport naar de afdeling.
Daar moest ik vier uur volkomen plat liggen. Ondertussen ben ik voorzien van allemaal nieuwe plakkertjes en een draadloos monitor apparaatje.
Nu is ook het drukverband uit mijn lies weg en loop ik als een oude man in plaats van als een oude man met zijn luier vol.
De enige laptop die hier staat doet wat vreemd, dus vergeef me sommige dubbelposts.
Heel erg bedankt voor alle support en medeleven.
Ja, moet even bij de soep blijven zittenquote:
Dat is tegenwoordig dagopname, 08:00 komen en tussen 20:00 en 22:00 weer weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt heel positief Pagan.En wat ben je lekker snel weer op de been. Ligt misschien aan de soort operatie maar bij dotteren via de lies moesten patiënten in mijn tijd nog 24 uur plat blijven liggen.
Ja, daar je tegenwoordig versteld van. De moeder van een vriendin van moest 2 weken geleden geopereerd voor borstkanker. 1 borst afgezet en ze is 77 jaar. De volgende dag weer naar huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt heel positief Pagan.En wat ben je lekker snel weer op de been. Ligt misschien aan de soort operatie maar bij dotteren via de lies moesten patiënten in mijn tijd nog 24 uur plat blijven liggen.
De hutspot met klapstuk, "salade", appelmoes en carameltoetje zit er hier al in. Banaan toe.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, moet even bij de soep blijven zitten
Yeah!quote:
Na dan morgen toch maar liever Thaise noodles soep. Homemade. Staat nu op.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
De hutspot met klapstuk, "salade", appelmoes en carameltoetje zit er hier al in. Banaan toe.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig dagopname, 08:00 komen en tussen 20:00 en 22:00 weer weg.
Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Thuis herstellen is fijn (en goedkoop) , maar je moet je wel een beetje in staat voelen jezelf te kunnen redden. En ik denk dat daar nu soms aan voorbij gegaan wordt.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, daar je tegenwoordig versteld van. De moeder van een vriendin van moest 2 weken geleden geopereerd voor borstkanker. 1 borst afgezet en ze is 77 jaar. De volgende dag weer naar huis.
* Pagansluipt de deur uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Na dan morgen toch maar liever Thaise noodles soep. Homemade. Staat nu op.
*draadloos ECG maakt kortsluiting*quote:
Uh-uh, terug je bed in jij!quote:
Doodmoe, ik ga zo ook weer AFK over korte tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Pagan, wat een goede berichten![]()
Yns, klinkt goed allemaal, maar je zult nu wel moe zijn ja
Shit!quote:
Ik ben er nu wel blij mee hoor, ik zou het liefst nu gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Thuis herstellen is fijn (en goedkoop) , maar je moet je wel een beetje in staat voelen jezelf te kunnen redden. En ik denk dat daar nu soms aan voorbij gegaan wordt.
Ga maar lekker slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel blij mee hoor, ik zou het liefst nu gaan.
AFK, ik val om.voor iedereen!
ja echt welquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Pagan, wat een goede berichten![]()
Yns, klinkt goed allemaal, maar je zult nu wel moe zijn ja
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
en al heb ik geen flauwe notie waar het over gaat, eerlijk niet, gooi ik ook even een knuf naar Ynske.
omdat ze het schijnbaar wel kan gebruiken dus daarom.
en als ik toch bezig ben maar meteen ook naar Oh-Oh met haar manke-nelispoot.
En de rest mag de restjes hebben, niet mionder gemeend maar ben ff door mijn knuffels heen![]()
Dus doe het maar met die restjes![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
en al heb ik geen flauwe notie waar het over gaat, eerlijk niet, gooi ik ook even een knuf naar Ynske.
En de rest mag de restjes hebben, niet mionder gemeend maar ben ff door mijn knuffels heen![]()
Jij krijgt ook wat knuffelsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
De procedure weet ik niet precies, ze halen de vernauwing in een bloedvat weg ,maar mijn schoonvader heeft het ook gehad en is daarna weer snel opgeknapt en doet weer alles, hij is nu 83quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Sterkte Pagan!![]()
Had niet verwacht dat je vandaag al zou komen posten! En ook voor Strega een dikke knuffel!
Mijn schoonvader moet binnenkort ook gedotterd worden en ik voel me er zo raar over want ik weet eigenlijk niet echt wat het inhoudt (en dan bedoel ik vooral qua hoe het herstel zal zijn en of hij bepaalde dingen nog wel kan doen enzo?) Meh.
Oh, dat vind ik wel fijn om te horen! Die beste man laat zo weinig mogelijk los en brengt het onderwerp van gesprek telkens op iets anders, omdat hij er liever niet over praat. Dus dan weet ik ook even niet zo goed hoe ik alles moet opvatten enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
De procedure weet ik niet precies, ze halen de vernauwing in een bloedvat weg ,maar mijn schoonvader heeft het ook gehad en is daarna weer snel opgeknapt en doet weer alles, hij is nu 83
Dan ga es lekker op tijd naar bed ipv midden in de nachtquote:
Dan lig ik tot 4 uur naar het plafond te starenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ga es lekker op tijd naar bed ipv midden in de nacht![]()
Ja zou ik doen als het gaat,quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ookEn ik ga morgen werken i.p.v. woensdag, omdat ik dan alvast naar Brabant ga (en naar Elies
) maar ik heb geen idee of ik dat wel trek, twee dagen achter elkaar werken.
En dan dus woensdag een eind rijden, donderdag vroeg weer, naar Brugge, en dan weer naar huis. Ik ga morgen maar even overleggen of ik vrijdag misschien beter thuis kan werken of anders vrij nemen.
Yeah voor de buurvrouw en succes bij de dokter morgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Helleu![]()
De buuf is net met de honden wezen wandelen.
Korte ronde met Karel ( los mee![]()
en luisterde als een vinkje ) Kees en Chico, en daarna nog meer dan een uur met Billy & Sjon
![]()
Zo lief!
Hondjes allemaal blij, ik blijNu neem ik de tweede diclo pas rond tienen, dan kan ik tegen middernacht zelf wel weer een rondje en heb ik ook iets aan die pil voor de nacht hoop ik.
Morgen komt een vriendin eten , maar die is niet zo handig met de honden. Maar de buuf komt Sjon en Bil al halen voordat die vriendin dr is en gaat dan weer lang met ze wandelen.
Sowieso supergoed voor ze dat ze dr es aan wennen om met iemand anders mee te gaan
Gaat rijden en zo wel goed?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ookEn ik ga morgen werken i.p.v. woensdag, omdat ik dan alvast naar Brabant ga (en naar Elies
) maar ik heb geen idee of ik dat wel trek, twee dagen achter elkaar werken.
En dan dus woensdag een eind rijden, donderdag vroeg weer, naar Brugge, en dan weer naar huis. Ik ga morgen maar even overleggen of ik vrijdag misschien beter thuis kan werken of anders vrij nemen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ga je tussen Elies en de beeb in logeren?
![]()
![]()
Jezus fuck!quote:
Ja, klopt. Spannend, ik hoop dat hij een idee heeft wat het kan zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
Ja zou ik doen als het gaat,moet je naar Brugge voor een second opinion?
Rijden gaat wel, neem in elk geval een lading pijnstillers mee. En ik ga niet bij Elies logeren, hoewel er natuurlijk ruimte genoeg is tussen haar en de beeb in. Als ze toch in verschillende bedden liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Gaat rijden en zo wel goed?
Ga je tussen Elies en de beeb in logeren?
![]()
![]()
En ja, de buuf is geweldig met de honden, we hebben vorig jaar de nodige kilometers samen gemaakt met die van mij, ze zijn dol op elkaar, dat is zo heerlijk.
Ik doe haar nog een groter plezier met dat ze dr mee mag lopen dan dat zij mij doet , echt![]()
Zou je wel willen hè?quote:
Dat natuurlijk welquote:
Ah , tisser alquote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, bedankt voor het boek en de lieve kaart
Was toch een goeie; oh-oh maakt helemaal nix meer mee, dus die helemaal groen van zjaaloeziequote:
How - kjoetquote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, buurvrouw is hier langs geweest (die van de jankende kat), kat is krols, hij zou deze week naar haar vader, maar omdat hij daar kan ontsnappen is het niet mogelijk om dr daar neer te plaatsen. Ze waren superblij dat ik een briefje had gestuurd, en om een lang verhaal kort te maken, ik heb nu de sleutel en mag het katje komen knuffelen en voeren
Wat super!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia heeft iets van de buren gehoord
Het katje schijnt krols te zijn dus het mauwen is niet alleen van aandachtEn ze krijgt de sleutel zodat ze hem af en toe kan aaien
Ik zat te kwijlen in het Secret Story forum, de pleuris is uitgebroken in dat huis daar vanavondquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo, buurvrouw is hier langs geweest (die van de jankende kat), kat is krols, hij zou deze week naar haar vader, maar omdat hij daar kan ontsnappen is het niet mogelijk om dr daar neer te plaatsen. Ze waren superblij dat ik een briefje had gestuurd, en om een lang verhaal kort te maken, ik heb nu de sleutel en mag het katje komen knuffelen en voeren
Spanning ende sensaaaasiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat te kwijlen in het Secret Story forum, de pleuris is uitgebroken in dat huis daar vanavond
Er schijnt door crew gelekt te zijn naar bewoners enzo en nu is iedereen boos en aan het huilen enzo
Kortom; een gezellige boelquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik zat te kwijlen in het Secret Story forum, de pleuris is uitgebroken in dat huis daar vanavond
Er schijnt door crew gelekt te zijn naar bewoners enzo en nu is iedereen boos en aan het huilen enzo
Ja echt tof zo!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ze heeft wel een paar keer gezegd hoe lief ze het vond enzoik heb nu dr nummer ook, en ik mocht Nala ook meenemen naar bij mij thuis (al heb ik geen idee hoe dat gaat met mijn kat
Rhana heeft normaal geen contact met andere katten en Nala (dat kleintje dus) is krols. Enig idee?) enzo. Superleuk dat het zo kan met de buren
Naja ik woon zeg maar 1 trap lager, dus ontsnappen is niet echt grote kans, en dan nog, dan zit ze in het trappenhuis. Het is meer dat ik niet weet hoe Rhana er op zou reageren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt tof zo!
Ik zou haar niet meenemen naar jouw huis als ik jou was, straks ontsnapt ze per ongeluk onderweg ofzo, springt ze uit je armenIk zou haar gewoon af en toe even gaan aaien en even spelen met een hengel/veertje/ding ofzo.
Geen al te best idee; het lokt hoe dan ook een reactie uit. Je kan ze beter een keer bij elkaar zetten als poes niet meer krols isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Naja ik woon zeg maar 1 trap lager, dus ontsnappen is niet echt grote kans, en dan nog, dan zit ze in het trappenhuis. Het is meer dat ik niet weet hoe Rhana er op zou reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |