Je weet hoe ze die knoflooksaus bij de Turk maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
Weet je wat ook KANKERGENIAAL IS!?
Die bapao met shoarma erin (Jumbo)! Als je daar ook nog eens die ULTIMATE BAZEN KNOFLOOK SAUS erbij hebt, dan vreet je je moeder haar placenta nog leeg.
Ultimate bazenknoflook saus, FUCK die zurige calvé knoflook
[ afbeelding ]
ik ben blij dat ik iets voor je kon betekenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Odrazi het volgende:
Verdomme TS, toen ik dit gister las dacht is echt vanDus ik vanmiddag naar de supermarkt om een broodje bapao te halen. Ik kom thuis, 40 seconden in de magnetron, en GAD-VER-DAMME. Vroeger waren ze nooit zo ranzig. Door jou heb ik dat aidsverwekkende broodje gekocht en opgegeten.
nee sorry ik heb spontaan geen trek meer in bapao door snoop dogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou logeren dan gaan we kenserhard bapaobroodjes eten met een romantisch muziekje begeleid onder Dr. Dre, Nate dogg en Snoop
ik ben onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Is dat niet zelfmoord?
[..]
En hoeveel kost jij?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je weet hoe ze die knoflooksaus bij de Turk maken?
Dat verhaal hoorde ik laatst tijdens het eten van een broodje donorquote:
En de knoflooksaus bij sommige Donner-distributeurs vetrouw ik ook niet helemaal. alsof het gekauwd en uitgespuugd is ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door OMGWTFBBQSAUCE op 24-02-2011 00:31:00 ]Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |