Eet smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef tdrone het volgende:
ik ben het eens met Cc je kan haar niet zomaar laten zitten zero dat is echt een naaistreek je had haar in ieder geval iets moeten laten weten
en nu eten
awh, kusje op je niet mooi weerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
hier is het trouwens niet zo mooi weer
Jaa zeker, toen ik de hond uit ging laten was het echt heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de zon was het best lekker
Aaawhquote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
hier is het trouwens niet zo mooi weer
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
awh, kusje op je niet mooi weer
dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
awh, kusje op je niet mooi weer
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goedquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa zeker, toen ik de hond uit ging laten was het echt heerlijk![]()
Alleen later tegen de wind in fietsen was minder
[..]
AaawhHoezo niet?
ehh ik eet wel alleen dat vlees ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CC, lust je trouwens pasta, tomatensaus en iets van gehaktballen / gehaktgordonbleu?
graag gedaan,iedereen verdient mooi weerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
dankje
[..]
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goed
Oh, jammer..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
dankje
[..]
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goed
We hebben ook nog tomaat en boontjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehh ik eet wel alleen dat vlees ofzo
boontjes lust ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, jammer..
[..]
We hebben ook nog tomaat en boontjes?
En aardappels kan ik ook nog klaarmaken![]()
De pasta die nu gekookt is (zusje moest vroeg eten, daarom pasta al van te voren gekookt) is toch te weinig voor 3 personen
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boontjes lust ik ook nietaardappels is goed
nogmaals sorry
ik heb nog nooit broccoli gegeten dus je hebt kans dat ik dat wel lust, nee maar ik voel me zo lullig tegenover jouquote:Op maandag 21 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh
Ik hou zelf ook niet van tomatensaus namelijk, dus moest er sowieso nog iets anders bij klaarmakenMaar dan kijk ik zo wel even wat er nog in de koelkast ligt, geloof dat we ook nog broccoli hebben..
Je hoeft geen sorry te zeggen joh
Oh haha wat eet je wel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb nog nooit broccoli gegeten dus je hebt kans dat ik dat wel lust, nee maar ik voel me zo lullig tegenover jou
nja best wel veel behalve buitenlands etenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh haha wat eet je wel dan?
Hoeft niet joh, we maken er gewoon een gezellige avond van![]()
Ik had toch nog geen plannen
Is dat zo buitenlands dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja best wel veel behalve buitenlands eten
pasta welquote:
Ja da's waar.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pasta welen broccoli niet maar dat ken ik niet, maar wil het best eten hoor
doe niet al teveel moeite voor mij hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja da's waar.
Okee naja we zien wel
Het is geen moeite hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet al teveel moeite voor mij hoor
haha ik bedoelde meer omdat ik best een lastige eter benquote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is geen moeite hoor![]()
Ik moet zelf ook eten namelijk
Ach ja, ik zie wel gewoon wat er in huis isquote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik bedoelde meer omdat ik best een lastige eter ben
ja..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ik zie dat Zero zich toch gemeldt heeft...
Ik ga weer verder, doeiiii
dat is ook ongeveer mijn lijstjequote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie wel gewoon wat er in huis is![]()
En ik lust zelf ook echt niet alles
-frikandel
-kroket
-bitterballen
-mayonaise
-ketchup
-curry
-pannekoeken
-andijvie
-fanta + alle andere frisdranken behalve cola (ook dubbelfris enzo)
En nog wel meer
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is ook ongeveer mijn lijstje
Viesquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind je dat eigenlijk vies of lekker?
Nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
merel leeft in de omgekeerde wereld
oke ik lust dat wel behalve curryquote:
Bloemkool?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik lust dat wel behalve curryen ik lust geen pasta,rijst,wok,japans,italiaans whatever en ik gok broccoli ook
en dat wat op broccoli lijkt maar wit is
ja bloemkool vind ik ook vies maar ik eet het soms wel, iewlquote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bloemkool?
Dat is gewoon Nederlands geloof ik.
Wij zijn hier thuis juist erg van de Italiaanse keuken
Ja inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar het is wel zo dat de meeste mensen dat net wel lekker vinden
Haten op pannenkoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie wel gewoon wat er in huis is![]()
En ik lust zelf ook echt niet alles
-frikandel
-kroket
-bitterballen
-mayonaise
-ketchup
-curry
-pannekoeken
-andijvie
-fanta + alle andere frisdranken behalve cola (ook dubbelfris enzo)
En nog wel meer
Tuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik stop nu met fokken, batterij is bijna leeg, mag ik m bij jou even opladen merel?
heb je teruggelezen?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Okee ik lees net wat Zero heeft geflikt! WAT EEN GODVERTIEFDE LAMLUL IS DAT!!
ik stuur je wel even een dmquote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hello
Krijg ik te horen dat ik pas in week 8 of 9 eingesprekken kan doen. Dit duurt nog 6,7 weken, die ik dus thuis zit te niksenwel jammer want dan ben ik pas eind april afgestudeerd.
Maar achja je stufie e.d lopen gewoon door.
Ik lees half wat er is gebeurt CC, zal straks even verhaal in het topic beter lezen
Hoi iedereen
Heb overigens echt een super leuk kledingsetje, jurkje enzo gehaald
Blijblij!
Jups. CC zei tegen me dat haar meet met Zero een flop geworden was en zei van lees het maar in #1148quote:
toevallig. Daar woon ik ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Sorry zit op mobiel dus kan DM pas strakjes lezen. Ben pas half 9 thuis. Zo overstap in utrecht
groetjes terugquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes van me
Wat mij betreft wel xD, we hebben 6 kokers met De Enige Echte senseo pads, nog een koker van DE Senseo pads, en nog 2 blikken cacao poederquote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kan ik een kopje warme choco komen drinken ?
Oke CC. Gezellig!
quote:
tja meer staat in topic 1148 pagina 12quote:Op maandag 21 februari 2011 19:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dat meen je niet... wat een ^&$%*&^% die zero zeg... jou gewoon een beetje in de kou laten staan
pagina 6 dan bij 50 posts of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja meer staat in topic 1148 pagina 12
Ja idd, die lamlul had op zn minst een belletje kunnen geven van ik kom wat later. Maakt niet uit wat, als je een afspraakt hebt en je bent verhinderd laat je dat effe weten. En ik hoop dat Zero nog meeleest want dan kan ik hem duidelijk maken DAT HET EEN ENORME KLOOTZAK IS!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef MaleDuck het volgende:
tja, maar een beetje communicatie vantevoren zou ook wel handig zijn...
jep kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 19:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pagina 6 dan bij 50 posts of niet?
geef je merel een kusje van me en vraag dan aan merel of ze jou een kusje wil geven van mijquote:
Nee. heb weinig vrienden en ik heb er ook niet echt zin in. Was vroeger wel leuk, maar nu trekt het me niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
hoi bosga jij nog iets doen met carnaval? of is dat te druk.
ach ieder zijn ding hequote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. heb weinig vrienden en ik heb er ook niet echt zin in. Was vroeger wel leuk, maar nu trekt het me niet meer
Nou heerlijk dan kom ik de volgende keer dat ik weer vast staquote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel xD, we hebben 6 kokers met De Enige Echte senseo pads, nog een koker van DE Senseo pads, en nog 2 blikken cacao poeder
Je woont in Apeldoorn? Dat zou vet toevallig zijn aangezien mijn vriendin daar woontquote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik moet eens kijken of ouders zijn opgerot met carnaval dan kan ik in dat huis zitten..
anders weet ik niet wat ik ga doen met carnaval. Ga overigens niks speciaals aantrekken, geen zin in.
Grr utrecht -amersfoort rijd nog steeds niet moest om 21 vertrekken. Fijn overstap naar apeldoorn gemist
Ik heb trek in pizza
Gheheheh.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik woon tijdelijk sinds begin januari bij mijn vriend in. Woensdag op gesprek voor een woonruimte in enschede. Officieel woon ik in zevenbergen. Maar ja ik ben bekend op de trajecten ja. Reis teveel met de trein. Ook vaak via rdam ,of arnhem.
Dus ja zal nog even in apeldoorn zijn
Hoi. Lekker gegeten?quote:
jahoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gheheheh.
[..]
Hoi. Lekker gegeten?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor
Ik kan wel koken, soort van dan
Magnetron?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jahoor. Merel kan wel een soort van koken
Helemaal nietquote:
Wat wil je?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kook voor mij ook maar wat lekkers als jullie willen
Kom ik in de buurt? ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet
Pasta,(In de pan mikken) aardappels voor CC(Schillen en in een pan mikken), tomaat met mozzerella(Boven een pannetje met water warmmaken?), gehaktcordonbleu(Oven) en gehaktballetjes(Pan). Ohja, en tomatensaus(Pan of Magnetron).
Pasta,(koken) aardappels voor CC(koken), tomaat met mozzerella(beide snijden), gehaktcordonbleu(bakken) en gehaktballetjes(magnetron). Ohja, en tomatensaus.(pan)quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oh.
Dat zou de manier zijn hoe ik dat allemaal zou doen
Pasta,(In de pan mikken) aardappels voor CC(Schillen en in een pan mikken), tomaat met mozzerella(Boven een pannetje met water warmmaken?), gehaktcordonbleu(Oven) en gehaktballetjes(Pan). Ohja, en tomatensaus(Pan of Magnetron).quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pasta,(koken) aardappels voor CC(koken), tomaat met mozzerella(beide snijden), gehaktcordonbleu(bakken) en gehaktballetjes(magnetron). Ohja, en tomatensaus.(pan)
Oke, lekker...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Pasta,(In de pan mikken) aardappels voor CC(Schillen en in een pan mikken), tomaat met mozzerella(Boven een pannetje met water warmmaken?), gehaktcordonbleu(Oven) en gehaktballetjes(Pan). Ohja, en tomatensaus(Pan of Magnetron).
Komt in de buurtKlinkt overigens veeel beter dan wat ik had..
Kip Tandori wat ik nog in de magnetron moest warmmaken >_<
Heb er ook maar 1 hap van genomen en de rest laten staan, dan eet ik maar niet.
Hihihi hoezo?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net gereageerd op hoerenschoenen op marktplaats.
Voor mn werk.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, lekker...
[..]
Hihihi hoezo?
Oh tja, voor 60 euro zou iedereen hoerenschoenen kopen natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mn werk.En ze zijn maar 60,-
Maar ze ijn moooiiiiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh tja, voor 60 euro zou iedereen hoerenschoenen kopen natuurlijk
Hebbennnnnquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
Overigens vond ik dit toen ik hoerenschoenen ging googlen
[ afbeelding ]
Tja, ik weet wel dat ik die niet als werkschoenen kan gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ze ijn moooiiii
[ afbeelding ]
die in lak.
Ik wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, ik weet wel dat ik die niet als werkschoenen kan gebruiken
Whoaaahhhquote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo'n hoedje erbij?
[ afbeelding ]
Jeeeejquote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook redelijk, al zeg ik het zelf
Van dat soort schoenen krijg ik het zo heet ja !quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Dat meer wat voor jou?
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeeej
[..]
Van dat soort schoenen krijg ik het zo heet ja !
Hahah eigenlijk heb ik niet van dat soort schoenenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook
Ze lopen wel lekker trouwens
Ik ook niet meer, maar ik heb bij een bakker gewerkt en daar waren ze verplicht. Dus ik kreeg ze via de zaak.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah eigenlijk heb ik niet van dat soort schoenen
Ik ook, net in het vet gezet.quote:
ik mijn fallstars.quote:
vast niet zo hoog als mijn to be hoerenschoenen.quote:
Vast niet, maar 7 cm, heb hogere hakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vast niet zo hoog als mijn to be hoerenschoenen.
die heorenschoenen zijn maar 13.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vast niet, maar 7 cm, heb hogere hakken
lekker denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat wil je?
zoiets?
[ afbeelding ]
Gewoon doenquote:
Ohja, mijn hakken zijn 11 cmquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die heorenschoenen zijn maar 13.
Hooiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Koen66 het volgende:
![]()
CC bij Merel![]()
Toch nog een beetje gezellie zo te zien
Denk ik ook wel ja, nog nooit gemaaktquote:
Jeeejquote:
Ook hoogquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, mijn hakken zijn 11 cm
[..]
HooiJahoor
![]()
[..]
Denk ik ook wel ja, nog nooit gemaakt![]()
[..]
Jeeej
Wel mooi.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vrouwen en schoenen. Ik zal het nooit begrijpen.
Vrouwen met hoge hakken begrijp ik wel hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vrouwen en schoenen. Ik zal het nooit begrijpen.
Koen begrijpt hetquote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen met hoge hakken begrijp ik wel hoor![]()
![]()
Ik begrijp echter niet hoe je er op kunt lopenquote:
Het wentquote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begrijp echter niet hoe je er op kunt lopen
Maar mooi vind ik het zeker
Zeker laarzen met hoge hakken. Wat dat betreft ben ik wel een schoenenfetisjist (en nee, dat doe ik er niet mee)
Ik zag zaterdag een man op blote voeten lopen op de oude grachtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wtf.. Ik draag alleen schoenen omdat ik anders mn poten open zou halen. Als het zou kunnen zou ik de schoen afschaffen.
Dan weet ik al wie het is ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een man op blote voeten lopen op de oude gracht
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie het is ;D
Mijn laarzen zijn niet heel hoog hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Hmmhmmm ik raak benieuwd naar de laarzen van Merel. Die van DW zijn trouwens ook hot
Hmmzzzz zometeen tv kijken
Mijn hoogste 14.quote:
Een vriend van me loopt altijd op blote voeten door Leeuwarden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een man op blote voeten lopen op de oude gracht
ik ga ze dit weekend ophalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Hmmhmmm ik raak benieuwd naar de laarzen van Merel. Die van DW zijn trouwens ook hot
Hmmzzzz zometeen tv kijken
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga ze dit weekend ophalen.
quote:
ik moet echt dringend nieuwe laarzen kopenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn hoogste 14.Maar dat telt niet want platforms.
[..]
Een vriend van me loopt altijd op blote voeten door Leeuwarden.
Ik doe t gewooon.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet echt dringend nieuwe laarzen kopen
;Dquote:
Hahahaha da's snelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
Omdat ik nog een foto op mn computer had staan
Hakken lijken wel lager nu, omdat van bovenaf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga ze dit weekend ophalen.
quote:
Ik wil er wel naar luisteren hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ja ik ben bezi gmet mn radio. Voor 0 luisteraars
Ohw wat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ja ik ben bezi gmet mn radio. Voor 0 luisteraars
quote:
http://tinyurl.com/RadioFTW ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik wil er wel naar luisteren hoor
De volgende nummers etcquote:
k zal es luisterenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/RadioFTW ;D
[..]
De volgende nummers etc
quote:
Hoiquote:
Wel lekker vrolijk houden hequote:
Jawel hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Is deze muziek vrolijk genoeg?
Waarom was je zolang niet online dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Tvoelt goed om na bijna een jaar weer on the air te zijn
jaaa gezelliequote:
Ik zat hiervoor bij een ander radio team maar daar ben ik eruit getrapt vanwege een meningsverschil en alles weer teruggooien naar een prive station vond ik te veel moeitequote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarom was je zolang niet online dan?
Ja mijn schuld ik vroeg om vrolijkquote:
Ohw ok das klote! en deed je dat al lang?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor bij een ander radio team maar daar ben ik eruit getrapt vanwege een meningsverschil en alles weer teruggooien naar een prive station vond ik te veel moeite
Heb daar een half jaar gedraaid, en daarvoor nog een jaar prive.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ok das klote! en deed je dat al lang?
Ik stel me toch iets anders voor bij vrolijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja mijn schuld ik vroeg om vrolijk
Vast welquote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Misschien de volgende wel?
Van dit liedje krijg ik zin om te dansen ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik stel me toch iets anders voor bij vrolijk
[..]
Vast wel
Ok tof! en wat voor muziek draai je het liefst dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Heb daar een half jaar gedraaid, en daarvoor nog een jaar prive.
Alternatief ;D Maar ik draai eigenlijk alles.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ok tof! en wat voor muziek draai je het liefst dan?
Ik ook, heb de kachel lekker hoog gezet hoop dat het snel wat warmer wordtquote:
Schudden met die billenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Van dit liedje krijg ik zin om te dansen ;D
Echt kut dat, voeten worden zo langzaam warm.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Schudden met die billen
Mijn voeten zijn ook al zo koud
avondquote:
goeiesavonds!quote:
Hoi Quincyquote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
goeiesavonds!
Now Playing on the air: ZZTop - La Grange
Next- Rednex - Cotton Eye Joe!
quote:
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt kut dat, voeten worden zo langzaam warm.
Nah, druk met werken en ben verder fucking verkouden maar op zich mag ik niet klagen et toiquote:
Volgend liedje is lekker foutquote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Mijn lijf voelt als ik buiten bent geweest altijd bevroren aan terwijl ik er zelf niets van merk
dit liedje is wel leuk
Heb morgen al plannen hier in Utrechtquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand zin om te komen logeren?? k heb geen zin om alleen te slapen vannacht
jaaa maar Utrecht is hier maar 5 minuten vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Heb morgen al plannen hier in Utrecht
Okayquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Met de fiets?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar Utrecht is hier maar 5 minuten vandaag
Ik heb nog maar een trui aangetrokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Mijn lijf voelt als ik buiten bent geweest altijd bevroren aan terwijl ik er zelf niets van merk
dit liedje is wel leuk
Waar woon je?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Kusje op je verkouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, druk met werken en ben verder fucking verkouden maar op zich mag ik niet klagen et toi
Werkt alleen niet voor je voetenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een trui aangetrokken.
Maarssenquote:
Risico! Je neemt medicijnen in waarvan de bijeffecten nog niet bekend zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Werkt alleen niet voor je voeten?
Las in de krant van die onderzoeken in het ziekenhuis waar je geld voor krijgt, zo verleidelijk die hoge geldprijzen maar het zal wel met risico's zijn neem ik aan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Now On The Air - Queen - Fat Bottomed Girls
Ligt eraan waar je moet zijnquote:
Als ik in de trein zit zie ik altijd de mcdonalds van maarssenquote:
Haha das leukkkk!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ooh dat valt best te doen. Daar heb ik zondag mijn BDay bowling
Ja daarom, straks heeft het een ernstige bijwerking. Zit je daar met een opgezwolle lijfquote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Risico! Je neemt medicijnen in waarvan de bijeffecten nog niet bekend zijn.
Thanks en gelukkigquote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje op je verkouden.
Met mij gaat het wel.
Voor mn 16e verjaardag. Wou eerst helemaal geen party omdat ik geen fuck om mn leeftijd geef. Maargoed mn ma stond erop.quote:
Nee, dus ook maar een extra paar sokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Werkt alleen niet voor je voeten?
Las in de krant van die onderzoeken in het ziekenhuis waar je geld voor krijgt, zo verleidelijk die hoge geldprijzen maar het zal wel met risico's zijn neem ik aan.
Hehe dan is het wel warmer ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dus ook maar een extra paar sokken.
Hmm, net zoiets als bloed geven ofzo?
nou is toch leuk juist! Bowlen isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Voor mn 16e verjaardag. Wou eerst helemaal geen party omdat ik geen fuck om mn leeftijd geef. Maargoed mn ma stond erop.
Bowlen is wel funnyquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou is toch leuk juist! Bowlen is
Die heb ik wel ;Dquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dan wil ik "Brabant- Guus meeuwis ?!"
User kan hier niet mee omgaan en gooit altijd in de goot als er geen kinderding in ligtquote:
das toch juist humor.. lekker aan de zuip en een balletje gooienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
User kan hier niet mee omgaan en gooit altijd in de goot als er geen kinderding in ligt
Oh, lekker.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hehe dan is het wel warmer ja.
Ik heb speciaal uberzacht deken die erg duur was als laken, dus dan warmt mijn lichaam ook snel op.
Ja bijvoorbeeld en medicijnen testen e.d.
Praten moet mogelijk zijn, Maar met dit programma heb ik geen idee hoe.quote:
Behalve als de rest het allemaal goed kanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das toch juist humor.. lekker aan de zuip en een balletje gooien
Hmm okequote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Praten moet mogelijk zijn, Maar met dit programma heb ik geen idee hoe.
jawel joh dat maakt het nog leuker haha gwn lol hebben dan komt het wel goedquote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Behalve als de rest het allemaal goed kan
[..]
Hmm oke
Ahhhhhh brabant
Nu bedenk ik me weer dat ik de sfeer bij ons mis, en dat ik apeldoorn echt zo anders vind dan breda en omgeving.
Brabant
Slaap lekkerquote:
Dat zou heel goed mijn vriendin kunnen zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand uit apeldoorn.
Die zei dat mensen uit apeldoorn veel meer gesloten zijn en "arrogander" en dat je in brabant sneller gesprekken kan hebben met mensen en dat iedereen gewoon lekker geaccepteerd wat
Is ook wel merk het verschil zo als ik in apeldoorn ben of in breda
Doe ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jawel joh dat maakt het nog leuker haha gwn lol hebben dan komt het wel goed
Brabant is inderdaad
Ik wou dat ik terug kon naar brabant, heb er bijna 4 jaar gewoond en nu weer paar jaartjes terug in utrechtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Doe ik ook
Ik ben en blijf een officiele brabander![]()
Sta er nog steeds ingeschreven dus, ik ga het er echt missen als ik niet meer terug kom
Ik hoop niet dat jou vriendin is veranderd in een manquote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat zou heel goed mijn vriendin kunnen zijn
gezellie hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
En hoe vinden jullie de radio?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Lekkere oude swinger!
Meatloaf - Paradise By The Dashboard Light!
Avondquote:
Dat zuigtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdomme, ik geloof dat ik zo op de bank moet slapen.
Ahh dat snap ik. Ja het gedrag van de mensen is toch heel anders vind ik in ieder geval het verschil wat ik al merk of ik in utrecht op het station staat, of roosendaal, breda.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik terug kon naar brabant, heb er bijna 4 jaar gewoond en nu weer paar jaartjes terug in utrechtecht zoooo verschil!!
Waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdomme, ik geloof dat ik zo op de bank mag slapen.
spam.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Voor degene die mijn radiolink nog niet hebben
http://tinyurl.com/RadioFTW
DWquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
ja en dan die PI erbij.quote:
Omdat vriendje chagrijnig loopt te doen en opeens foetsie is en tegen de muur aan sloeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom?
Quincy, ik ben niet zo van die oudere liedjes sorry
Appeltje.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat vriendje chagrijnig loopt te doen en opeens foetsie is en tegen de muur aan sloeg.
Hmm oke, sterktequote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat vriendje chagrijnig loopt te doen en opeens foetsie is en tegen de muur aan sloeg.
Veel succes..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
Volgend liedje word Avril Lavigne - Girlfriend, tenzij iemand een verzoek heeft
tegen de muur jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]tegen de muur? wat is er gebeurd dan?
neuh hi jdoet nu weer vrolijk en kwam me net een kusje brengen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, sterkte
Maar hij ligt nu op bed dus?
omdat t kan.quote:
Ohw okquote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
tegen de muur jaDoet 'ie wel vaker. En er is niks gebeurd, ik maakte m wakker en nam geen eten voor m mee omdat ik verwachtte dat hij alweer aan t slapen was.
She's hot.quote:
ahh dat is liefquote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
neuh hi jdoet nu weer vrolijk en kwam me net een kusje brengen.
[..]
omdat t kan.
Woohooquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hierna trouwens Sk8ter boi, omdat er zoveel Avril Lovers zijn
Ik ga hem effe downloadenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik zal die zo wel effe draaien mits ik die heb.
Ruzie?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |