mag ze gewoon toegevenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Deelnemers mogen hun geheim zelf niet verklappen he? Maar wat nu als iemand tegen Joanna zegt dat ze haar hebben zien slaapwandelen? Moet ze dat dan ontkennen of mag ze dat toegeven?
Dan zegt ze: Dat klopt ja ..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Deelnemers mogen hun geheim zelf niet verklappen he? Maar wat nu als iemand tegen Joanna zegt dat ze haar hebben zien slaapwandelen? Moet ze dat dan ontkennen of mag ze dat toegeven?
+1quote:Op maandag 21 februari 2011 18:03 schreef PinkDream het volgende:
Hoop dat Aafke vertrekt
Krijg echt steeds meer hekel aan haar
Ze mogen liegen tot ze zwart zien. Sofie heeft het gewoon al gezegd dat ze slaapwandelt, maar je moet op de rode knop drukken om dat geheim kenbaar te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Zweiquote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Hoeveel moeten ze nomineren ?
2 of 3 dames ?
Ik ook wel. Ik heb ook echt geen hekel aan haar, zelfs geen ergernis. Van mij hoeft ze echt niet weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga het nu gewoon zielig voor die Cynthia vinden
Ja maar skattie, ze knoopt ook met niemand een gesprek aan. Miscast denk ik, net als Dennix uit DGK.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga het nu gewoon zielig voor die Cynthia vinden
Vorige week wisten we hem vrij snel geloof ik ..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Thanks Robbie.
En wanneer zullen we de uitslag dan weten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |