Checkquote:
Eng? Als in: fragiel?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
Ooit bracht een hele verre achterneef of oom ofzo, nou ja een vaag familielid dus uit Brazilië een op watten opgezette en ingelijste enorme blauwe vlinder voor mij mee toen ik een jaar of 8 was. Beest heeft echt jaren bij mij in mijn kamertje aan de muur gehangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo maar eens naar huis... beetje mixed feelings over vanavond. Misschien valt het mee, misschien spring ik liever in een bad met scheermesjes, wie weet.
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=oneitis
ooh die mevrouw van hemelsbreed 150 meterquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja. De spijt kwam later bij haar, maar ja...toen was het wat mij betreft al over.
Zij is diegene die hier vlakbij woont en we zijn nu, 19 jaar later, gewoon vrienden.
jij wil graag nog wel contact met haar?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm. Doe je beter dan ikMijn ex wil geen contact meer met me terwijl zij echt vet fout bezig is geweest
Heb je dan bijna 10 jaar een relatie mee
bamiiiiiiiiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef Aure het volgende:
ik ga ook ff wat voorbereidingen doen in de keuken! Ik trakteer m'n huisgenoten op bami
dit klinkt als een 'ik kon iets anders pakken en dat deed ik niet. had ik dat maar gedaan, ook al is iemand anders (L.) beter'quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs aannemen en weten dat het advies correct is, is nog makkelijker dan uitvoeren...
Ik kan me niet voorstellen dat ik een paar maanden geleden raremeisje heb afgeslagen wat 100% raak zou zijn om in deze doodlopende weg terecht te komen en iemand weer té leuk te vinden_!!
Sommige dingen veranderen nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben ook wel goedkopere schoenen, moet je bij het tabje 'Mode' kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice![]()
zat ff te snuffelen op die site van CFmaar wel errug prijzig allemaal ja
Zo te zien niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat die groene een tenendécolleté hebben, kan ik ze uit mijn hoofd zetten
heel verstandig. kan voor je collega's vervelend overkomen als je wijsneuzerig gaat doenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef minilot het volgende:
Aww, vlindertjes!
En een -x- voor Steer en z'n perikelen..
Plus, ik ben vanaf vandaag al mijn zeven decemberkilo's kwijt. Hoezee!
(Alle collega's op mijn nieuwe werk zijn op dieet. Ik heb me voorgenomen gewoon mijn mond te houden en niet wijsneuzerig te doen. Voorlopig.)
mooi Lie!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er vlinders in zijn buik?
Ik ben ook weer terug van een nieuwe werkdag
Vandaag eerste gesprekje gehad over de stage (elke week even bijpraten) en ze is meer dan tevreden!
Nog iets gemist hier?
Wie nou niet?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar gefeliciteerd hoor. lukt je ieder jaar weer he
Oh wat een goeie term is dat, vind dat zó lillukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ze hebben ook wel goedkopere schoenen, moet je bij het tabje 'Mode' kijken.
Ik hoop dat die groene een tenendécolleté hebben, kan ik ze uit mijn hoofd zetten
ja he? brrr.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat een goeie term is dat, vind dat zó lilluk![]()
Yup, zeker!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen moet het ook maar gewoon op zijn/haar manier doen toch?
Het is ook niet altijd zo makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker!
Maar altijd dat gemiep als het dan niet lukt..![]()
![]()
wat is een aure'tje ?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Aure het volgende:
Komt sowieso wel goed hoor, ook als het vanavond een aure'tje wordt![]()
Ik spreek uit ervaring
voor iedereen anders. dan kun je niet zeggen 'had nou maar naar mij geluisterd' want 'jouw' methode hoeft bij een ander niet te helpenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker!
Maar altijd dat gemiep als het dan niet lukt..![]()
![]()
Daar ga ik dus inderdaad niet meer over in discussie.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor iedereen anders. dan kun je niet zeggen 'had nou maar naar mij geluisterd' want 'jouw' methode hoeft bij een ander niet te helpen
Nee toch? Dat doet ie anders nooooooitquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgens mij maakt steer zich veel te drukmaar succes
ik dat geval krijg ik nijgingen om lekker ruikend eten mee te nemen naar het werk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef minilot het volgende:
Aww, vlindertjes!
En een -x- voor Steer en z'n perikelen..
Plus, ik ben vanaf vandaag al mijn zeven decemberkilo's kwijt. Hoezee!
(Alle collega's op mijn nieuwe werk zijn op dieet. Ik heb me voorgenomen gewoon mijn mond te houden en niet wijsneuzerig te doen. Voorlopig.)
Als dat de moeite waard is, wil ik best even teruglezenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie nou niet?
We zijn toch allemaal nog wel verliefd, al dan niet op je huidige partner?![]()
Maar de TT was vooral voor Steer bedoelt en als je daar meer over wilt weten zal je toch even terug moeten lezen.
Geloof me, de clou komt vanvond pas.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als dat de moeite waard is, wil ik best even teruglezen
Gewoon een gegrild tartaartje en een lekkere broccolisalade. Niets bijzondersquote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef minilot het volgende:
En wat wordt het vanavond weer voor iets geniaals, DE?
dominostenenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef DarkElf het volgende:
beelden op tv uit LibiëLoopt echt compleet uit de hand daar.
Oh myquote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Geloof me, de clou komt vanvond pas.
Een van Jamie nog welquote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gewoon een gegrild tartaartje en een lekkere broccolisalade. Niets bijzonders
shit gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef DarkElf het volgende:
beelden op tv uit LibiëLoopt echt compleet uit de hand daar.
SMS'je, ze was nog aan het sporten, komt over 20 minuten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer steer, is ze er nog niet??z e zou toch om 18uur komen??
Je hebt niet helemaal opgelet vandaag?quote:
Heb een aardappelovenschotel in elkaar gebokst, en Tiramisu uit zo'n bekertje (bekertje jaquote:
Even daargelaten dat ik erg team-L ben, ben ik ook nog eens dol op wilde ontknopingen, drama's en intrigesquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt niet helemaal opgelet vandaag?
Ha, jij bent ook niet zo hoteldebotelverliefd op Jamie?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zei toen al, er zijn een paar recepten van hem die mij wel aanstaan
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SMS'je, ze was nog aan het sporten, komt over 20 minuten.
Kan ik je inhuren als secretaresse?
[..]
Je hebt niet helemaal opgelet vandaag?
Ohhh... meer drama, daar kan ik wel voor zorgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even daargelaten dat ik erg team-L ben, ben ik ook nog eens dol op wilde ontknopingen, drama's en intriges
Checkquote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]oei ze is sporten, heb je chocolaaa?
Ga je live doorFok!ken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ohhh... meer drama, daar kan ik wel voor zorgen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zei toen al, er zijn een paar recepten van hem die mij wel aanstaan
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, jij bent ook niet zo hoteldeboter verliefd op Jamie?Ik heb vijf boeken (allemaal kadootjes) en ik kook echt alléén sporadisch iets uit het Italië-boek.. Maar ook dát is vooral een grote verzameling recepten die gaan van: 'neem tien geweldig smakende ingrediënten van een zo opperbest mogelijke kwaliteit, gooi bij elkaar, en klaar!'
Lekker hoor, maar niet zo uitdagend.
Op een zo jaloers en onzeker mogelijke manier!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar steer je gaat toch niet aan dr vragen of ze hebben geboemst he?
veeeel info, wel interessant en dus n hippe koffiebeker gekregenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Was je training leuk, MeMo?
Bwaah, ik weet dat ik heus aan het einde van het jaar wel trots op hem zal zijn, maar nu wil ik mijn afstudeerder vooral hard schoppenHij schrijft zo slecht
aardappelovenschotelquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een aardappelovenschotel in elkaar gebokst, en Tiramisu uit zo'n bekertje (bekertje ja![]()
)
Maar da's dan weer zo'n combi die niet bepaald originaliteit uitstraaltquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
weet ik
vind zelf de salade van waterkers, peer, parmezaan en walnoten errug lekker
![]()
Dat is inderdaad een fijn en fraai bladerboek, maar met weinig toffe recepten, helaas..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee ik ben geen fan. Niet van de man zelf of van zijn (nogal dure) gooi en smijt werk.
Ik heb 1 boek gewonnen met een prijsvraag (Jamie 30 minuten ofzo) en daar 2 dingen uit gemaakt waarvan 1 een bittere teleurstelling was en 1 met wat aanpassingen lekker. En heb Jamie at Home wat ik vooral een leuk boek vind omdat er heel veel info over bijv jagen/kweken/en verschillende groenten etc in
nou nou niet ervan uitgaan dat ze overal met iedereen maar ligt te (ja ik mag niks meer zeggen anders ben ik weer platquote:Op maandag 21 februari 2011 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, het maakt ook geen reet uit, toen ze in januari 3 weken in Wenen was vóórdat ik doorhad dat ik haar leuk vond had ze ook allang met deze kerel en honderd anderen kunnen boemzen, dus what's the difference.
Ik heb 'm ook; ik vind het vooral ook een uitblinker als het gaat om leuke ideeën waar ik zelf (nog) niet op was gekomenquote:[b] Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef minilot het
Dat is inderdaad een fijn en fraai bladerboek, maar met weinig toffe recepten, helaas..
Ik heb verder nauwelijks kookboeken, maar ik ben tot nu toe echt heeeeeeeeel enthousiast over deze:
[ afbeelding ]
Echt álles dat ik eruit gemaakt heb is waanzinnig lekker!
Klopt, ik maak er gewoon een gezellige avond van.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou nou niet ervan uitgaan dat ze overal met iedereen maar ligt te (ja ik mag niks meer zeggen anders ben ik weer plat)
That's the spiritquote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, ik maak er gewoon een gezellige avond van.
Ik vind alleen wél dat er een soort van waarschuwing op moet.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook; ik vind het vooral ook een uitblinker als het gaat om leuke ideeën waar ik zelf (nog) niet op was gekomen
Klopt, maar voor mensen die net een beetje beginnen met koken vind ik het wel geschikte boeken! Ik heb daardoor iig veel combinatie's leren maken en zo. Inmiddels sla ik ze nauwelijks meer open omdat ik de meeste dingen nu uit mijn geheugen kan putten en een stuk creatiever geworden ben, maar 7-8 jaar geleden was ik nog niet zo verquote:Op maandag 21 februari 2011 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar da's dan weer zo'n combi die niet bepaald originaliteit uitstraaltVeel van Jamies recepten zijn zo weinig... geinspireerd.
Heeft jouw Mr nu al opgezocht hoe je dat moest doen met de witte choco in de fondants?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Leuk boek lijkt me dat Mini
ik ben erg fan van deze: klik
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mensen die net een beetje beginnen met koken vind ik het wel geschikte boeken! Ik heb daardoor iig veel combinatie's leren maken en zo. Inmiddels sla ik ze nauwelijks meer open omdat ik de meeste dingen nu uit mijn geheugen kan putten en een stuk creatiever geworden ben, maar 7-8 jaar geleden was ik nog niet zo ver
hij bromde net dat hij gezegd had dat je ze volgende keerkrijgt als je eens hier bentquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft jouw Mr nu al opgezocht hoe je dat moest doen met de witte choco in de fondants?
mooi boek hoor, en t hoeft niet altijd opwindend te zijnquote:Dat boek van Gary Rhodes, 365, ik bedacht me gister toen ik er scones uit maakte dat ik 'm toch wel erg vaak met succes heb gebruikt. Maar het is niet een heel opwindend boek, gewoon degelijk.
kun je dat niet opnemen? dat lijkt me nu echt werelds om te horenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Op een zo jaloers en onzeker mogelijke manier!
Go stereo !quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, ik maak er gewoon een gezellige avond van.
Ik kan niks vinden als ik google!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef minilot het volgende:
Weet iemand hier wat een tortilla-pers kost? En waar ik die in Nederland kan kopen?
(Zomer komt eraan!)
Ik wist niet dat het bestondquote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef minilot het volgende:
Weet iemand hier wat een tortilla-pers kost? En waar ik die in Nederland kan kopen?
(Zomer komt eraan!)
En nog 3 bij dezelfde webshopquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wist niet dat het bestond![]()
Maar: hier
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wist niet dat het bestond![]()
Maar: hier
Maar als ik het kan vinden, kan iedereen het vinden want het was de eerste hit google als ik op tortilla pers zoekquote:
Ja, ik dus ook.. Ik had in mijn hoofd zitten dat ik laatst zelf al uitgebreid en tevergeefs online had gezocht, maar dat zal ik dan wel gedroomd hebben!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Maar als ik het kan vinden, kan iedereen het vinden want het was de eerste hit google als ik op tortilla pers zoek
Och, nodig, nodig..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarvoor heb je zo'n pers nodig?? Uitrollen en bakken werkt toch ook?
Nou, ik heb laatst een poging gedaan tot maistortillas en dat lukte dus echt voor geen meter!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok, dat kan uitmaken ja, soort meel en zo..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst een poging gedaan tot maistortillas en dat lukte dus echt voor geen meter!
Het is wel een erg coole gadget ja, dat is helemaal waarquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, nodig, nodig..
Uitrollen kan ook ja, maar hiermee kost het welgeteld één seconde.
Voor de leukquote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Mais bevat geen gluten en dat merk je bij dat soort dingenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb laatst een poging gedaan tot maistortillas en dat lukte dus echt voor geen meter!
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef TAV74 het volgende:
Tsk, Lielie heeft zo weinig vertrouwen in me dat ze mijn verhalen gaat zitten controleren![]()
Als hij dit anders zou interpreteren als "veel bier mee gedronken" zou hij pas echt in een andere wereld zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik was vooral benieuwd hoe hij het zelf zou zeggen, omdat ie van vrijwel alles een geheel eigen interpretatie heeft
Nou, het schijnt echt vrij ernstig te zijn hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij dit anders zou interpreteren als "veel bier mee gedronken" zou hij pas echt in een andere wereld zitten
Ik zet mijn geld in op 'L. die haar boemservaring met S. deelt'quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Zouden steer en L al aan het boemzen zijn?
Het was goed geprakt of gewoon een grote portie?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
poeh.. dat was een grote prak
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op 'L. die haar boemservaring met S. deelt'
grote portie. met bloemkool wordt het al gauw een grote prak.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was goed geprakt of gewoon een grote portie?
ik denk dat dat later op de avond komt. eerst tuurlijk ff gezellig bijkletsen over haar wenentrip en steer over zn nieuwe knieeen enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die jongen denkt gewoon out of the box, maar dat wordt niet gewaardeerd daar in Drenthequote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, het schijnt echt vrij ernstig te zijn hoor
Nou, volgens mij is het een beetje een andere categoriequote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die jongen denkt gewoon out of the box, maar dat wordt niet gewaardeerd daar in Drenthe
nee als ze al met die gast heeft geboemst dan gaat ze dat echt niet met S bespreken, ze lijkt me echt niet zo'n typequote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar dat van jou nog onwaarschijnlijker.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
nee als ze al met die gast heeft geboemst dan gaat ze dat echt niet met S bespreken, ze lijkt me echt niet zo'n type
nee joh die is aan t boemsenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de soep is over vijf minuutjes klaar. Kunnen we lekker The Killing kijken onder het eten en dan ga ik daarna weer eens naar yoga, dat was alweer even geleden.
Ik verwacht overigens ieder moment een update van Steer
"klussen"quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Jullie worden bijna net zo erg als die types in oud die niets bij de naam durven noemen(hebben jullie dat wel eens gelezen? Hilarisch en zo sneu tegelijkertijd..)
oja hoor, hij stuurt straks vast ff een foto als L. naar het toilet isquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de soep is over vijf minuutjes klaar. Kunnen we lekker The Killing kijken onder het eten en dan ga ik daarna weer eens naar yoga, dat was alweer even geleden.
Ik verwacht overigens ieder moment een update van Steer
ik snap em niet maar kijk daar nooit. is toch voor mensen met kinderen dat forum?quote:
ik gok op *weinig kans*quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Zouden steer en L al aan het boemzen zijn?
na 6 maanden ben ik dan toch wel nieuwschierig gewordenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oja hoor, hij stuurt straks vast ff een foto als L. naar het toilet is
Naar Steer of naar L.?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
zal ik m smsen dat de kookworkshop wacht op nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
zal ik m smsen dat de kookworkshop wacht op nieuws?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef LieLie het volgende:
Ik was ook een beetje jarig op mijn stage nog vandaagDat hebben ze leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Jullie worden bijna net zo erg als die types in oud die niets bij de naam durven noemen(hebben jullie dat wel eens gelezen? Hilarisch en zo sneu tegelijkertijd..)
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef LieLie het volgende:
Ik was ook een beetje jarig op mijn stage nog vandaagtofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
congratz !
help!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef DarkElf het volgende:
he CF dit past wel bij die ecowinkel
[ afbeelding ]
en volgens mij is er iets met mijn pc ineensquote:<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
- <Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Request has expired</Message>
<RequestId>C61E7BA926D5F926</RequestId>
<Expires>2011-02-21T18:57:20Z</Expires>
<HostId>eznxWEPBL9Js22wJwDXYQOls1QBa2QIzDDx6WbphHbghqZ+AMJ/rhHA2cSp2GAkB</HostId>
<ServerTime>2011-02-21T19:02:13Z</ServerTime>
</Error>
sukkel.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg een smsje; "hoi liep een beetje fout vrijdag sorry daarvoor"
Oh kijk, hij biedt binnen een week per SMS zijn excuses aan. Wat een fijne kerelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt een schatjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh kijk, hij biedt binnen een week per SMS zijn excuses aan. Wat een fijne kerel
lekker uit je hoofd zetten dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
niet zeggen, ik ben zwakquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh kijk, hij biedt binnen een week per SMS zijn excuses aan. Wat een fijne kerel
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet zeggen, ik ben zwakstraks ga ik em nog gelijk geven ook!
In dat geval verdienen jullie elkaarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan ben ik blij dat ik van normale portretfoto's hou ipv dit overgeposeerde, overbelichtte werkquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen zag ik mn buurmeisje ineens op FHM site staan... buurmeisje 2011 verkiezing.. zie dat ze haar fotoshoot ook in Lelystad heeft gehouden. sommige foto's staat ze echt arrogant op en zo is ze niet.. jammer
http://bm2011.nl/profiel/183
tis idd niet mooi (imho)quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan ben ik blij dat ik van normale portretfoto's hou ipv dit overgeposeerde, overbelichtte werk
ik heb gezegd dat mijn gevaar is dat ik slechte acties van mensen te snel vergeet. de feiten moet ik nu onthouden. hij verdient me niet want hij behandeld me als een goedkoop iets.quote:
joh wat aardigquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dat geval verdienen jullie elkaar
Ja, neem Thijs dan niet zo serieusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat mijn gevaar is dat ik slechte acties van mensen te snel vergeet. de feiten moet ik nu onthouden. hij verdient me niet want hij behandeld me als een goedkoop iets.
ik wel... zo van 'zo ben je helemaal niet'. maar ja; dat is die fotografe die vertelt dan dat ze boos/arrogant moet kijken dus kan ze zelf ook niks aan doen. ik kijk soms ook dood.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
zie geen arrogante foto's alleen erg 'geposeerd' en dat oogt niet natuurlijk..
daar let ik dan weer niet opquote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan ben ik blij dat ik van normale portretfoto's hou ipv dit overgeposeerde, overbelichtte werk
ik ook niet en ben geen fotografie nerd ofzo maar dit zie ik zelfs nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar let ik dan weer niet op
deed ik ook niet vandaar mnquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, neem Thijs dan niet zo serieus
ik heb nog een keer gekeken..zie het nu ook maar op het eerste gezicht let ik daar nooit op. alleen op het modelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ook niet en ben geen fotografie nerd ofzo maar dit zie ik zelfs nog.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb steer gesmst namens de kookworkshop![]()
aaah laat die jongen toch met rustquote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
grapje moet kunnen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah laat die jongen toch met rust
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
Hoe moet dat ooit als een vriendin van Steer ontdekt dat ie hier post en dingen gaat teruglezen, je zou toch gillend wegrennen?
Wanneer gaan we flitsen?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog raast even door de SC
Ik wil mijn kindle en mijn flitsdingetjes
En mijn kapotte flitser wordt ook gerepareerdKost iets meer dan ik had gehoopt maar nog altijd de helft van een nieuwe
jawel en dan komt ze hier ook posten en dan hebben we een nieuw fokstelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]hij moet maar niet vertellen waar de kookworkshops worden gehouden
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Je laat het!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mijn agenda zit vol tot begin april
Hoewel....we kunnen een keer 's avonds flitsen
Oooooooooooooh....doe eerst maar rustiger worden, gaan we daarna wel flitsen. Kan ik nog een beetje spelenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor het wel, vanaf half maart is het hier volgens mij een stuk rustiger
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oooooooooooooh....doe eerst maar rustiger worden, gaan we daarna wel flitsen. Kan ik nog een beetje spelen
Oké: we kunnen nog kiezen uit:quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Hij zal de Pony wel aan het melken zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog niks, denk dat ie aan t boemzen is
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij zal de Pony wel aan het melken zijn
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
sms van t frontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon gezellig dus
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ploppen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké: we kunnen nog kiezen uit:
beminnen, bibberen, bijslapen, bonken, cohabiteren, coïteren, de geslachtsdaad verrichten, dreutelen, een beurt geven, een punt zetten, emmeren, fleppen, flensen, geslachtsgemeenschap hebben, het doen, ketsen, kezen, kieren, minnen, naaien, naar bed gaan met, nemen, pakken, palen, pezen, poepen, poken, pompen, rammen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, soppen, van bil gaan, vogelen, vozen, vrijen, wippen.
Of zullen we het gewoon maar neuken noemen?
Nee, die staat niet in het Nederlandse synoniemenboek. Die is echt heel plaatselijk door jou bedacht, denk ik.quote:
Precies, we gaan niet ieder individueel verzinsel zitten gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die staat niet in het Nederlandse synoniemenboek. Die is echt heel plaatselijk door jou bedacht, denk ik.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Hij zal de Pony wel aan het melken zijn
Op wow had je ook een paar Engelsen die zo'n accent hadden dat ik ze echt niet kon verstaan. En dat is dan hun moedertaal; de Hongaren, Polen, Grieken etc waren prima te verstaan in het Engelsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
WerkenFijn in een conference call met een Schotse dame uit Glasgow die ik werkelijk waar maar voor 70% kan volgen
Geweldig hequote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op wow had je ook een paar Engelsen die zo'n accent hadden dat ik ze echt niet kon verstaan. En dat is dan hun moedertaal; de Hongaren, Polen, Grieken etc waren prima te verstaan in het Engels
waarom niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Introductie van stage gaat morgen niet door![]()
Dan maar een dagje dingen doen in het huisje
Probeer eens een Ierse gallisch voetbal spelerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op wow had je ook een paar Engelsen die zo'n accent hadden dat ik ze echt niet kon verstaan. En dat is dan hun moedertaal; de Hongaren, Polen, Grieken etc waren prima te verstaan in het Engels
Ziekte bij diegene die de rondleiding zou verzorgenquote:
dat zou wel jammer zijn ja. maar gelukkig bestaan de eerste weken van je stage ook een beetje uit introductiequote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziekte bij diegene die de rondleiding zou verzorgen
Wel jammer want waarschijnlijk kan ik niet op de nieuwe datum
Het is een beetje anders want zal er maar 2 keer zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou wel jammer zijn ja. maar gelukkig bestaan de eerste weken van je stage ook een beetje uit introductie
Niet meer overgegeven, want ik eet nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe voel je je nu Isa? nog overgegeven of koorts?
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
sms van t frontdat klinkt ook maar heel mondjes maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk heeft hij wel een leuke avond.
goed dat je even niets eet. geen honger alleen hoop ik? dat kan wel dat als je ziek bent dat je soms ineens een hongeraanval krijgt maar dan toch maar beter niks kunt eten. hopelijk kun je vannacht rustig slapen arme Isaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet meer overgegeven, want ik eet nietsEn temp niet meer opgenomen, ik geloof het wel.
hij houdt het spannend zodat hij straks heeeeeeel wat te vertellen heeft hierquote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat klinkt ook maar heel mondjes maathopelijk heeft hij wel een leuke avond.
gedroogde tomaatjes (uit de oven makkelijk zelf te doen) geroosterde pijnboompitjes, gebakken spekjes en wat geraspte kaasquote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand goeie ideeen hoe ik de andijviestamp voor morgen leuk kan pimpen?Heb een standaard gemaakt voor twee porties vandaag
Dus morgen nog een keertje
Er zitten als spekkies doorheen, maar dit klinkt wel als een winnaarquote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gedroogde tomaatjes (uit de oven makkelijk zelf te doen) geroosterde pijnboompitjes, gebakken spekjes en wat geraspte kaas
Decadentie ten top.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wij drinken champagne![]()
Beterschap Isa!
Lekkurrrrrrrrrrrrr *proost*quote:Op maandag 21 februari 2011 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wij drinken champagne![]()
Beterschap Isa!
NOu ik ben benieuwd, en ik help het hem hopen, dat hij alles vind wat hij wou vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
hij houdt het spannend zodat hij straks heeeeeeel wat te vertellen heeft hier
Dep de oogleden ook eens met kaviaar! Miraculeus en zálig!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een vleugje champagne doet wonderen!
Dank voor de tip!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dep de oogleden ook eens met kaviaar! Miraculeus en zálig!
Slaap lekkerquote:
Decadendudequote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dep de oogleden ook eens met kaviaar! Miraculeus en zálig!
Ik zit ook vol spanning alle nieuwszenders al langs te zappen op zoek naar Steernieuws.quote:
Ja, maar, slaap ik dan welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Je kan heus wel zonder gaan slapen, TAV
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Duderella het volgende:
Was er net Libië op, en dan denk je toch: jadajadajada, maar hoe is het met steer????
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Duderella het volgende:
Was er net Libië op, en dan denk je toch: jadajadajada, maar hoe is het met steer????
Iddquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Duderella het volgende:
Precies, al die ingelaste uitzendingen over Egypte, Libië en andere ongein, alsof er in Maastricht niets aan de hand isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Duderella het volgende:
Ga effe langs!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik ga steer niet weer smsen hoor
Mijn USB moet nog leeg, en die heeft nog 15 minuten nodig om alles over te zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is een ware cliffhanger voor alle bedgangers op dit moment
De prioriteiten zijn compléét zoek in dit land.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, al die ingelaste uitzendingen over Egypte, Libië en andere ongein, alsof er in Maastricht niets aan de hand isIk wil Dick Swaab in P&W om het over Steer's brein te hebben
Ja, waar blijven die deskundigen die ons de achtergronden kunnen schetsen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef TAV74 het volgende:
Ik wil Dick Swaab in P&W om het over Steer's brein te hebben
Het liefst een klein mannetje met een te grote bril en een piepstemquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waar blijven die deskundigen die ons de achtergronden kunnen schetsen.
Of gewoon Dr. Clavanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het liefst een klein mannetje met een te grote bril en een piepstem
Ik heb begrepen dat Wilma Nanninga, ergens in de bosjes daar op de loer ligt.quote:
Misschien weet Boris meer!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan even een search doen op twitter..
Ja, doe dat maar namens de kookworkshop.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar namens de kookworkshop.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
Is Rijst eigenlijk al weer gesignaleerd?
Want ik zag dit:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-ruines-mexico.html
Ah, dat is hij aan het doenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
Want ik zag dit:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
Want ik zag dit:
mischien is dat wel goed ook, hoe langer het duurt. Hoe gezelliger het dus zal zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is een ware cliffhanger voor alle bedgangers op dit moment
Aaah, gelukkig.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
daar is rijst
Nu overschat je hem hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mischien is dat wel goed ook, hoe langer het duurt. Hoe gezelliger het dus zal zijn?
Ah, hij zweeft leeft nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
daar is rijst
Ik ga er gewoon vannacht even uit denk ik!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef LieLie het volgende:
Nu moet ik straks m'n wekker nog eerder zetten om morgenvroeg bij te kunnen lezen
Hm, dat kan ik ook nog overwegen ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vannacht even uit denk ik!
Sweet dreamsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga mn bedje in, morgen training Kommunikasie
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Vledder zijn Yakault heeft opgedronken zal hij op onderzoek gaan naar Steer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |