Checkquote:
Eng? Als in: fragiel?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
Ooit bracht een hele verre achterneef of oom ofzo, nou ja een vaag familielid dus uit Brazilië een op watten opgezette en ingelijste enorme blauwe vlinder voor mij mee toen ik een jaar of 8 was. Beest heeft echt jaren bij mij in mijn kamertje aan de muur gehangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo maar eens naar huis... beetje mixed feelings over vanavond. Misschien valt het mee, misschien spring ik liever in een bad met scheermesjes, wie weet.
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=oneitis
ooh die mevrouw van hemelsbreed 150 meterquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja. De spijt kwam later bij haar, maar ja...toen was het wat mij betreft al over.
Zij is diegene die hier vlakbij woont en we zijn nu, 19 jaar later, gewoon vrienden.
jij wil graag nog wel contact met haar?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm. Doe je beter dan ikMijn ex wil geen contact meer met me terwijl zij echt vet fout bezig is geweest
Heb je dan bijna 10 jaar een relatie mee
bamiiiiiiiiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef Aure het volgende:
ik ga ook ff wat voorbereidingen doen in de keuken! Ik trakteer m'n huisgenoten op bami
dit klinkt als een 'ik kon iets anders pakken en dat deed ik niet. had ik dat maar gedaan, ook al is iemand anders (L.) beter'quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs aannemen en weten dat het advies correct is, is nog makkelijker dan uitvoeren...
Ik kan me niet voorstellen dat ik een paar maanden geleden raremeisje heb afgeslagen wat 100% raak zou zijn om in deze doodlopende weg terecht te komen en iemand weer té leuk te vinden_!!
Sommige dingen veranderen nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben ook wel goedkopere schoenen, moet je bij het tabje 'Mode' kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice![]()
zat ff te snuffelen op die site van CFmaar wel errug prijzig allemaal ja
Zo te zien niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat die groene een tenendécolleté hebben, kan ik ze uit mijn hoofd zetten
heel verstandig. kan voor je collega's vervelend overkomen als je wijsneuzerig gaat doenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef minilot het volgende:
Aww, vlindertjes!
En een -x- voor Steer en z'n perikelen..
Plus, ik ben vanaf vandaag al mijn zeven decemberkilo's kwijt. Hoezee!
(Alle collega's op mijn nieuwe werk zijn op dieet. Ik heb me voorgenomen gewoon mijn mond te houden en niet wijsneuzerig te doen. Voorlopig.)
mooi Lie!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er vlinders in zijn buik?
Ik ben ook weer terug van een nieuwe werkdag
Vandaag eerste gesprekje gehad over de stage (elke week even bijpraten) en ze is meer dan tevreden!
Nog iets gemist hier?
Wie nou niet?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar gefeliciteerd hoor. lukt je ieder jaar weer he
Oh wat een goeie term is dat, vind dat zó lillukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ze hebben ook wel goedkopere schoenen, moet je bij het tabje 'Mode' kijken.
Ik hoop dat die groene een tenendécolleté hebben, kan ik ze uit mijn hoofd zetten
ja he? brrr.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat een goeie term is dat, vind dat zó lilluk![]()
Yup, zeker!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen moet het ook maar gewoon op zijn/haar manier doen toch?
Het is ook niet altijd zo makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker!
Maar altijd dat gemiep als het dan niet lukt..![]()
![]()
wat is een aure'tje ?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Aure het volgende:
Komt sowieso wel goed hoor, ook als het vanavond een aure'tje wordt![]()
Ik spreek uit ervaring
voor iedereen anders. dan kun je niet zeggen 'had nou maar naar mij geluisterd' want 'jouw' methode hoeft bij een ander niet te helpenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker!
Maar altijd dat gemiep als het dan niet lukt..![]()
![]()
Daar ga ik dus inderdaad niet meer over in discussie.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor iedereen anders. dan kun je niet zeggen 'had nou maar naar mij geluisterd' want 'jouw' methode hoeft bij een ander niet te helpen
Nee toch? Dat doet ie anders nooooooitquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgens mij maakt steer zich veel te drukmaar succes
ik dat geval krijg ik nijgingen om lekker ruikend eten mee te nemen naar het werk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef minilot het volgende:
Aww, vlindertjes!
En een -x- voor Steer en z'n perikelen..
Plus, ik ben vanaf vandaag al mijn zeven decemberkilo's kwijt. Hoezee!
(Alle collega's op mijn nieuwe werk zijn op dieet. Ik heb me voorgenomen gewoon mijn mond te houden en niet wijsneuzerig te doen. Voorlopig.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |