Ik vind juist niet intiemer.. Je glijdt er nu toch zo overheen..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
O Rly ?
''Schat, nu je me vol hebt gesmeerd met die olie voel ik me ineens intiemer met je''
Ik niet, masseren is overrated. Al helemaal als opwarmertje voor de seks.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
massageolie heb ik er toch meestal bij, dusja....
Ik heb er geen idee van, doe niet aan olie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind juist niet intiemer.. Je glijdt er nu toch zo overheen..
foute te snel genomen conclusies kom je hier wel vaker tegenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Massageolie... het klinkt een beetje alsof je dan altijd kussie kroel lieve seks hebt. Dat is heel af en toe best leuk... heel af en toe...
Harde seks kan niet met massageolie. Feit.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
foute te snel genomen conclusies kom je hier wel vaker tegen
Precies, het staat los van seks.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik hou wle van een massage, of dat nu ergens toe leidt of niet. Lief heeft ook een massagecursus gedaan ooit
ik hou wel van masseren/gemasseerd worden...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, masseren is overrated. Al helemaal als opwarmertje voor de seks.
jouw woorden, maakt het nog geen feit....quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Harde seks kan niet met massageolie. Feit.
Glibberen is niet hard. Feit.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
jouw woorden, maakt het nog geen feit....
de mogelijkheden zijn eindeloos....quote:
jawel, maar dan glibber je dus niet meer. Feit staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
de mogelijkheden zijn eindeloos....
als ik nou de hele nacht/dag bezig ben.. kan ik dus niet lief en teder beginnen en uiteindelijk hard en wild eindigen? of andersom? of wat dan ook....
16 in 2009quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |