Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te vorenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Je moet het echt wel opzeggen, anders wordt hij automatisch verlengd, en na opzegging krijg je een aanbieding voor een telefoon, een lokkertje om te blijven.
Kan ook, maar je moet minimaal 2 maanden van te voren opzeggen dacht ik, even in je contract kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te voren
Ik heb al gebeld... maar ik mag niks doen, want staat op mn moeders naamquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Je moet het echt wel opzeggen, anders wordt hij automatisch verlengd, en na opzegging krijg je een aanbieding voor een telefoon, een lokkertje om te blijven.
ja dan moet je mams bellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld... maar ik mag niks doen, want staat op mn moeders naam
En als je die dan afslaat een betere aanbieding krijgt?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te voren
Ik dan kan ik die andere aanbieding krijgen, maar wil siewosie steeds de nieuwe iphonequote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als je die dan afslaat een betere aanbieding krijgt?
Ik hoor alleen maar klachten over T-Mobilequote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dan kan ik die andere aanbieding krijgen, maar wil siewosie steeds de nieuwe iphoneEn altijd bij T-Mobile
Zit al zolang bij T-Mobile, alle andere aanbieder vertrouw ik niet meer...
Bij KPN had ik opeens abonnementen die ik nog geen eens had afgeloten, bij Vodafone had ik spookfacturen terwijl ik nooit belde (ja ikhad ook een depri tijd), mega hoge rekeningen
Bij T-mobile nooit problemen
Zwaai zwaaiquote:
ja idd. ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over T-Mobile
quote:
Hoe is het hier dan?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
Ik had T-Mobile, steeds ruzie mee en nu kpn, totaal geen last
even biddenquote:
Rustig, hoe is het met Patje?quote:
ow ik heb nu al meer dan 6 jaar T-mobile en nooit meer problemen gehad met mijn telefoonrekening.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over T-Mobile
Niet dat Hi beter is, want daar betaal ik elke maand meer dan 200euro, om dat telkens weer terug te krijgen
echtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
Ik had T-Mobile, steeds ruzie mee en nu kpn, totaal geen last
Ja dag dat had ik bij T-Mobile en die servicequote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Nou blijf je rekeningen controlerenEr kunnen opeens abonnementen opstaan
Ook rustig nog, het lijkt toch wel beter te gaan met buikgriep die eigenlijk niet door wil zetten. Maar we zien het vanzelf wel weerquote:
Ja keuken nog heel dusquote:
mwa, echt never nooit problemen mee gehad, zeker weten niet ergens op gereageerd ?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Nou blijf je rekeningen controlerenEr kunnen opeens abonnementen opstaan
Nog wel, na mijn weekend londen in mei ga ik brekenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook rustig nog, het lijkt toch wel beter te gaan met buikgriep die eigenlijk niet door wil zetten. Maar we zien het vanzelf wel weer
Keuken nog heel?
Echtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dag dat had ik bij T-Mobile en die service
Lees grutje eens, Zero krijgt visite vannacht
OMG, ik ga kapotquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
nee nooit problemen gehad, gelukkig maar
Ik las het in grutje... maar zero is er niet
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Nope mijn schoonvader is ehct dom. Controleerd nooit zijn facturen, hij dacht een abonnement van 25 euro te hebben. Tot rob al zijn factturen ging checken. Hiuj heeftnetjes 2 jaar lang 25 euro betaald, tot 3 maanden geleden.... opgelopen tot 45 euro. En nergens op gereageerd of abonnementjes afgesloten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, echt never nooit problemen mee gehad, zeker weten niet ergens op gereageerd ?
ze bellen soms op voor kleine extra abonnementen.
zelfs overheidsinstellingen nemen KPN vanwege de betrouwbaarheid
lol, en wat was hun reactie toen je aangaf ?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope mijn schoonvader is ehct dom. Controleerd nooit zijn facturen, hij dacht een abonnement van 25 euro te hebben. Tot rob al zijn factturen ging checken. Hiuj heeftnetjes 2 jaar lang 25 euro betaald, tot 3 maanden geleden.... opgelopen tot 45 euro. En nergens op gereageerd of abonnementjes afgesloten.
En ik heb dat 7 jaar geleden precies hetzelfde gahd
Je liegtquote:
Rechtzaak geworden, klein hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, en wat was hun reactie toen je aangaf ?
Patjon! Vrindquote:
Ik heb buikpijn van het lachenquote:
Ik nog nooitquote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk, jaren niet meer geweest
Met een hula-rokje?quote:
Met school? Is echt heel erg leukquote:
Ik zie het voor mequote:
Wij gingen naar de Leemkuilquote:
Wat is dat?quote:
http://www.deleemkuil.nl/quote:
quote:
Blame the school.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kids gaan naar Drievliet, Duinrell, De Efteling, Lineushof en dat soort dingen
Toch niet...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet meer zo goed waar wij met de basisschool heen zijn geweest. WEl een keer naar Wanrooij en Steijn (in LImburg), meer weet ik gewoon niet meer. En ja met de misdienaars naar een pretpark/speeltuin in Oosterhout..
Ja je hebt een hoop goed gemaakt, wij zijn eens naar een openlucht museum geweest, dat is alles wat ik nog weetquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blame the school.
Nou ja, mijn schoolreistrauma's ben ik nu wel kwijt met mijn eigen reizen
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat interviewvragen vertalen, morgen naar Disney om een ontwikkelaar te interviewen over een game.
Je volgt het nieuws niet? Misdienaren en zulcks?quote:
Echt?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat interviewvragen vertalen, morgen naar Disney om een ontwikkelaar te interviewen over een game.
Niemand anders van de crew ilde, dus dan ga ik wel. Nou ja, twee anderen zijn morgen al naar EA, voor de Sims en nog wat games,d ie jullie vast niet kennenquote:
Komt er een nieuwe Sims uit?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand anders van de crew ilde, dus dan ga ik wel. Nou ja, twee anderen zijn morgen al naar EA, voor de Sims en nog wat games,d ie jullie vast niet kennen
Nee, maar dit was iets van 20 jaar geleden. Ik ga allang niet meer naar de kerk.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Misdienaren en zulcks?
Ssstttt, straks hoort mijn oudste hetquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ssstttt, straks hoort mijn oudste het
Ja, in augustus was ik al in Keulen naar een alpha-versie (totaal onaf) aan het loeren met de producer.quote:
Oh, bij de Toys Xl komt er een speciaal item voor je spel mocht je die straks gekocht hebben, dat is tot 5 maart dacht ik. Moet ik even nakijken, ik heb de mail van nintendo nog ergens. Dan kun je zo'n uniek beest vangen, dat normaal niet verschijnt.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
Wij wachten op Pokemon Black and White nu
Google slaat pagina's op, dus kopieert ze. Dan kun je de kopie raadplegen, al zal die vaak verouderd zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
Benny, wat betekent 'in cache'?Met
googlen?
opgeslagen pagina van google.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
googlen?
Bij google worden pagina's opgeslagen. Als je op 'in cache' drukt krijg je de opgeslagen pagina te zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
googlen?
Owquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, bij de Toys Xl komt er een speciaal item voor je spel mocht je die straks gekocht hebben, dat is tot 5 maart dacht ik. Moet ik even nakijken, ik heb de mail van nintendo nog ergens. Dan kun je zo'n uniek beest vangen, dat normaal niet verschijnt.
ja sorry.quote:
Ik wou dat ik meer wistquote:
Dat dus.quote:
quote:
Bij dezequote:Op 26 februari laat een van de moeilijkst te vinden Pokémon zich gedurende korte tijd vangen. De mythische Pokémon Celebi is voor het eerst te vangen in Pokémon Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold of SoulSilver Version. Celebi is alleen te vangen op zaterdag 26 februari bij een vestiging van Saturn of bij V&D in Utrecht van 13.30 17.30!
Daarnaast geven Nintendo en The Pokémon Company International een nieuwe impuls aan het enthousiasme van Pokémon-fans over de aankomende lancering van Pokémon Black Version en Pokémon White Version voor de Nintendo DS-systemen. Wie er snel bij is en zijn exemplaar van dit spel aanschaft tussen 4 maart en 22 april 2011, kan een speciale Liberty Pass ontvangen via de Nintendo® Wi-Fi Connection of bij alle Toys XL vestigingen op 5 maart 2011 tussen 13.00 17.00. De zeldzame bezitters van deze speciale Liberty Pass kunnen hiermee de nooit eerder geziene mythische Pokémon Victini vangen.
Benny zei hetquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus.Thanks!
En Siep, ik was gister toch op mijn pols gevallen? Ik moet morgen foto's laten maken.Lekker geregeld weer.
Ik minderquote:
Dank je, er staat er 1 te springen hier, nu moet ik naar Utrecht zaterdagquote:
sorryquote:
Jawelquote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
zijn er nu wel mensen of roep ik straks weer in een lege SC?
o jij weer, dan moeten wij weer gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
Jij kunt tekenen he? Kun je hiermee iets?:quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
Halloooooooooooooooooooooquote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
Hehe, dat dacht ik al.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je, er staat er 1 te springen hier, nu moet ik naar Utrecht zaterdag
Nou ja, hebben we wat te doenquote:
Ik zag het toevallig en je had het nu over pokémon, dus glad to be of service.quote:
he wat een tof dingquote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij kunt tekenen he? Kun je hiermee iets?:
http://shoryuken.com/f177(...)d-fightstick-178381/
Ik heb zo'n ding SE-editie en heb nu losse witte en lichtblauwe knoppen en een lichtblauwe stick gekocht. Je snapt dat ik iets antarctisch zou willen.
Oh, no hurries, het lijkt me wel tof om het te customizen, maar ik moet geen design gaan makenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he wat een tof ding![]()
*fightstick op de lijst met ooit nog eens te halen dingen zet
ik wil best wel iets voor je doen hoor, maar dat kan ik dan beter volgende week doen, dan heb ik vakantie
Ja echt tof, een heel blij kind hierquote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en je had het nu over pokémon, dus glad to be of service.
Op de site staat ook dat je 5 maart een Pokemon daar kunt halen. Dus 2 speciale pokemons in 1 week?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en je had het nu over pokémon, dus glad to be of service.
Staat ook in Pheno's stukjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de site staat ook dat je 5 maart een Pokemon daar kunt halen. Dus 2 speciale pokemons in 1 week?
Victini, maar ik snap het verhaal niet zo goed met dat wifi gedoe, Benny hellupquote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik las alleen de eerste alinea, want dacht dat het 2de over het spel gingSorry
Whehehe, vaak het beste er niet teveel over nadenkenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
We moeten op school voor het huidige project voor Velopa (die maken ook die gebogen fietsenrekken die je bij bijna ieder NS station ziet staan) een zitelement ontwerpen voor op bijvoorbeeld schoolpleinen. Dus een leuk bankje of een poef achtig iets.
Hadden we drie concepten, hoorden we vandaag dat we er eigenlijk vier moesten hebben.
Vlug even wat geschetst, en het is gewoon in een uurtje uitgegroeid tot waarschijnlijk ons beste ontwerp
Gewoon je DS/spelletje verbinding laten maken met internet. De rest wijst zichzelf denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Victini, maar ik snap het verhaal niet zo goed met dat wifi gedoe, Benny hellup
Oh ja dat weet ik geloof ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon je DS/spelletje verbinding laten maken met internet. De rest wijst zichzelf denk ik.
(in het beginscherm heb je zo'n optie of in het PokeCentre, dat kan ook nog)
Vertelquote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, het word gezellig op het werk bij mij
Je zit toch draadloos op je laptop? Of met een draadje?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik geloof ik wel
Maar dan moet je wifi hebben, dat kun je kopen?
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zit toch draadloos op je laptop? Of met een draadje?
laat ik het anders zeggen... heb je een router?
O fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Worden telefoon en strippenkaarten gejat.. Politie ingeschakeld..
Nee die is kapot, maar die ken ikquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... je hebt wel zo'n (usb-)stick die je kan kopen voor in je computer.
Ja... en aangezien we maar met zn tienen werken..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
O fijn
Door iemand die er werkt? Ja dat moet haast wel
Gezellig, ondervragingenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en aangezien we maar met zn tienen werken..
Nou, een van die dingen heb je dus nodig om dat te kunnen doen. Je kunt natuurlijk ook naar de Toys XL of gebruik maken van het onbeveiligde netwerk van een van je burenquote:
Ik heb draadloos op mijn laptop, die zit ingebouwd, kan dat daar niet op dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, een van die dingen heb je dus nodig om dat te kunnen doen. Je kunt natuurlijk ook naar de Toys XL of gebruik maken van het onbeveiligde netwerk van een van je buren
Yes.. nouja, ik weet dat ik het niet benquote:
Hmm nee, die ontvangt en zendt niet uitquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb draadloos op mijn laptop, die zit ingebouwd, kan dat daar niet op dan?
Ah oke, nou ja daar kom ik wel aanquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm nee, die ontvangt en zendt niet uit
Ja pfff, maar leuk dat gezeikquote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. nouja, ik weet dat ik het niet benDe baas heeft ons dus verteld dat degene die het doet zich vandaag nog kan melden(ik heb het idee dat dat toch niet gebeurd) en daarna vervolg dus...
Moestten met zn vieren op kantoor komen.. en 1 keek alleen maar naar de grond, en het plafond... ook opvallend!
O hou opquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nou de attractie in de Efteling is dus niet open gegaan
je kan toch wel een ad hoc netwerkje uitzenden?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm nee, die ontvangt en zendt niet uit
Nja, anders haal ik die Pokemon wel op en neem dat spel mee als ik een keer bij jou benquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah oke, nou ja daar kom ik wel aan
Of jijquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan toch wel een ad hoc netwerkje uitzenden?
wifi is altijd tweewegverkeer, anders zou je niets kunnen posten op fok
Ja, maak het nog lastigerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan toch wel een ad hoc netwerkje uitzenden?
wifi is altijd tweewegverkeer, anders zou je niets kunnen posten op fok
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, anders haal ik die Pokemon wel op en neem dat spel mee als ik een keer bij jou ben
Wacht... dat kan ook idd...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan een draadloos netwerk uitzenden met m'n telefoon
okquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
Miranda, jij als game expert mag mij binnenkort helpen
En terechtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, niet dus...
Ben benieuwd wat er uit komt..
Ik vertrouw niemand meer
naar Utrecht?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik sowieso naar Utrecht maar dan krijgen we Celebi
Pokemon black and white, 2 verborgen pokemons kun je krijgen met wifi ???????quote:
* kijken gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
naar Utrecht?
Wat Zwabber zegt kan ook.. jij hebt internet op je telefoon toch? En een app genaamd 'wifi-hotspot'?
OKquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Pokemon black and white, 2 verborgen pokemons kun je krijgen met wifi ???????
Komt goed
Ga eens weg met je sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry effe sst
Benny
Laura en Aafke zijn genomineerd.... en Cynthia maar dat is bijzaak
http://www.spixtv.nl/iframe.phpquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar....
Benny???? Hoe krijg ik de streams weer werkend???
Je DS heeft toch wifi, gekkie. Je zult bij Toys XL een draadloos netwerk op kunnen dat ding te downloaden, denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah oke, nou ja daar kom ik wel aan
Dat is allemaal om verbinding te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
Of hotspot connect maar daar staat geen wifi bij...ARGH
Ohhhhhhhhhhquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je DS heeft toch wifi, gekkie. Je zult bij Toys XL een draadloos netwerk op kunnen dat ding te downloaden, denk ik.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt het dat ik dan reclame heb???
http://www.spixtv.nl/auto%20edit%20hostsfile.bat downloaden en openen is genoegquote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
dat snap ik dus niet.... blond jeweetssss
he, ik en c_a.quote:
uitvoeren?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/auto%20edit%20hostsfile.bat downloaden en openen is genoeg
Die humor mis ik hierquote:
Je zag zo'n zwart venstertje?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan nog opnieuw opstarrten of iets?
Benny is een mannetje en wil benny-meisjes.quote:
Nja, als je hem hebt uitgevoerd zal het wel goed zitten. En als je dan je computer(of browser) opnieuw hebt opgestart, dan heb je als het goed is geen reclame meerquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny is een mannetje en wil benny-meisjes.
volgens mij heb ik geen reclame meerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als je hem hebt uitgevoerd zal het wel goed zitten. En als je dan je computer(of browser) opnieuw hebt opgestart, dan heb je als het goed is geen reclame meer
dan is het vast al geluktquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik geen reclame meer
En Jurien heeft zich aangemeld op fok he
Ja komt er een spel van lego ninjago uit?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
hebben jullie nog vragen voor TT Games, de makers van al die Lego games op de DS (en wat andere consoles)? Vragen waar het plot over gaat in Lego: Pirates of the Caribbean gaat 'm niet worden denk ik D:
Ja, dat klopt, die komt nog !quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja komt er een spel van lego ninjago uit?
Dan zijn er 2 iig heel erg blijquote:
Jij baasquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
heb in drie dagen heel seizoen 1 van Phineas and Ferb gekeken
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
heb in drie dagen heel seizoen 1 van Phineas and Ferb gekeken
Geniale vraag!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Komt er ook een Duplo spel uit? Voor de kleinekleinminikindjes
Serieus, mijn oudste is niet bij mijn laptop weg te slaan nuquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.gamesradar.com(...)20110111111332252087
laatst op school zat ik lekker aan een project te werken, staat er ineens een meid achter me "wat doeeeeee je?"quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Hey DeZwabber, wat dooooooeeeee je?!
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus, mijn oudste is niet bij mijn laptop weg te slaan nu
Ik heb helemaal niks noppes nada reclamequote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
nou benny bij mij werkt het niet geloof ik
Heb je in het begin wel reclame?
vaagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks noppes nada reclame
Oh, dat kijk ik niet. Oh nu heb ik mijn geheimpje verklapt.quote:
Die wil ik zelfquote:
Wij delen een geheimquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kijk ik niet. Oh nu heb ik mijn geheimpje verklapt.
Yepquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh, verzamelen de niet-sst-kijkers zich nu?
Het is de hamster in de kelder. Met de kandelaar!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de hamster in de kelder. Met de kandelaar!
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo in bad denk ik... opgesloten in de badkamer
Dan is het de hond!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs mijn katten durven nuet naar beneden
Die staan boven aan de trap met de haartjes omhoog
Ja komt vaker voorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spoiler, je bent ongeveer 13,5 miljard jaar te laat
Vanwege die diefstal?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. er heeft iemand ontslag genomen.
waar blijft de livestream?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. er heeft iemand ontslag genomen.
Ja dat weten we nog niet... collega en ik zoeken het nu uitquote:
Ja, maar zal je dat ook merken aan de kwaliteit?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
studieplan lijkt het goedkoopst dus
Volgens mij allemaal hetzelfde kwaliteit gelof ikquote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar zal je dat ook merken aan de kwaliteit?
thxquote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
Ervaringen met opleiders (NCOI, NTI, LOI etc)?
NTI of LOI
En NCOI?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Bij de studieplan krijg ik een mp45 spelers / 8 maanden 24,30 / examen geen prijs vermeld
Bij nti krijg ik een koffiezetapparaat / 11 maanden 32,50 / examen 100 euro
Bij NHA krijg ik niks / 12 maanden 21,50 (beetje vage site)
Bij LOI krijg ik een ipod shuffle / 8 maanden 43,50 / examen 105 euro
Mag, ik weet wel iemand ide er naar toe wil denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Kally/c_a, mag ik van een van jullie toch een emailadres voor de kaartjes? Je kunt de mail gewoon negeren verder, maar ze moeten ergens heen en jullie hadden gewonnen.
We hebben op de uni ook avondcursussen, in jouw buurt niets? Volksuni anders?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heeft geen spaanse cursus
LOI en NTI zijn wel goed, LOI heb ik zelf gedaan en daar was ik wel tevreden overquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heeft geen spaanse cursus
Die cursussen beginnen pas in september weer. Aangezien ik heel misschien in september op vakantie ga, mis ik weer de eerste lessenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben op de uni ook avondcursussen, in jouw buurt niets? Volksuni anders?
Dna ga ik denk ik voor de NTI, is toch goedkoperquote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
LOI en NTI zijn wel goed, LOI heb ik zelf gedaan en daar was ik wel tevreden over
Het wordt de NHA.... gecertificeerd en al 75 jaar ervaring. Studiebegeleiding, en ik krijg een gratis cheque voor 1 week vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Er is zo'n website waar die thuisstudies werden vergeleken, maar ik kan 'm niet meer vinden
Alle mama's waaronder ikquote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHHHH mijn moeder kan soms echt zo'n irritant mormel zijn
Mooie meiden spotten?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie dus ik ga echt voor m'n plezier heen!
Whahahaha, ja bij mij pas volgende week vakantie dus geen erg inquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie dus ik ga echt voor m'n plezier heen!
- 11 jaarquote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Hoe oud is Fanboy
Hoe oud is Chumchum
en waar zijn ze fan van
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
- 11 jaar
- 9,5 jaar
- SF & fantasie
Trustequote:
Ik had het net gevondenquote:
Ik wist alleen vraag 3 niet en dat was eigenlijk het makkelijkstquote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden
Brain Freeeezeeeeeeeeee
Hoezo weet je wel hoe oud ze zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist alleen vraag 3 niet en dat was eigenlijk het makkelijkst
Okay.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat vertellen ze tig keer in dat programma
Die wist ik wel jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist alleen vraag 3 niet en dat was eigenlijk het makkelijkst
Ik moet beter gaan kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat vertellen ze tig keer in dat programma
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens ontzettend stom, maar daar red ik mezelf nu zeker niet meer mee he?![]()
Ja ik had het al opgezocht, ben 30 dingen tegelijk aan het doenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
IK GA SLAPEN
Willen jullie de banen accepteren in CV.. en willen jullie mij Life vest sturen?
En siepie je hebt een smartphone
Truste Kittyquote:
ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dit plaatje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |