waarom zouden ze dat tegenhouden? Als het werkt zullen ze in een veel kortere tijd de methode 100x verbeteren en er nog veel betere virusremmers uit halen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
Natuurlijk, het zal eerst getest moeten gaan worden op mensen, daar gaan nog zeker jaren overheen eer er wat uit gaat komen.
Wat ik mij afvraag, stel dat de bigpharma industrie een stel geldwolven zouden wezen, in hoeverre zijn ze dan bij machten om een dergelijk vaccin tegen te gaan houden.
Zullen we helaas nooit te weten komen, zonder klokkenluiders dan.
Zoals ik al zei, losse verkoop per vaccin levert meer op.. ik denk even in de geest van BNW en hoop dat we niet in een dergelijk verderfelijke wereld wonen natuurlijk waar geld verdienen boven mensenlevens gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat tegenhouden? Als het werkt zullen ze in een veel kortere tijd de methode 100x verbeteren en er nog veel betere virusremmers uit halen...
en hoe zou je deze oplossing willen verkopen dan, links of rechtsom blijft het een vaccin, humanly genetically modified, dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, losse verkoop per vaccin levert meer op.. ik denk even in de geest van BNW en hoop dat we niet in een dergelijk verderfelijke wereld wonen natuurlijk waar geld verdienen boven mensenlevens gaat.
lolquote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef truepositive het volgende:
http://www.naturalnews.com/
boom bap
ahahah schaamteloos:quote:Refusing to comply with state-sanctioned protocols for cancer treatment -- even when they cause immense pain and suffering, and possibly even a more rapid death -- can get you tried for murder if a loved-one under your care with cancer ends up dying.
adhd medicatie is inderdaad net zoiets als de kinderarbeid en slavernij vroeger bij de african americansquote:We're ashamed that exploitation of children for profit was once tolerated in America: such as children as young as five shackled to machines while working 16-hour days in factories, or black children auctioned and sold as slaves. Yet future generations will look back on our era too with shame: a time when labeling kids with fictitious mental disorders and hooking them on drugs was a multi-billion dollar business.
About 10 percent of U.S children - over five million - are said to have Attention Deficit Hyperactivity Disorder, a mental illness treated with drugs.
een losse vaccin kost gemiddeld 7 euro oid, en daar valt geen stuiver op te verdienenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, losse verkoop per vaccin levert meer op.. ik denk even in de geest van BNW en hoop dat we niet in een dergelijk verderfelijke wereld wonen natuurlijk waar geld verdienen boven mensenlevens gaat.
Hoe zit het dan met al de combinatie vaccinaties?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo lekker makkelijk gezegd natuurlijk, onafhankelijk van wat? Bigpharma, de overheid, private instellingen? Niemand is onafhankelijk, niemandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef ScarFace- het volgende:
Op iTunes staat een interessante podcast over dit onderwerp onder gezondheid>kritisch denken genaamd "Medicijntesten moeten onafhankelijk"
Logistiek gezien juist weer heel voordelig.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met al de combinatie vaccinaties?
Nee maar bij de medicatie rommel is men extreem afhankelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
Zo lekker makkelijk gezegd natuurlijk, onafhankelijk van wat? Bigpharma, de overheid, private instellingen? Niemand is onafhankelijk, niemand
Die hoop kun je opgeven. Wij Nederland leven in de meest verderfelijk land te wereld. Zonder twijfel. Met naïef corrupte wetenschappers, achterlijke nietsnut docenten, incestueuze perverse rechtssysteem, onkundige en USA hielenlikkende politici en flutonderwerp schrijfende media.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
Zo lekker makkelijk gezegd natuurlijk, onafhankelijk van wat? Bigpharma, de overheid, private instellingen? Niemand is onafhankelijk, niemand
door wie dan wel?... de overheid?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef ScarFace- het volgende:
De tests moeten niet door de farmaceutische industrie gefinancierd worden bedoelen ze want dan krijg je corrupte resultaten. Keer op keer weer.
[..]
Een onafhankelijke partij. Of neem de concurrent.quote:
waarom mogen dergelijke bedrijven geen winst maken?... Dat is nou eenmaal realiteit dat bedrijven winst moeten maken. En onafhankelijk? wie is er onafhankelijk en wie is dan de concurrent?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een onafhankelijke partij. Of neem de concurrent.
Waar het echte probleem zit is... winstmaximalisatie. Dergelijk bedrijven zouden GEEN winst mogen maken. Winst corrumpeert.
Geen winst mogen maken, omdat je dan zeker weet dat men de kwalen echt zo snel mogelijk en zo efficiënt mogelijk wil gaan aanpakken. Als ze wel winst mogen maken zijn ze er meer bij gebaat dat je hun medicatie je hele leven lang blijft gebruiken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Re het volgende:
[..]
waarom mogen dergelijke bedrijven geen winst maken?... Dat is nou eenmaal realiteit dat bedrijven winst moeten maken. En onafhankelijk? wie is er onafhankelijk en wie is dan de concurrent?
Jezus Lambiekje, moet dat nou. Zo kun je toch geen discussie voeren .quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die hoop kun je opgeven. Wij Nederland leven in de meest verderfelijk land te wereld. Zonder twijfel. Met naïef corrupte wetenschappers, achterlijke nietsnut docenten, incestueuze perverse rechtssysteem, onkundige en USA hielenlikkende politici en flutonderwerp schrijfende media.
en hoe wilde je dat dan gaan financieren ... ROI komt meestal pas na 17-18 jaar op een patent van 20 jaar, waarna andere bedrijven er met jouw succes winst op makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen winst mogen maken, omdat je dan zeker weet dat men de kwalen echt zo snel mogelijk en zo efficiënt mogelijk wil gaan aanpakken. Als ze wel winst mogen maken zijn ze er meer bij gebaat dat je hun medicatie je hele leven lang blijft gebruiken.
wat zei ik nu ... winst maken zou niet moeten mogen in die branche.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe wilde je dat dan gaan financieren ... ROI komt meestal pas na 17-18 jaar op een patent van 20 jaar, waarna andere bedrijven er met jouw succes winst op maken
Daarom staat ook de medische wereld bekend als The Decease Industryquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Re het volgende:
[..]
waarom mogen dergelijke bedrijven geen winst maken?... Dat is nou eenmaal realiteit dat bedrijven winst moeten maken. En onafhankelijk? wie is er onafhankelijk en wie is dan de concurrent?
en wat zei ik nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat zei ik nu ... winst maken zou niet moeten mogen in die branche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |