jah staand plassen, boeren in openbaar al je ballen en reet zitten zonder commentaarquote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well, duh, iedereen begint als vrouw, alleen de echt gelukkigen groeien verder als man.
DIe foto ken ik, die is... Raarquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Joh
Het was een foto van een 'minipenis', compleet met eikel.
Daar tegenover staat dat je wel je hele leven tegen het gezeik over ongesteldheid, zwangerschappen en baren moet aanluisteren, en dan nog meelevend moet doen ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Nooit ongesteld, geen kans op ongewenst zwanger en een kledder moeten baren, betere positie in de maatschappij.
Kut
zien zienquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Joh
Het was een foto van een 'minipenis', compleet met eikel.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
jah staand plassen, boeren in openbaar al je ballen en reet zitten zonder commentaar
door worden door je mp3 speler te hard aan zetten... ben je er vanafquote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat je wel je hele leven tegen het gezeik over ongesteldheid, zwangerschappen en baren moet aanluisteren, en dan nog meelevend moet doen ook.
Iemand smoren in mijn tieten is mij dan weer nooit gelukt.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Tally het volgende:
Swaffelen met mijn clit is mij nog nooit gelukt
Das waar!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand smoren in mijn tieten is mij dan weer nooit gelukt.
Ik vermoed dat gebarentaal een uitvinding is van een vrouw wiens man dacht zo slim te zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef Wickyleaks het volgende:
door worden door je mp3 speler te hard aan zetten... ben je er vanaf
Goed punt.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar tegenover staat dat je wel je hele leven tegen het gezeik over ongesteldheid, zwangerschappen en baren moet aanluisteren, en dan nog meelevend moet doen ook.
gewoon niet lerenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat gebarentaal een uitvinding is van een vrouw wiens man dacht zo slim te zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net klagen dat het die tijd van de maand drie maanden is, maar ik hou m'n mond al
Meestal is dat wel lekker (als het maar 1 keer in de 3 maanden is). Maar soms is het ook best kutquote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net klagen dat het die tijd van de maand drie maanden is, maar ik hou m'n mond al
gewoon nooit... dat zou fijn zijn mja c'est la viequote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Meestal is dat wel lekker (als het maar 1 keer in de 3 maanden is). Maar soms is het ook best kut
Ow, daar herken je me nog wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb over jou en Air gedroomd zaterdag
Ik heb de verkeerde tampons gekochtquote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Meestal is dat wel lekker (als het maar 1 keer in de 3 maanden is). Maar soms is het ook best kut
Werd je zwetend wakker?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb over jou en Air gedroomd zaterdag
Ik werd het 1 keer in het half jaar..quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
gewoon nooit... dat zou fijn zijn mja c'est la vie
Whehehe dat soort dingen vergeet je danquote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde tampons gekochtZo even andere halen, deze zijn niet goed genoeg
En hoe geil was je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |