mijne zijn niet dik maar wel erg mooi.... heb ik gehoord van mannen&vrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het dan toch met een vrouw doe dan zoek ik er eentje uit met dikke tieten.
Anders kan ik het net zo goed met een vent doen.
Kinkyquote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een klap stroom gevenIk electrocuteerde net m'n collega
oeh sm@the officequote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een klap stroom gevenIk electrocuteerde net m'n collega
Als er maar genoeg op zit en geen strijkplank isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
mijne zijn niet dik maar wel erg mooi.... heb ik gehoord van mannen&vrouwen
nee als je op mij zou strijken krijg je 2 krijg je je blousje nooit glad hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er maar genoeg op zit en geen strijkplank is
Tieten, het enige lichamelijke verschil tussen mannen en vrouwen!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik het dan toch met een vrouw doe dan zoek ik er eentje uit met dikke tieten.
Anders kan ik het net zo goed met een vent doen.
vadzigge mannen hebben hebben ook tietenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tieten, het enige lichamelijke verschil tussen mannen en vrouwen!
Uhmquote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vagina?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oeh, origineelquote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Bad kitty, evil kitty. Rawr, rawr, rawr?
Daar wel eens een foto van gezien jaquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
alle vrouwen hebben wel een (mini)penis
I know, fascinerend hequote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Mits niet besneden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Wickyleaks het volgende:
heb jij nog nooit een clit irl gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Daar wel eens een foto van gezien ja
Voorspelbaarquote:Op maandag 21 februari 2011 15:27 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
heb jij nog nooit een clit irl gezien?
Weet wat je zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Daar wel eens een foto van gezien ja
Lieve schat, die clit is de minipenisquote:Op maandag 21 februari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Van een minipenis bij een vrouw
Well, duh, iedereen begint als vrouw, alleen de echt gelukkigen groeien verder als man.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Nooit ongesteld, geen kans op ongewenst zwanger en een kledder moeten baren, betere positie in de maatschappij.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well, duh, iedereen begint als vrouw, alleen de echt gelukkigen groeien verder als man.
Johquote:Op maandag 21 februari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, die clit is de minipenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |