quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mn sig veranderen als ik morgen weer thuis ben
haha nicequote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaaaaaaa [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu zit dadelijk iedereen te verzinnen hoe je dat doet, 'tettig' zijnquote:
viel spass in brabantquote:
Mijn naamtopics gaan altijd over tietenquote:
vreemd... hoe komen ze daar dan ook op...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn naamtopics gaan altijd over tieten
Geen idee, kan jij het mij uitleggen?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vreemd... hoe komen ze daar dan ook op...
vreemd hequote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn naamtopics gaan altijd over tieten
Nee... misschien heeft het ermee te maken dat je een meisje bentquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen idee, kan jij het mij uitleggen?
merel in badquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef 92Merel het volgende:
ook stom, had ik bedacht film te gaan kijken in bad, ben ik vergeten mn hardeschijf mee te nemen en daar staan al mn films op
Ja, heel balen, want ik heb ook geen zin om terug naar mn kamer te lopen om dat ding te gaan halenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... misschien heeft het ermee te maken dat je een meisje bent
[..]
merel in bad
maar balen
Dit dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT is een vrouw MD! Een vrouw! Geen meisje
hoest met jouw?quote:
Op het feit na dat ik mn schijf vergeten ben en hier nu zonder film lig, goedquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT is een vrouw MD! Een vrouw! Geen meisje
quote:
vrouwen hebben ook MI's las ik net hier: http://www.thesun.co.uk/s(...)-Deidres-advice.htmlquote:
Ja he.. nu maar muziekje opzetten en wat minder lang in bad liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vervelend van je harde schijf
veel plezier in badquote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja he.. nu maar muziekje opzetten en wat minder lang in bad liggen
weeksequote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja he.. nu maar muziekje opzetten en wat minder lang in bad liggen
Wat zijn MI's ?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
sorry... hoe kan ik het goedmaken?
[..]
vrouwen hebben ook MI's las ik net hier: http://www.thesun.co.uk/s(...)-Deidres-advice.html
Dankjequote:
je hebt ons nogquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op het feit na dat ik mn schijf vergeten ben en hier nu zonder film lig, goedMet jou?
mental images...quote:
Ik ben al aan het wekenquote:
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
je hebt ons nog
ja ook lekker, wou alleen dat ik thuis een bad had om in te luieren
Ohh okequote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mental images...
Bos zag het voor zich dat jij in bad zit
haha ja jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Wilde ! niet wou
Ah, met laptopje in badquote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben al aan het weken
[..]
Gelukkig wel ja
Wilde ! niet wou
[..]
Ohh oke
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mental images...
Bos zag het voor zich dat jij in bad zit
wat was jouw laatste dan?quote:
jaja tuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, met laptopje in baddoe je goed! Heeft het water een beetje lekkere temperatuur?
Mooi, nog een lekker geurtje in het bad gegooid, of gewoon naturel...quote:
je mag het natuurlijk ook prive vertellen hoorquote:
Jij probeert een meer realistische MI te krijgen?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, nog een lekker geurtje in het bad gegooid, of gewoon naturel...
[..]
je mag het natuurlijk ook prive vertellen hoor
ehm wil je het weten?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, nog een lekker geurtje in het bad gegooid, of gewoon naturel...
[..]
je mag het natuurlijk ook prive vertellen hoor
nee hoor, ben gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij probeert een meer realistische MI te krijgen?
alleen als je het wil vertellenquote:
wat je stiekem bij deze doetquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon nieuwsgierigAls dat zo was, had ik gewoon een pic gevraagd
Hahah okequote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
alleen als je het wil vertellen
okay stuur je zo een pmquote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
alleen als je het wil vertellen
Ah, goed om te wetenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah oke
Maar zonder geurtje, op die van shampoo na dan
Nietusquote:
Oe... ben benieuwdquote:
Wat heb jij een mooi gezicht!quote:
hoiquote:
En als je een K of een B voor zijn username zet, heb je een heel ander woordquote:
maar daar word zijn gezicht toch niet mooier op?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En als je een K of een B voor zijn username zet, heb je een heel ander woord
quote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
maar daar word zijn gezicht toch niet mooier op?
die hoef je niet te pm-en hoorquote:
Dat zag ikquote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb je wat anders gepm'd
Idd goed om te weten...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
that means your aren't dead yet, good for you
Jep, dan blijf ik nog even door ademenquote:
Bedankt! Dit is de eerste bos die ik krijg sinds jaren!quote:
Ben je nu zwanger?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijnzit ik in de bus, kom ik erachter dat ik mn pil ben vergeten mee te nemen van de zenuwen
Overleef je wel 1 dagje, in principe werkt dat ding 48 uur geloof ik, gewoon innemen als je weer thuis bent morgenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijnzit ik in de bus, kom ik erachter dat ik mn pil ben vergeten mee te nemen van de zenuwen
ik had mijn stopweek vorige weekquote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Overleef je wel 1 dagje, in principe werkt dat ding 48 uur geloof ik, gewoon innemen als je weer thuis bent morgen
Ohja.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had mijn stopweek vorige week
Ik nooit en neem m ook altijd op verschillende tijden inquote:
Goedzoquote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat was ik sowieso al van plan
Ja ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik nooit en neem m ook altijd op verschillende tijden in
Ik voordat ik naar bed gaquote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik ookik neem hem 's ochtends...maar verder...
goedzoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ben wel eens verstandig
nee daarom, ik wil ook geen soa's ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
goedzo![]()
Sowieso is de pil ook niet 100% veilig.
Hoop voor je dat hij ze niet heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee daarom, ik wil ook geen soa's ofzo
ik weet zeker van nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop voor je dat hij ze niet heeft.
En genitale wratten zijn sowieso overdraagbaar, ook met condoom.
Bah.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet zeker van nietbah
Heb er wel eens foto's van gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet zeker van nietbah
iewl waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb er wel eens foto's van gezien
aawh arme jijquote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
er was een programma op tv en ik zapte er langs
Dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh arme jijkusje op je trauma
waarvanquote:
Je hebt het verdiend, zeker na die release van donderdagquote:Op maandag 21 februari 2011 14:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Bedankt! Dit is de eerste bos die ik krijg sinds jaren!![]()
![]()
Pffff zeg dat wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend, zeker na die release van donderdag
Alstu!quote:
Voor wie is dat derde hartje?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet eens voor wie die eerste 2 zijn dus who cares
nah, ik zou hooguit een gok kunnen maken, maar dat zou puur een weergave zijn van hoe ik jou hier zie, in relatie tot anderenquote:
oh? Vertel?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah, ik zou hooguit een gok kunnen maken, maar dat zou puur een weergave zijn van hoe ik jou hier zie, in relatie tot anderen
Dat is afhankelijk van je vriendjeslijst zoals we die een tijd geleden genereerden? Wie staan daar in de top 3?quote:
geenideequote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je vriendjeslijst zoals we die een tijd geleden genereerden? Wie staan daar in de top 3?
Chickiequote:
zit nu in de trein richting Eindhovenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chickie
Je zou toch weggaankwart voor 3? Of las ik het weer verkeerd
Wat ga je doen dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit nu in de trein richting Eindhoven
owja, mobiel Fokquote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit nu in de trein richting Eindhoven
hoef je niet te wetenquote:
Nee ik vraag me gewoon af.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoef je niet te weten![]()
ben je jaloers??
Lekker geheimzinnig.quote:
uhuquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik vraag me gewoon af.
[..]
Lekker geheimzinnig.
idd heul spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Koen66 het volgende:
CC heeft gewoon een lekkere spannende Fok date![]()
iedereen die er niet was de 12equote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wie staan er nog op het lijstje?
das nog een aardige groep, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen die er niet was de 12e
nja niet perse iedereen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
das nog een aardige groep, toch?
ik was er niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen die er niet was de 12e
maar je hebt mij al gemeet?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan hoor jij ook op dat lijstje
Wanneer MD kanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT, ik wil jou weer een keer meetenwanneer is de volgende GRTD meet?
Vast wel, maar dan wel pas halverwege de middag, als het weer in Utrecht is, ik zal morgen een voorstel doen qua datumquote:
owja, met Zerokuquote:Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent nu toch onderweg zei je?
nieuwsgierig
het kan niet in Amsterdam? Misschien kan OV dan ook komenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan wel pas halverwege de middag, als het weer in Utrecht is, ik zal morgen een voorstel doen qua datum
hey leuk, doe hem de groetenquote:
Amsterdam is opzich ook wel een idee, mij maakt het niet echt uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het kan niet in Amsterdam? Misschien kan OV dan ook komen
tja ik weet niet of Amsterdam te bereiken is voor de restquote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Amsterdam is opzich ook wel een idee, mij maakt het niet echt uit...
ehm neequote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey leuk, doe hem de groeten
Nog specifieke plannetjes?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het kan niet in Amsterdam? Misschien kan OV dan ook komen
je bent al fan van zero dus wie weet hequote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, misschien wel,misschien niet
ik weet het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent al fan van zero dus wie weet he
of heb je gewoon alleen maar trek in een one-time only
we horen de details later welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet het nietik zie het wel
nja wat koen zegt hequote:
ja natuurlijk, ja en dat terwijl ik er benquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we horen de details later wel![]()
wat is het hier trouwens rustig
inderdaad...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ja en dat terwijl ik er ben
Ik ben een beetje druk zo nu en danquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad...
En NBT is ook zo stilligjes
is ook weer erg toevallig dat je 2 secondes na mij iets zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk zo nu en danWe hebben zieke en vrije, + release achter de rug
wrom, Zero is toch een aardige gast?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bijna bij de eindhalte Eindhoven, ben zo nerveus
ja ik weet het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wrom, Zero is toch een aardige gast?
Kan mij voorstellen, succes en sterkte meisje!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet het nietsta tenmet op knappen
Dat indeed.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook weer erg toevallig dat je 2 secondes na mij iets zegt
welnee, je gaat gewoon een gezellige middag/avond hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet het nietsta tenmet op knappen
dankje NBT, ik mis alleen dat plaatje met spannend erop nuquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen, succes en sterkte meisje!
Komtie!!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje NBT, ik mis alleen dat plaatje met spannend erop nu
dat hoop ik wel want ik blijf bij m slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee, je gaat gewoon een gezellige middag/avond hebben![]()
Spannendddddddddddddquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoop ik wel want ik blijf bij m slapen
zowwww doe maar ruigquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoop ik wel want ik blijf bij m slapen
2 uurquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ga niet 2 uur in de trein zitten voor heel even meeten
ben nu in Eindhovenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2 uur
Dus je bent tilburg al voorbij?
Spannnendddddddddddddddddddddddddddquote:
Weet ik tochquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC wil gewoon ruige neucksecks met Zero![]()
Jeeejquote:
Heb je wel gezwaaid, toen je hier langs kwam?quote:
nu hopen dat ie het niet vergeten is, heb m al een tijdje niet gesproken dus ben zo bang dat deze reis voor niks is geweestquote:
Ohjeee, bel hem dan ffquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu hopen dat ie het niet vergeten is, heb m al een tijdje niet gesproken dus ben zo bang dat deze reis voor niks is geweest
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
net gedaan maar het nummer is niet te bereiken ofzo
Vast nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu hopen dat ie het niet vergeten is, heb m al een tijdje niet gesproken dus ben zo bang dat deze reis voor niks is geweest
Oh.. dat zou zwaar kut zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
net gedaan maar het nummer is niet te bereiken ofzo
anders kom je op de terugreis maar even buurten bij mijquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom, ik sla doodsangsten uit nu
Ohwjeeetje, als hij je laat zitten is echt eenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tjee dat zou klote zijn als ie er niet eens isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Komt vast wel goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar als hij er niet is, dan is hij echtquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar als hij er niet is, dan is hij echt
sinds zijn school weer begon heel weinig en de laatste week helemaal niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt vast wel goed
Maar hoe lang heb je m al niet gesproken dan ?
we hadden 5 uur afgesproken maar ik weet niet waar en als hij niet te bereiken isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad...![]()
Hoelang sta je al te wachten dan CC?
autch...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds zijn school weer begon heel weinig en de laatste week helemaal niet meer
Ohjeej..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds zijn school weer begon heel weinig en de laatste week helemaal niet meer
of hierquote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej..
Maar hij zal er vast zo aankomen![]()
En anders kan je altijd hier nog een tussenstop maken
als hij er half 6 niet is. Kan ik jou dan smsen?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej..
Maar hij zal er vast zo aankomen![]()
En anders kan je altijd hier nog een tussenstop maken
Natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als hij er half 6 niet is. Kan ik jou dan smsen?
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kom dan langs Utrecht Centraal, vind je dat erg?
oh-oh je wordt niet meer verwachtquote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een tussenstop ofzo, want ik kan niet naar huis vandaag
Daagquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
spannend dit, maar ik ga naar huis
fijne avond en succes CC!![]()
nee heb gezegd dat ik ergens blijf pitten en dan kan ik niet over een paar uur weer aankomenquote:
Oke, maar om hier te komen, moet je niet naar Utrecht CS, maar naarquote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een tussenstop ofzo, want ik kan niet naar huis vandaag
Daar heb je gelijk in..... Bagger joh...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb gezegd dat ik ergens blijf pitten en dan kan ik niet over een paar uur weer aankomen
oke prima dan sms ik je als ik onderweg benquote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, maar om hier te komen, moet je niet naar Utrecht CS, maar naar Houten.
Ik heb even voor je gekeken, als je om 17.32 de trein richting 's Hertogenbosch neemt, dan ben je daar om 17.51 en stap je over naar perron 4a en dan ben je een half uurtje later in Houten, niet Houten Castellum al uitstappen, maar halte daarna. En dan kom ik je wel ophalen
als je over een kwartier nog op Eindhoven staat kan je maar beter je conclusies trekkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke prima dan sms ik je als ik onderweg ben
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke prima dan sms ik je als ik onderweg ben
er komt dit nummer is niet bereikbaar en u kunt geen voicemailbericht inspreken, vodafone stuurt aan gratis sms naar hem of haar zodat diegene weet dat u gebelt heeftquote:
huh wut, dat is wel echt vreemdquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er komt dit nummer is niet bereikbaar en u kunt geen voicemailbericht inspreken, vodafone stuurt aan gratis sms naar hem of haar zodat diegene weet dat u gebelt heeft
Dat is inderdaad heel appart.. weet je zeker dat je het goede nummer heb?quote:
ja ik heb hem een tijdje geleden nog op dat nummer gesmst en toen smste hij terugquote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel appart.. weet je zeker dat je het goede nummer heb?
Misschien dat zn mobiel uitstaat?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb hem een tijdje geleden nog op dat nummer gesmst en toen smste hij terug
Dat kan, maar dan zou je een voicemail achter moeten kunnen laten..... ik ben bang voor je dat hij het is vergeten.....quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien dat zn mobiel uitstaat?
misschien, maar hoe weet ik dan waar hij isquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien dat zn mobiel uitstaat?
goed bezig.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef 92Merel het volgende:
Ik zie dat hij zich 2 sec geleden heeft aangemeld op fok, ik stuur m wel even een pm
ik vrees het ook...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zou je een voicemail achter moeten kunnen laten..... ik ben bang voor je dat hij het is vergeten.....
Ja, dat kan..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
hmmm als ie nu nog op Fok is dan geheid niet op station Eindhoven
tenzij mobiel off course
ik denk het 1equote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
hmmm als ie nu nog op Fok is dan geheid niet op station Eindhoven
tenzij mobiel off course
het is al goed, als dit achter de rug is ga ik nooit meer zo ver wegquote:
Kan ik me heel goed voorstellen..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is al goed, als dit achter de rug is ga ik nooit meer zo ver weg
Tenzij bij mij in de tuin!?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is al goed, als dit achter de rug is ga ik nooit meer zo ver weg
nee en ik weet dat jij komtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Tenzij bij mij in de tuin!?maar dat is niet zo ver!
maar gelijk heb je. Dit is niet leuk dat zoiets je overkomt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel kusjes om je weer goed te laten voelen..
Dat kanquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Koen66 het volgende:
Als ie echt niet komt opdagen dan is het een![]()
Dan hoop ik dat je nog gezellie naar Merel toe kan
Het is gewoon een naaistreek van hem, ik zie gewoon dat hij online is op fok terwijl hij daar bij jou moet zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee en ik weet dat jij komtdankje jullie zijn lief
is prima, kan ik rustig naar huis gaan, ja dat voelt echt klotequote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kan
En dan zet ik je morgenochtend op Utrecht Centraal af, want ik moet werken van half 10 tot 1.
[..]
Het is gewoon een naaistreek van hem, ik zie gewoon dat hij online is op fok terwijl hij daar bij jou moet zijn.
Zoveel moeite voor niks....quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is prima, kan ik rustig naar huis gaan, ja dat voelt echt klote
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is prima, kan ik rustig naar huis gaan, ja dat voelt echt klote
ja dus eerst spoor 5 naar 's-hertogenbosch en dan spoor 6 naar houten?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor niks....![]()
Merel vangt je gelukkig goed op!
Spoor 4a naar houtenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dus eerst spoor 5 naar 's-hertogenbosch en dan spoor 6 naar houten?
oke dan loop ik nu naar spoor 5 naar Alkmaar via 's-hertogenbosch en dan ga ik daar naar spoor 4a naar Houtenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Spoor 4a naar houten![]()
En dan ben je er geloof ik om 18.37 of 18.38, mits hij geen vertraging heeft
Ohw dat red CC wel danquote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef 92Merel het volgende:
Wij eten hier pas om half 8 trouwens, omdat broertje dan pas terug is van sporten![]()
En we hebben vast nog wel iets van vlees ofzo in de koelkast liggen dat er nog extra bij kan.
Ja, topquote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan loop ik nu naar spoor 5 naar Alkmaar via 's-hertogenbosch en dan ga ik daar naar spoor 4a naar Houten
klopt ik sta nu op spoor 5 dus dan ga ik onderweg naar jou en dan hou ik je op de hoogtequote:
Doeiii NBT, goede reisquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis liefjes!! CC Hele dikke kus!!![]()
![]()
![]()
En Merel, je bent een schatje voor CC!![]()
Sterkte vanavond, en toch nog plezier samen he!![]()
jup ben al wat rustiger, rij voorzichtigquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
Ik ga naar huis liefjes!! CC Hele dikke kus!!![]()
![]()
![]()
En Merel, je bent een schatje voor CC!![]()
Sterkte vanavond, en toch nog plezier samen he!![]()
quote:
doeiiquote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
ik stap ook in de auto richting datacenter, ff tapes wisselen en dan naar Zoetermeer
Doeiiiii![]()
owja, je werkte lekker dichtbijquote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Koen
![]()
(de reis valt wel mee hoor, 10 minuten fietsen)
Zero heeft nog niet op mijn pm gereageerd en ik heb net eventjes vader gebeld en die vond het prima als je hier bleef slapen enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hij reageert niet merel? Zit nu in de trein naar 's-hertogenbosch
oke sorry voor dit gedoequote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zero heeft nog niet op mijn pm gereageerd en ik heb net eventjes vader gebeld en die vond het prima als je hier bleef slapen enzo
nja het vervelende was dat ik al zo'n voorgevoel hadquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef tdrone het volgende:
hopen dat het dan nog een beetje een leuke avond word als jer een beetje overheen bent CC
Dat kan zij niet ruiken, je liet haar zitten, wat je excuus ook is.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Zeroku het volgende:
Ja, vind je het gek als er godverdomme iemand op school een epileptische aanval recht voor m'n ogen krijgt. Ik heb dan wel wat belangrijkers te doen dan m'n telefoon opnemen. En dat ik dan een half uur later ben boeit me eigenlijk helemaal geen flikker.
nee dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Zeroku het volgende:
Ja, vind je het gek als er godverdomme iemand op school een epileptische aanval recht voor m'n ogen krijgt. Ik heb dan wel wat belangrijkers te doen dan m'n telefoon opnemen. En dat ik dan een half uur later ben boeit me eigenlijk helemaal geen flikker.
Ja, flikker toch gauw opquote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat kan zij niet ruiken, je liet haar zitten, wat je excuus ook is.
ok, doeiquote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, flikker toch gauw op. Jij gaat eerst lekker bellen als je zoiets ziet gebeuren en niemand anders in de buurt is.
Ik denk ik geef uitleg, maar als er dan zó op gereageerd wordt, dan is het wel goed en dan zal dit het laatste zijn wat je van me hoort.
Jij raakt al in shock als je iemand een epileptische aanval ziet krijgen waardoor je niet meer normaal kan handelenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, flikker toch gauw op. Jij gaat eerst lekker bellen als je zoiets ziet gebeuren en niemand anders in de buurt is.
Ik denk ik geef uitleg, maar als er dan zó op gereageerd wordt, dan is het wel goed en dan zal dit het laatste zijn wat je van me hoort.
Dat snap ik ook wel dat dat prioriteit heeft, maar je had het haar kunnen laten weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |