gigantisch bazenliedquote:
Er is maar een ubervogelbekdier, en dat is Ovidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Golf-IV het volgende:
Perry het vogelbekdier ownd ze allemaal
Ren & Stimpy is zo'n tekenfilm waarbij je als volwassene pas door hebt hoe ziek het eigenlijk was om dat op een kinderkanaal uit te zendenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ren & Stimpy is echter nog gewoon leuk.
Ik wou dat ik zo insane kon lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Ren & Stimpy is zo'n tekenfilm waarbij je als volwassene pas door hebt hoe ziek het eigenlijk was om dat op een kinderkanaal uit te zenden
1 van de geniaalste stukjes tekenfilm ooit:
Life With Louie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef n0ir het volgende:
Andere toffe tekenfilms van vroeger:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Louie Andersonquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Life With Louie.Obese Amerikaanse kutpuber met zijn niet-grappige kankergrapjes.
Waarom heb ik dat ooit gekeken.
Ik weet wat je bedoelt, kan het me ook herinneren. Zelfs die bewuste aflevering. Maar ik kan nu niet bedenken hoe dat heet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef n0ir het volgende:
Dit was pas een kutte tekenfilm. Maar volgens mij best vaak gekeken.
[ afbeelding ]
Wie weet hoe die tekenfilm heet waar een heel gezin in een groot huis woonde, en ze elke aflevering wat wetenschappelijks en leerzaams meemaakten?
Een voorbeeld van een aflevering was dat ze enorm krompen, het menselijk lichaam in gingen en toen een beetje uitlegden wat er daar binnenin allemaal te vinden was.
Joahhh die was vet!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dit keek ik vroeger ook vaak.
Godverdomme ja, die ijsbeer, die gorillas, die kangeroe, die baviaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel meer mensen kwamen hier wekelijks op klaar? Ik weet het niet meer. Zondagavond, vaste prik, dat dan weer wel.
Ik vind de stripverhalen van Lucky Luke geweldig (de oudere delen dan, want zoals met zoveel strips zijn de nieuwere delen een stuk minder goed...), maar de tekenfilm serie was ontzettend matig, mede door de verschrikkelijke dub met Gerard Cox en de waardeloze kwaliteit van de animatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:09 schreef GeileKip het volgende:
Jullie vergeten de echte baas: Lucky luke.
Das pas een serie.
truste alvast of eigelijk goedemorgen
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfde geldt trouwens voor de Kuifje tekenfilm. Briljante boeken maar matige tekenfilm.
KAP'TEIN GE HEB DRUCHS GESMOKKELDquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind de stripverhalen van Lucky Luke geweldig (de oudere delen dan, want zoals met zoveel strips zijn de nieuwere delen een stuk minder goed...), maar de tekenfilm serie was ontzettend matig, mede door de verschrikkelijke dub met Gerard Cox en de waardeloze kwaliteit van de animatie.
Zelfde geldt trouwens voor de Kuifje tekenfilm. Briljante boeken maar matige tekenfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |