Laat me raden, je bent 12?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:56 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Opkankeren, Kokosnoot hoofd is een baas.
Ned's Survival gids
Tief op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:56 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ned's Survival gids
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Kokosnoot hoofd is in alle opzichten beter dan jij.
quote:
gr grquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:22 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoor
grgr
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:56 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ned's Survival gids
Die zanger van de titelsong was letterlijk dronken toen hij dat liedje zong toen het opgenomen werd.quote:
De Fabeltjeskrant?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat was de naam van die tekenfilm serie met al die dieren in dat bos ? die was soms best zielig.
Teddy Ruxpinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Elke dag voordat ik naar school gingik was zo'n fan dat ik er in de 3de klas van de middelbare school nog naar keek...
Nee gek. Met een vos en konijnen en dat soort beesten die samen op pad waren. Heel vaag allemaal want ik was toen nog kleinquote:
Beestenbos is Boos!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gek. Met een vos en konijnen en dat soort beesten die samen op pad waren. Heel vaag allemaal want ik was toen nog klein
Indoctrinatie ? Wasdaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |