quote:Op maandag 21 februari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sterker nog, ik ga maar weer eens dingen ondernemen.
Beltegoed halen en dergelijke.
Tot zeau
Een van de beste nummers aller tijden eigkquote:
aaaaw schatje toch... dat komt omdat jij jij bent.. en omdat je hier postquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
MEEZINGEEEEN, SWEET HOOOMEEE ALABAAMAAA POMDIEDOMDIEPOM
Goedemorgenquote:
hai ik hep een nummer voor je helemaal specjaal voor jouw groeten joostquote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Ze valt weer omWaarom kan ze nou niet luisteren en blijven liggen
Het is een hond?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Ze valt weer omWaarom kan ze nou niet luisteren en blijven liggen
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dierenquote:
hoi enzo.. vraag nu plaatjes aan uit de jaren 70 of jongerquote:
Als je nou gewoon opflikkert kuttroll.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
hai ik hep een nummer voor je helemaal specjaal voor jouw groeten joost
kijk dit is echt leuke muziek. hep weer zijn in een biertjah en annita in haar korte rokkie en partyy maar op de boerderieh.
Wat heeft ze eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dieren
het is freitquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon opflikkert kuttroll.
Mijn kat hinkt op 3 potenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dieren
Had iets aan d'r tandvlees en moest geopereerd en toen hebben ze gelijk iets aan d'r pootjes gedaan/weggehaald en dat bloed nu de hele tijdquote:
Aaahwquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Had iets aan d'r tandvlees en moest geopereerd en toen hebben ze gelijk iets aan d'r pootjes gedaan/weggehaald en dat bloed nu de hele tijd
heb je je microfoon alquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Lord I'm coming home to yooouuu
Begin een KLB-radio dan, als je wilt klagen!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Neroje het volgende:
[..]
Begin een KLB-radio dan, als je wilt klagen!ik heb een item in mijn show: "maak er een topic over"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat hoeft niet eens
ALLANG ALquote:
Dat wist ik, alleen luister ik niet zo vaak naar jouw showquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een item in mijn show: "maak er een topic over"Dus dat hoeft niet eens
Ja en een operatie om me om te bouwen tot man aubquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
iemand heeft een blind verzoekje gedaan
dat kanquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat wist ik, alleen luister ik niet zo vaak naar jouw show
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
iemand heeft een blind verzoekje gedaan
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en een operatie om me om te bouwen tot man aub
je begint zo op DV te lijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik een plaat voor Toon aanegvraagd heb ik niet eensgehad
![]()
Doe ik dus ook nooit meer.
Veel te vroeg heen gegaan, van autospuiter, tot een super muzikant, v/h Nederlandse lied, een geweldige man, respect Nico, we zullen jou mooie liedjes, blijven draien, zowel illegaal als legaal, Nico je zult nooit vergeten worden, nog bedankt voor al jou imooie liedjes,gr en een dikke knuffel Pieter uit Wezepquote:
hij staat al te lang in de wachtrijquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
mooi liedje
![]()
![]()
![]()
alleen niet voor de jaren 70
Omdat mannen superieur zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat mannen superieur zijn natuurlijk.
Ik had het verzoekjesschermding al weggeklikt, ik ga er nu vandoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik een plaat voor Toon aanegvraagd heb ik niet eensgehad
![]()
Doe ik dus ook nooit meer.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Stuk zijn is niet leuk, er is altijd 1 dag dat je je hondsberoerd voelt incl dikke buikpijn en alquote:
quote:
Succesfull troll is succesfullquote:
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Aahhhw arm dingetjequote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk zijn is niet leuk, er is altijd 1 dag dat je je hondsberoerd voelt incl dikke buikpijn en al
hou je bek esquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet gekkie die cam word nat door de vocht!!!!
ik weet niet wwaar jullie over hebebn maar mannen zijn beter die plassen geen bloet vrouwen wel xDquote:
Een beetje man kan gewoon koken hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
een man kan niets zonder iemand die kan koken
Mannen die niet kunnen koken. Dan faal je echt in het levenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
een man kan niets zonder iemand die kan koken
Gaat dus uren duren voor ik mijn verzoekje hoor?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes: 1x per 25 minuten
Het is super druk.
uhu, de meeste koks zijn immers manquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man kan gewoon koken hoor
Pendulum? Bijna een uur.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat dus uren duren voor ik mijn verzoekje hoor?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man kan gewoon koken hoor
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken. Dan faal je echt in het leven
Naisquote:
Ik heb het mezelf geleerd toen ik op m'n zelf ging wonen. Vallen en gewoon weer opstaan, werkt het bestequote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joostquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.
wat kan ik voor je doen zodat je weggaat?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joost
Gast, typ even normaal, ik kan dat niet lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joost
Negerenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat kan ik voor je doen zodat je weggaat?
Oh okee, ik heb het geleerd van mijn moeder. Komt later handig van pas.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf geleerd toen ik op m'n zelf ging wonen. Vallen en gewoon weer opstaan, werkt het beste
Penisbaard vragen of hij wilt trouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhoudenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
Het is nog best lastig, willen reageren op een trol terwijl het beter is om het niet te doen.
Een trol, waar?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhouden
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhouden
Herkenbaarquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
Het is nog best lastig, willen reageren op een trol terwijl het beter is om het niet te doen.
Die articmoon met zijn vmbo koksopleiding en zijn verneukte Nederlandsquote:
Mn verzoekjeng staat ertussen!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Eenmalig, nu niet meer zeuren:
[ afbeelding ]
Niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die articmoon met zijn vmbo koksopleiding en zijn verneukte Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Helemaal zelf heb ik het niet geleerd. Af en toe een kleine tip van je moeder, is inderdaad handigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb het geleerd van mijn moeder. Komt later handig van pas.
hehequote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
Nu weten we wanneer we gerickrolled worden
Jij bent APquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef ArcticMoon het volgende:
Als ik normaal Nederlands praat ben ik dan wel welkom ?
Ik doe me best om dat ik Fries ben
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Neroje het volgende:
[..]
Niet gezienJa, leuk. Ik ben er net, weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Jij zou toch tot 16:00 slapen?quote:
Maar dat is een mooi nummerquote:
Ja dat wist ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Al die mensen die net intunen
We hadden stiekem afgesproken alleen platen van de jaren 70 en ouder aan te vragen
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
We hadden stiekem afgesproken alleen platen van de jaren 70 en ouder aan te vragen
Ah mijn ogen wat doe je.quote:
Maar ik vraag altijd de Pope of Dope aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wordt ook echt duidelijk vermeldtquote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Awo sahbe!quote:
Al die standaard nummersquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Eenmalig, nu niet meer zeuren:
[ afbeelding ]
Was ook niet een keiharde afspraak/verplichting, maar het was zo'n leuk themadingetje leek ons.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vraag altijd de Pope of Dope aan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wordt ook echt duidelijk vermeldt
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was ook niet een keiharde afspraak/verplichting, maar het was zo'n leuk themadingetje leek ons.
1) mijn zusjes zijn veel lekkerder dan datquote:Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vlnr: huppelzusje, eggstc, huppelmuts
Ah mijn ogen wat doe je.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een vercrackt volk daar op hardbass zeg
[ afbeelding ]
Dat men dat niet doet en het nu dus verpest is.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar wat is het probleem nu dan?
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Ik ken trouwens niet echt muziek uit de jaren 70.
Waar man? Waar?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag Starla aan![]()
En YMCK is niet standaard.
Ik gok dat je meer kent dan je denktquote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Ik ken trouwens niet echt muziek uit de jaren 70.
gefeliquote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat linker shirt heb ik ook, is van Lenny Kravitz
[ afbeelding ]
Stop eens met het posten van paupers.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat linker shirt heb ik ook, is van Lenny Kravitz
[ afbeelding ]
Om aan te geven in wat voor een staat 80% van de mensen verkeert die naar zulk soort feesten gaat..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gefelien waarom al die foto's?
Nou even denken dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Dat zegt iedereen, maar ken je echt wel hoor.
En ouder mag ook.
maar iedereen weet dat toch welquote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Om aan te geven in wat voor een staat 80% van de mensen verkeerd die naar zulk soort feesten gaat..
Tja, viel wel een beetje te verwachten..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat men dat niet doet en het nu dus verpest is.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar iedereen weet dat toch wel
kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De helft van de hedendaagse muziek heeft zijn oorsprong in die tijd.
Is wel een ideetje jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar, koelkast, kan je dan niet beter een 70s uurtje verzorgen buiten draakje om, zodat we een beetje een idee krijgen wat er toen allemaal is gemaakt ed
Voor lekkere wijven moet je gewoon naar DefQon.1 en Decibelquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja sorry, ik zit te zoeken naar lekkere wijven, maar die blijken niet op Hardbass geweest te zijn
Hallon!quote:
doe dat eens nietquote:
Red Alert Skirmish modequote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Schermutseling, van het Engelse woord Skirmish.
Serieus, wat een KUT woord is dat zeg !
draakjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html
hier staat nu niks aangegeven, automatische piloot
Draakjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html
hier staat nu niks aangegeven, automatische piloot
dit jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoeld dat er weinig bazenplaten instaan
Zonde van draakje, erop kotsen. Draakjequote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoeld dat er weinig bazenplaten instaan
Dezen man!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
Fixed, er staat draakje tot 15u, daarna Neroje, daarna trollenFTW en daarna leegte
Ooit. Prio: geen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, ik vraag het maar weer even, maar wanneer krijgen we een uploadfunctie of een verlanglijstjesmogelijkheid?
doe datquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Anders programmeer ik van 17-18u een 70's uurtje
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zeg doenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil wel in de leegte een uurtje DJVT draaienquote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
Fixed, er staat draakje tot 15u, daarna Neroje, daarna trollenFTW en daarna leegte
hey kan ik me morgenmiddag weer inplannenquote:
enkele artiest uurtjes alleen in off-uren, dus voor 17u of na 2u 's nachts.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel in de leegte een uurtje DJVT draaien
DM de tijden maarquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey kan ik me morgenmiddag weer inplannendan doe ik samen met een vriend draaien
Jonge ik ben hondsberoerd!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Snuf. het volgende:
Btw het is totaal random of er TISJEBOYSNUF of TISJEBOISNUF of Tisjeboysnuf of Tisjeboisnuf in het rooster staat. Het is maar hoe Huppelmuts zich voelt
Ik zet altijd Snuf. neerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge ik ben hondsberoerd!!!
Wees blij dat ik die pm van jou als eerste zag anders had patjen op het rooster gestaan
JA SORRT VAN HET IS TOCH NIET BEDOELD ALS HAATquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge ik ben hondsberoerd!!!
Wees blij dat ik die pm van jou als eerste zag anders had patjen op het rooster gestaan
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje draait 70's platen (geen verzoek mogelijk)
ma, 21. februari, 17:00 18:00
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar de zolder toe... troep uitzoeken en inpakken enzo![]()
Tot later vanmiddag lieve piepels![]()
![]()
doegquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar de zolder toe... troep uitzoeken en inpakken enzo![]()
Tot later vanmiddag lieve piepels![]()
![]()
Nee maar welquote:
Mwah, je mag je wijf dan wel een teef noemenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
Sexen op deze plaat is nogal bedenkelijk
Zeroes je weet zelleuf.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, je mag je wijf dan wel een teef noemen
Doe het dan ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
Sexen op deze plaat is nogal bedenkelijk
Vakantie hequote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn op dit moment 22 luisteraars.
Oh niet gehoordquote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoorde je de jingle niet dan?
"dit is zo'n goede plaat om op te sexen" en toen WHO WHO WHO
Succesquote:
Vervelend, he? Serieus genomen wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die iets wat ik zeg serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |