quote:Op maandag 21 februari 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sterker nog, ik ga maar weer eens dingen ondernemen.
Beltegoed halen en dergelijke.
Tot zeau
Een van de beste nummers aller tijden eigkquote:
aaaaw schatje toch... dat komt omdat jij jij bent.. en omdat je hier postquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
MEEZINGEEEEN, SWEET HOOOMEEE ALABAAMAAA POMDIEDOMDIEPOM
Goedemorgenquote:
hai ik hep een nummer voor je helemaal specjaal voor jouw groeten joostquote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Ze valt weer omWaarom kan ze nou niet luisteren en blijven liggen
Het is een hond?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Ze valt weer omWaarom kan ze nou niet luisteren en blijven liggen
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dierenquote:
hoi enzo.. vraag nu plaatjes aan uit de jaren 70 of jongerquote:
Als je nou gewoon opflikkert kuttroll.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
hai ik hep een nummer voor je helemaal specjaal voor jouw groeten joost
kijk dit is echt leuke muziek. hep weer zijn in een biertjah en annita in haar korte rokkie en partyy maar op de boerderieh.
Wat heeft ze eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dieren
het is freitquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon opflikkert kuttroll.
Mijn kat hinkt op 3 potenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het zou wel makkelijker zijn. Nu blijft ze bloeden. Sorry, ik klaag erover, maar heb een zwak voor dieren
Had iets aan d'r tandvlees en moest geopereerd en toen hebben ze gelijk iets aan d'r pootjes gedaan/weggehaald en dat bloed nu de hele tijdquote:
Aaahwquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Had iets aan d'r tandvlees en moest geopereerd en toen hebben ze gelijk iets aan d'r pootjes gedaan/weggehaald en dat bloed nu de hele tijd
heb je je microfoon alquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Lord I'm coming home to yooouuu
Begin een KLB-radio dan, als je wilt klagen!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef Neroje het volgende:
[..]
Begin een KLB-radio dan, als je wilt klagen!ik heb een item in mijn show: "maak er een topic over"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat hoeft niet eens
ALLANG ALquote:
Dat wist ik, alleen luister ik niet zo vaak naar jouw showquote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een item in mijn show: "maak er een topic over"Dus dat hoeft niet eens
Ja en een operatie om me om te bouwen tot man aubquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
iemand heeft een blind verzoekje gedaan
dat kanquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat wist ik, alleen luister ik niet zo vaak naar jouw show
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
iemand heeft een blind verzoekje gedaan
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en een operatie om me om te bouwen tot man aub
je begint zo op DV te lijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik een plaat voor Toon aanegvraagd heb ik niet eensgehad
![]()
Doe ik dus ook nooit meer.
Veel te vroeg heen gegaan, van autospuiter, tot een super muzikant, v/h Nederlandse lied, een geweldige man, respect Nico, we zullen jou mooie liedjes, blijven draien, zowel illegaal als legaal, Nico je zult nooit vergeten worden, nog bedankt voor al jou imooie liedjes,gr en een dikke knuffel Pieter uit Wezepquote:
hij staat al te lang in de wachtrijquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
mooi liedje
![]()
![]()
![]()
alleen niet voor de jaren 70
Omdat mannen superieur zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat mannen superieur zijn natuurlijk.
Ik had het verzoekjesschermding al weggeklikt, ik ga er nu vandoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik een plaat voor Toon aanegvraagd heb ik niet eensgehad
![]()
Doe ik dus ook nooit meer.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Stuk zijn is niet leuk, er is altijd 1 dag dat je je hondsberoerd voelt incl dikke buikpijn en alquote:
quote:
Succesfull troll is succesfullquote:
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Aahhhw arm dingetjequote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk zijn is niet leuk, er is altijd 1 dag dat je je hondsberoerd voelt incl dikke buikpijn en al
hou je bek esquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet gekkie die cam word nat door de vocht!!!!
ik weet niet wwaar jullie over hebebn maar mannen zijn beter die plassen geen bloet vrouwen wel xDquote:
Een beetje man kan gewoon koken hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
een man kan niets zonder iemand die kan koken
Mannen die niet kunnen koken. Dan faal je echt in het levenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
een man kan niets zonder iemand die kan koken
Gaat dus uren duren voor ik mijn verzoekje hoor?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes: 1x per 25 minuten
Het is super druk.
uhu, de meeste koks zijn immers manquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man kan gewoon koken hoor
Pendulum? Bijna een uur.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat dus uren duren voor ik mijn verzoekje hoor?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man kan gewoon koken hoor
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken. Dan faal je echt in het leven
Naisquote:
Ik heb het mezelf geleerd toen ik op m'n zelf ging wonen. Vallen en gewoon weer opstaan, werkt het bestequote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joostquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat er ook ouders zijn die het hun kinderen niet leren.
wat kan ik voor je doen zodat je weggaat?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joost
Gast, typ even normaal, ik kan dat niet lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef ArcticMoon het volgende:
[..]
ik kan wel kjokjen hoor i kzit op het vmbo basis koksopleidin echt leuk lekker koke voor je cijfers echt waar groetjes joost
Negerenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat kan ik voor je doen zodat je weggaat?
Oh okee, ik heb het geleerd van mijn moeder. Komt later handig van pas.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf geleerd toen ik op m'n zelf ging wonen. Vallen en gewoon weer opstaan, werkt het beste
Penisbaard vragen of hij wilt trouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhoudenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
Het is nog best lastig, willen reageren op een trol terwijl het beter is om het niet te doen.
Een trol, waar?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhouden
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja nogal inderdaad. Ik kan mezelf nooit inhouden
Herkenbaarquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef sharr het volgende:
Het is nog best lastig, willen reageren op een trol terwijl het beter is om het niet te doen.
Die articmoon met zijn vmbo koksopleiding en zijn verneukte Nederlandsquote:
Mn verzoekjeng staat ertussen!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Eenmalig, nu niet meer zeuren:
[ afbeelding ]
Niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die articmoon met zijn vmbo koksopleiding en zijn verneukte Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Helemaal zelf heb ik het niet geleerd. Af en toe een kleine tip van je moeder, is inderdaad handigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb het geleerd van mijn moeder. Komt later handig van pas.
hehequote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
Nu weten we wanneer we gerickrolled worden
Jij bent APquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef ArcticMoon het volgende:
Als ik normaal Nederlands praat ben ik dan wel welkom ?
Ik doe me best om dat ik Fries ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |