SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 21-02-2011 18:10:46 ]
en om 12uur in je nest liggen zeker. Ochtendmensen bleeeehquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef wise het volgende:
uitslapenOverrated.
Sta altijd vroeg op, ook in het weekend. Meestal 8:30 ofzo. Heel de dag om dingen te doen
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGAquote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef StonerMoon het volgende:
TS is een treurling in een autistenhuis
Kankerdom gozertje jeweet. Kun je al aan zijn kop zien je weet!
nee hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
en om 12uur in je nest liggen zeker. Ochtendmensen bleeeeh
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGA
peter, limonadequote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGA
Pannenkoeken zijn smerigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef StonerMoon het volgende:
[..]Mijn punt is bewezen. Kansloze pannenkoek.
Lachbui op me werk = niet goedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat een climax. Wat voor nagerecht had je?quote:Als laatste naar mijn oma, dank je dat we naar dat café in Peize waren gegaan, die varkenshaas was mennus lekker en kreeg ik echt een stijfje van die saté!
Was er eigenlijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat een climax. Wat voor nagerecht had je?
HA DIE NATTEMAN. alles goed en wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef nattermann het volgende:
Bakkebaard, je had ook mijn reactie kunnen aanpassen ipv hem te verwijderen
Ik fap liever als ik niks te doen heb.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als ik niets te doen heb ga ik altijd lekker een stukkie fietsen![]()
Ach, zo 1 die voor de ochtenddauw de velden in gaat om mooie kiekjes te produceren met zijn Canonquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef wise het volgende:
uitslapenOverrated.
Sta altijd vroeg op, ook in het weekend. Meestal 8:30 ofzo. Heel de dag om dingen te doen
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, zo 1 die voor de ochtenddauw de velden in gaat om mooie kiekjes te produceren met zijn Canon
Altijd uitslapen hier als het kan.
Ik doe dit serieus wel eensquote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, zo 1 die voor de ochtenddauw de velden in gaat om mooie kiekjes te produceren met zijn Canon
Altijd uitslapen hier als het kan.
Je leeft weer.quote:
Ik huilde tranen van geluk toen ik jou weer zag posten.quote:
Goede zaak deze, revoluties overal ter wereld en ook op fok zegeviert het recht, in bijzondere tijden leven wij, in de geschiedenis boeken zal er over geschreven gaan worden.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goede zaak deze, revoluties overal ter wereld en ook op fok zegeviert het recht, in bijzondere tijden leven wij, in de geschiedenis boeken zal er over geschreven gaan worden.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik huilde tranen van geluk toen ik jou weer zag posten.
Harde posts deze, wat een feest wat een feest.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goede zaak deze, revoluties overal ter wereld en ook op fok zegeviert het recht, in bijzondere tijden leven wij, in de geschiedenis boeken zal er over geschreven gaan worden.
Damnz nigga jij weet wel hoe het gaat G! Ik pleit nu al voor een volg0nde week vrijd0g!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef 2dope het volgende:
Goed topic mijn waarde. Ik catch je op de flipside in Leek-shitty of nulvijftig, onder bruggen in 't zuden of achter kerken in de oranjerie.
Tevens, broderwelkom terug keizer v/d lach
volgonde week vrijdag ja, i.t.t. komende vrijdag. duku maken son jwt gaat om die monnie sjonniequote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damnz nigga jij weet wel hoe het gaat G! Ik pleit nu al voor een volg0nde week vrijd0g!
Is goed meng keihard playen die shit k mang! (ga ik wel eem een slaap plek nog regeleng erg0ns)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
volgonde week vrijdag ja, i.t.t. komende vrijdag. duku maken son jwt gaat om die monnie sjonnie
Deze man weet helemaal hoe die shiz werkt meng!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
+1 varkenshaas met satésaus (moet ik me ook eens aan wagen)
+1 echte bazen hebben idd altijd geld opgespaard
+1090181219 voor du meids
Deze zou je toch gewoon lichtjes naar voren duwen, d'r borstjes vastpakken en passioneel doggy geven
Best wel een paupercaféetje maar die varkenshoasch was ganz geil (14,50 + patat en sla) en de bediening was wel hendig sjiek en dat was bij Café Boonstra in Peize!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Renesite het volgende:
En welke cafétje is dat met dat varkenshaasje dann?
Eensquote:Op maandag 21 februari 2011 18:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meisjes die langer zijn dan 1m75
Ja je zegt zo niet "En shout outje naar Renesite want die boy woont ook in spanze G-ToWn jwt zelf"quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man weet helemaal hoe die shiz werkt meng!
[..]
Best wel een paupercaféetje maar die varkenshoasch was ganz geil (14,50 + patat en sla) en de bediening was wel hendig sjiek en dat was bij Café Boonstra in Peize!
PS: Ik weet niet waar je het over hebt rene mang!?
Wel?! (voor 1/15de dan)quote:Op maandag 21 februari 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja je zegt zo niet "En shout outje naar Renesite want die boy woont ook in spanze G-ToWn jwt zelf"
Ofzo
Nou omdat ik alleen "Renesite" erin heb staan ipv:quote:
Editsletquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou omdat ik alleen "Renesite" erin heb staan ipv:
En shout outje naar Renesite want die boy woont ook in spanze G-ToWn jwt zelf
Dus 1/15de![]()
![]()
Hij zei iets over je mama mang!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HGEBT!?!?!!?!?!>KAWGY ukodsw
Leg de telefoon dan naast je bed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Taartjeh het volgende:
Zeik niet ik werd verdomme wakker gebelt en dit al de 2e keer gister morgen werd ik om 10 uur wakker gebelt, en vanmorgen om 9 uur. Het ergste van alles is ik ren naar die telefoon met mijn slaapkopp . Omdat het misschien van mijn sollici was, en dan ben ik net bij de tel. HANGEN ZE OP!!!!!!!!! dit twee x 2![]()
![]()
dus 2 telefoontjes gemist niet weten wie het is.................
Maby important call FUCKERDDDSZZZ,.
wjnmk yam2ghther4equote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef 9611Niels het volgende:
Fuck die scriptie man, bundel gewoon al je FOK!-topics. Hvj.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |