Die ga ik zometeen ook maar eens houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
de kudde mag weer naar huis![]()
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoelquote:
lekker op tijdquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
pics van je stoel?quote:
stof ze wokquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
toekquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoel
Vanavond ofzo. Nu te moequote:
Lekker joppie sjipsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
Ik heb m'n dingie aangepastquote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
![]()
alles goed huisdier van Toek en Muck?
[..]
Vanavond ofzo. Nu te moe
Ik kreeg er gruwelijk magzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
gaafquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n dingie aangepast![]()
Hier alles wel okMet jou dan lieverd
Leef je weer wat meer?
heb ze niet geproefd...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
Die andere 2 smaken waren niet lekker
je hebt deze week vakantie he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf
Nee eigk niethele rechterkant van mijn hoofd is pijnlijk maar met pijnstillers wel te overleven. Heb Muck haar stoel in elkaar gezet en verder vooral puin geruimd
flesquote:
Dat krijg ik van Pringles. Dus hoe lekker ze ook zijn, ik probeer ze te weerstaanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg er gruwelijk magzuur van![]()
Ik eet het niet meer
Er zijn af en toe pareltjes te vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )
Het is dan ook vreselijk overrated.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind joppie saus helemaal niet zo lekker eigenlijk
ja doe ik ook maar moet wel af hierquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt deze week vakantie he?
lekker rustig aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |