Die ga ik zometeen ook maar eens houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
de kudde mag weer naar huis![]()
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoelquote:
lekker op tijdquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
pics van je stoel?quote:
stof ze wokquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
toekquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanaf mijn niet zo luie bureaustoel
Vanavond ofzo. Nu te moequote:
Lekker joppie sjipsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
Ik heb m'n dingie aangepastquote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
![]()
alles goed huisdier van Toek en Muck?
[..]
Vanavond ofzo. Nu te moe
Ik kreeg er gruwelijk magzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind die patatje jopie ships helemaal niet zo speciaal eigenlijk, smaakt meer naar mosterd-ui ofzo
Interessant hè?
gaafquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n dingie aangepast![]()
Hier alles wel okMet jou dan lieverd
Leef je weer wat meer?
heb ze niet geproefd...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
Die andere 2 smaken waren niet lekker
je hebt deze week vakantie he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf
Nee eigk niethele rechterkant van mijn hoofd is pijnlijk maar met pijnstillers wel te overleven. Heb Muck haar stoel in elkaar gezet en verder vooral puin geruimd
flesquote:
Dat krijg ik van Pringles. Dus hoe lekker ze ook zijn, ik probeer ze te weerstaanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg er gruwelijk magzuur van![]()
Ik eet het niet meer
Er zijn af en toe pareltjes te vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KPD daar word ik echt niet warm van. (ja ik heb toegang )
Het is dan ook vreselijk overrated.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind joppie saus helemaal niet zo lekker eigenlijk
ja doe ik ook maar moet wel af hierquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt deze week vakantie he?
lekker rustig aan doen
ik dus ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind joppie saus helemaal niet zo lekker eigenlijk
snap ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar moet wel af hier
laminaat is af, TV staat op zijn plek. De tafel is er, mijn luie stoel en paar kasten en Muckkleding e.d. is bezorgd door PNP bezorgservice.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kluskoning.
Vordert het weer een beetje?
ik vind het wel lekker, maar inderdaad krijg je er maagzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg er gruwelijk magzuur van![]()
Ik eet het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |