Correctie: eindbazen gedragquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef ukga het volgende:
[..]
ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedrag
C.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
Ik ben geleerd van mijn foutenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Hey, mooie borsten. Ze doen me een beetje denken aan m'n ballen.''
Oh god, geniaal! Die ga ik nog eens gebruiken!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef memoftw het volgende:
Geen blunder, niet nieuw topic waardig. Advies vraagje.
Iemand vraagt of je nog in de stad bent (opeens uit het niets na tijdje geen contact). Vervolgens zeg ik: andere keer maar een drankje? Response ja!
Nu vraag ik net: wanneer gaan we een drankje doen?! Wordt er vervolgens overheen gepraat :,)
En nu? Kansloos nog een keer vragen
Deze man weet. Gewoon even dominant doen. Kan later ook van pas komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.
Mooi.quote:
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, vind ik best wel een afknapperquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef kedge het volgende:
Naam vragen, gesprek starten en door de alcohol haar naam nog 3x moeten vragen.
Moet je dan weer niet zeggen tegen een meid met cup A... Dan maak je al helemaal geen indruk meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |