Ik vind het ook wel jammer dat we niet alle smaakjes krijgen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef _Twinkle het volgende:
Ook binnen! Die orange lijkt me wel lekkerder, jammer dat er geen sample van is.
Dat heb ik wel vaker gehoord. Ik durf nu niet meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
Bij mij prikt het op mijn tandvlees
Toen ik het eens probeerde waren het vooral mijn wangen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
Bij mij prikt het op mijn tandvlees
Je moest het toch opbouwen? Eerst dag 10 seconde, volgende dag 20 seconde en dan pas 30 seconde? Meen ik in die foldertje gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Kiefler het volgende:
Ik heb het pakketje ook ontvangen!
Meteen wat samples uitgedeeld aan familie en collega's.
Zelf aan de slag gegaan met de grote fles, die ik samen met mijn vriendinnetje deel...
Eerste keer spoelen, ik voelde me echt als in die reclame, was eigenlijk nog een beetje bang de volgende ochtend wakker te worden geheel zonder gebit, wat was dat een marteling. Beetje van dat spul in een glas, hoppa naar binnen gieten en spoelen, 30 seconden...
5 seconden: mm fris spul
10 seconden: hmm, erg fris
15 seconden: gaat dit wel goed
20 seconden: Noooo way, nog 10 seconden te gaan!
21 seconden:
22 seconden:
25 seconden:
28 seconden:
29 seconden:![]()
![]()
30 seconden:![]()
De minuten erna:![]()
![]()
De tweede dag, 's ochtends...
1 seconde vóór het spoelen:...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Je moest het toch opbouwen? Eerst dag 10 seconde, volgende dag 20 seconde en dan pas 30 seconde? Meen ik in die foldertje gelezen te hebben.
die lijkt mij ook lekker, maar die heb ik ook nog nooit in de winkel gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef _Twinkle het volgende:
Ook binnen! Die orange lijkt me wel lekkerder, jammer dat er geen sample van is.
Ik heb nu een merk van de Action (voor mij een onbekend merk) en dat smaakt ook raar, is gewoon zo'n mint-blauwe versie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef amaranta het volgende:
Vind het nog een beetje raar van smaak.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik neem gewoon een slok uit de fles eigenlijk.
Ah, goed om te wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef amaranta het volgende:
hoort bij een mondwater, wij hebben ook weleens huismerk van willekeurig huis, en het smaakt altijd even smerig
Dat heb ik dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zoveel gedoe gehad met mijn gebit dat ik liever zoveel mogelijk preventieve maatregelen neem.
Dat is een beste foute naam als je bedenkt dat ODOL ook een Ontzetttend Dikke Ochtend Lul kan betekenenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten![]()
Wij hadden (toen ik klein kind was) altijd een fles "Odol" in de badkamer staan, dat smaakte wel lekker
[ afbeelding ]
Die merknaam bestaat wel al tientallen jaren langer dan deze afkorting, tegenwoordig kun je niks meer gebruiken of het is een afkorting in het internettijdperkquote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is een beste foute naam als je bedenkt dat ODOL ook een Ontzetttend Dikke Ochtend Lul kan betekenen![]()
.
"Jeetje, wat smaakt die ODOL smerig".
Thanks, goeie tipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kruitvat heeft aankomende week de 2e listerine fles gratis.
Alleen smaakt odol erg lekker en dat kan ik van Listerine Coolmint niet echt zeggen... Het smaakt vaagjes naar munt, maar de originele listerinesmaak heeft achteraf de overhand. Ik vind de Total Care het meest prettig in gebruik, die kan ik ook makkelijk 'verkopen' aan anderen. De actieve tandsteen controle vind ik erg heftig (tranen in mijn ogen), maar wel lekker fris. Dus die is ook goed aan de man/vrouw te brengen. Maar de Coolmint... tsja, die nasmaak...quote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is een beste foute naam als je bedenkt dat ODOL ook een Ontzetttend Dikke Ochtend Lul kan betekenen![]()
.
"Jeetje, wat smaakt die ODOL smerig".
Die Odol is lekker jaquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alleen smaakt odol erg lekker en dat kan ik van Listerine Coolmint niet echt zeggen...
Net zo objectief als dat je het heel lekker had gevondenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ik nog helemaal niks. Vind het ook niet geweldig spul, vraag mij dan ook af hoe ik objectief moet kunnen wom-en.
Bij welke smaak moest je het opbouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Je moest het toch opbouwen? Eerst dag 10 seconde, volgende dag 20 seconde en dan pas 30 seconde? Meen ik in die foldertje gelezen te hebben.
Bij alle smaken, je kreeg een handleiding/brochure, maar het staat niet op de fles.. Ik vind het ook maar vaag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij welke smaak moest je het opbouwen?
Ik heb vandaag bij de tandarts een klein flesje Coolmint meegenomen en... ik ben erg tevreden!Dit ga ik kopen
![]()
De smaak is zoveel lekkerder dan een onbekend merk dat ik van de Action had. Hier proef je een zachte mintsmaak in.
Ik ben overtuigd
He, die heb ik dan weer gemist. Dat spul is echt duur!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef _Twinkle het volgende:
Mij tandarts had Sensodyne Proglasur 50% kortingsbonnen. Sinds nu is het mijn standaard tandpasta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |