Het probleem is dat ik niet op AH-Plaza kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef UncleSam het volgende:
Salaris periode bedoel je?
In de OP staan de uitbetaal data. Voor de periode kijk in Plaza op je loonstrookje..
Als z'n vragen en snelheid van begrip in dit topic ook maar enigszins te vergelijken zijn met hoe hij op z'n werk is, dan lijkt het me sowieso geen goed idee om de Albert Heijn als referentie op te geven bij een toekomstige sollicitatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef UncleSam het volgende:
Ja vooral doen, als je volgende werkgever dan een belletje doet naar de AH zal je nieuwe werkgever er achterkomen hoe jij bent.
Ik kan me herinneren, dat ik heb gelezen dat het om procentuele stijging van de specifieke omzet gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef AHTLVA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de scores van zo'n commerciele ronde precies worden berekend?
Bijvoorbeeld bij de bloemen en planten? Meten ze de stijging die je maakt in omzet/daling in derving? En is het aan de hand van cijfers of komt de OM ook nog langs?
Het percentageaandeel van de planten in je omzet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef AHTLVA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de scores van zo'n commerciele ronde precies worden berekend?
Bijvoorbeeld bij de bloemen en planten? Meten ze de stijging die je maakt in omzet/daling in derving? En is het aan de hand van cijfers of komt de OM ook nog langs?
Wat een zwaktebod, zeg. Handel dit gewoon netjes af, met een beetje geluk kan je nog binnen je opzegtermijn weg en dan ben je er klaar mee. Als je van dingen gaat doen waarvan jij denkt dat je leidinggevenden mee zitten (wat echt niet zo is, kan ik je vertellen), kan je de komende jaren niet meer met goed fatsoen bij Albert Heijn komen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:19 schreef bb-boy94 het volgende:
Of ik zorg dat ik op staande voet ontslagen wordt, gewoon niet komen opdagen.
Nadat ik mijn salaris heb natuurlijk.
Zulke mensen moet je nou eenmaal zo behandelen..
Je doet alsof de leidinggevenden/asm/sm bij de AH een stel engelen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod, zeg. Handel dit gewoon netjes af, met een beetje geluk kan je nog binnen je opzegtermijn weg en dan ben je er klaar mee. Als je van dingen gaat doen waarvan jij denkt dat je leidinggevenden mee zitten (wat echt niet zo is, kan ik je vertellen), kan je de komende jaren niet meer met goed fatsoen bij Albert Heijn komen.
Het punt is dat je meer jezelf ermee hebt dan je leidinggevende als je zoiets flikt. Niemand ontkent dat je, zeker als jonge vakkenvuller, niet altijd even redelijk wordt behandeld.quote:Op maandag 4 april 2011 10:23 schreef ABombali het volgende:
[..]
Je doet alsof de leidinggevenden/asm/sm bij de AH een stel engelen zijn![]()
Zowat elke jonge medewerker wordt opgelicht door de AH, dan hoef je ook niet echt veel respect te tonen bij ontslag
Dat dus. Je krijgt zelf alleen maar gezeik (telefoontjes, ontslagbrieven, weet ik veel), terwijl het geen enkele moeite voor je is om gewoon netjes ontslag te nemen en je je leidinggevenden toch niet echt aanpakt.quote:Op maandag 4 april 2011 10:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het punt is dat je meer jezelf ermee hebt dan je leidinggevende als je zoiets flikt. Niemand ontkent dat je, zeker als jonge vakkenvuller, niet altijd even redelijk wordt behandeld.
Winstuitkering zit erij.quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef Uienkracht het volgende:
Het was toch elke 3 maanden MVP of is dat veranderd?
Ja het staat nu ook op plaza. De procentuele stijging van het omzetaandeel van bloemen en planten. Thnx in ieder geval!quote:Op zondag 3 april 2011 14:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Het percentageaandeel van de planten in je omzet.
Waarom zoveel naar de belastingdienst?quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef bigbass het volgende:
Toch 245 euro winstuitkering, jammer dat er meteen weer 81 euro naar de belastingdienst gaat...
En jammer dat ik een dagje vrij moest nemen deze periode waardoor het totaal uiteindelijk niet zo veel meer is dan normaal.
Same here. Heb winstuitkering van zo'n ¤254 gekregen. In totaal gaat er ook weer ¤78 naar de belasting.quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef bigbass het volgende:
Toch 245 euro winstuitkering, jammer dat er meteen weer 81 euro naar de belastingdienst gaat...
En jammer dat ik een dagje vrij moest nemen deze periode waardoor het totaal uiteindelijk niet zo veel meer is dan normaal.
Bijzonder tarief, kan het waarschijnlijk gewoon terug krijgen eind van het jaar, maar ik wil het nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:23 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Waarom zoveel naar de belastingdienst?![]()
Maximaal, was zo af.quote:
Ik wel in iedergeval. Maar goed dat is tegenwoordig normaal. Ik hing op mijn 14/15 ook niet buiten rond bij winkelcentra e.d. Om het daar allemaal maar te verstieren.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maximaal, was zo af.
Wat deden jullie trouwens toen jullie 8 waren? Zaten jullie toch gewoon om 20:00 lekker warm binnen? Nou, bij ons niet. Bij ons gaan ze stelen. Rottige kinderen...
Ouders moeten inderdaad de verantwoordelijkheid nemen. Laten we beginnen met fatsoenlijke opvoeding, dat zou genoeg zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik wel in iedergeval. Maar goed dat is tegenwoordig normaal. Ik hing op mijn 14/15 ook niet buiten rond bij winkelcentra e.d. Om het daar allemaal maar te verstieren.
Zelfde met die discussies nu weer over alcohol. Ouders nemen geen verantwoording meer dus moet de wetgever het maar gaan regelen. Als je als ouders niet wil dat je kind drinkt op zijn 16de dan moet je daar duidelijk in zijn en dit met hem bespreken. Verhogen naar 18 of 21 wat nu word geroepen is gewoon onzin, want het werkt NIET
Zielig? Wat een instelling. Stelen is stelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef ABombali het volgende:
Hier wordt er juist veel gestolen door ouderen, en we weten wel door wie...maar we zeggen er zelden iets van, is toch een beetje zielig?
Bij 8 jarige dieven zou ik ze alleen bang maken, en dan mogen ze ook wel weer weg...
Ja, dat weet ik. Maar ik zie in de OP 1x per 4 maanden MVP staan. Of heb ik het al jaren mis?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef Uienkracht het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik zie in de OP 1x per 4 maanden MVP staan. Of heb ik het al jaren mis?
Februari = 2quote:10 januari
7 februari (+ MVP)
7 maart
4 april
2 mei
30 mei (+ MVP)
27 juni
25 juli
1 augustus
29 augustus(+ MVP)
26 september
24 oktober
21 november
19 december (+ MVP)
Voor zover ik weet mogen ze je zoiets niet onthouden. Al helemaal niet met de smoes "Jij hebt er zelf voor gekozen".quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb een vraagje over de reiskostenregeling.
Sinds kort woon ik 30 km van me werk. Door alleen mijn postadres in het systeem te wijzigen en niet mijn woonadres geniet ik geen onkostenvergoeding.
Nu hoor ik dat ik er geen recht op heb omdat ik zelf de keus heb gemaakt te verhuizen buiten de regio. Overplaatsing willen ze me niet geven. Een ander die onlangs verhuist is 13 km verder krijgt het daarentegen weer wel.
Wat zijn mijn rechten? Mogen ze mij de vergoeding onthouden?
30. Gok ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Goed, ik weet natuurlijk niet hoeveel kilometer je moet reizen.
Eisen, je hebt recht op reiskostenvergoeding. Ik ben laatst ook 38 kilometer verderop gaan wonen en krijg het ook gewoon.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb een vraagje over de reiskostenregeling.
Sinds kort woon ik 30 km van me werk. Door alleen mijn postadres in het systeem te wijzigen en niet mijn woonadres geniet ik geen onkostenvergoeding.
Nu hoor ik dat ik er geen recht op heb omdat ik zelf de keus heb gemaakt te verhuizen buiten de regio. Overplaatsing willen ze me niet geven. Een ander die onlangs verhuist is 13 km verder krijgt het daarentegen weer wel.
Wat zijn mijn rechten? Mogen ze mij de vergoeding onthouden?
Je hebt er gewoon recht op, tenzij jij er mee instemd om hier aan mee te werken. Maar zo te lezen heb je dat niet, dusseh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Dipstaart het volgende:
Thanks! Dan ga ik daar mandag eens achteraanOok iets met gelijke behandeling enzo
Nou ja, weet je, ik ben vorig jaar al verhuisd en reis iedere dag 2,5 uur met de bus op en neerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon recht op, tenzij jij er mee instemd om hier aan mee te werken. Maar zo te lezen heb je dat niet, dusseh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |