Het probleem is dat ik niet op AH-Plaza kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef UncleSam het volgende:
Salaris periode bedoel je?
In de OP staan de uitbetaal data. Voor de periode kijk in Plaza op je loonstrookje..
Als z'n vragen en snelheid van begrip in dit topic ook maar enigszins te vergelijken zijn met hoe hij op z'n werk is, dan lijkt het me sowieso geen goed idee om de Albert Heijn als referentie op te geven bij een toekomstige sollicitatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef UncleSam het volgende:
Ja vooral doen, als je volgende werkgever dan een belletje doet naar de AH zal je nieuwe werkgever er achterkomen hoe jij bent.
Ik kan me herinneren, dat ik heb gelezen dat het om procentuele stijging van de specifieke omzet gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef AHTLVA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de scores van zo'n commerciele ronde precies worden berekend?
Bijvoorbeeld bij de bloemen en planten? Meten ze de stijging die je maakt in omzet/daling in derving? En is het aan de hand van cijfers of komt de OM ook nog langs?
Het percentageaandeel van de planten in je omzet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef AHTLVA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de scores van zo'n commerciele ronde precies worden berekend?
Bijvoorbeeld bij de bloemen en planten? Meten ze de stijging die je maakt in omzet/daling in derving? En is het aan de hand van cijfers of komt de OM ook nog langs?
Wat een zwaktebod, zeg. Handel dit gewoon netjes af, met een beetje geluk kan je nog binnen je opzegtermijn weg en dan ben je er klaar mee. Als je van dingen gaat doen waarvan jij denkt dat je leidinggevenden mee zitten (wat echt niet zo is, kan ik je vertellen), kan je de komende jaren niet meer met goed fatsoen bij Albert Heijn komen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:19 schreef bb-boy94 het volgende:
Of ik zorg dat ik op staande voet ontslagen wordt, gewoon niet komen opdagen.
Nadat ik mijn salaris heb natuurlijk.
Zulke mensen moet je nou eenmaal zo behandelen..
Je doet alsof de leidinggevenden/asm/sm bij de AH een stel engelen zijnquote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod, zeg. Handel dit gewoon netjes af, met een beetje geluk kan je nog binnen je opzegtermijn weg en dan ben je er klaar mee. Als je van dingen gaat doen waarvan jij denkt dat je leidinggevenden mee zitten (wat echt niet zo is, kan ik je vertellen), kan je de komende jaren niet meer met goed fatsoen bij Albert Heijn komen.
Het punt is dat je meer jezelf ermee hebt dan je leidinggevende als je zoiets flikt. Niemand ontkent dat je, zeker als jonge vakkenvuller, niet altijd even redelijk wordt behandeld.quote:Op maandag 4 april 2011 10:23 schreef ABombali het volgende:
[..]
Je doet alsof de leidinggevenden/asm/sm bij de AH een stel engelen zijn![]()
Zowat elke jonge medewerker wordt opgelicht door de AH, dan hoef je ook niet echt veel respect te tonen bij ontslag
Dat dus. Je krijgt zelf alleen maar gezeik (telefoontjes, ontslagbrieven, weet ik veel), terwijl het geen enkele moeite voor je is om gewoon netjes ontslag te nemen en je je leidinggevenden toch niet echt aanpakt.quote:Op maandag 4 april 2011 10:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het punt is dat je meer jezelf ermee hebt dan je leidinggevende als je zoiets flikt. Niemand ontkent dat je, zeker als jonge vakkenvuller, niet altijd even redelijk wordt behandeld.
Winstuitkering zit erij.quote:Op maandag 4 april 2011 16:14 schreef Uienkracht het volgende:
Het was toch elke 3 maanden MVP of is dat veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |