quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Daar moet je niks invullen, dat veld leeg laten.
Bedankt! Ik kan er nu in. Alleen nog even een keer tijd vinden om alle mogelijkheden te bekijken.quote:
Nee, AH Cross is een niet-officieel AH-programma dat ooit eens in franchises in omloop is gekomen en nu door managers onderling wordt uitgewisseld. Dus of jullie het krijgen, hangt geheel van je SM afquote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef AHTLVA het volgende:
Krijgen alleen DNAH winkels AH cross? Ik kon zelf trouwens ook geen powerpoint oid vinden op de AH computer.
Oh... Maar ik hoorde van mijn SM dat in 2012 alle AHs sowieso een heel nieuw systeem krijgen. Nieuwe applicaties en een nieuwe RenR.. Dat is dan weer iets anders dan AH cross?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Nee, AH Cross is een niet-officieel AH-programma dat ooit eens in franchises in omloop is gekomen en nu door managers onderling wordt uitgewisseld. Dus of jullie het krijgen, hangt geheel van je SM af
Denk het wel, maar dat is ongetwijfeld gebaseerd op AH Crossquote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef AHTLVA het volgende:
[..]
Oh... Maar ik hoorde van mijn SM dat in 2012 alle AHs sowieso een heel nieuw systeem krijgen. Nieuwe applicaties en een nieuwe RenR.. Dat is dan weer iets anders dan AH cross?
Zouden we sowieso pas over 4 weken krijgen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef einschtein het volgende:
Morgen geen uitbetaling van Medewerkers Voordeel Plan in verband met een technische storing!
quote:Uitbetaling MVP in periode 5
Om technische redenen wordt het Medewerkers Voordeel komende week (18) niet uitbetaald met het salaris over periode 4. Dit wordt volgende periode gecorrigeerd en uitbetaald met het salaris van periode 5.
Excuses voor het ongemak.
Vandaag al.quote:
Oehhhhh. Eens checken dan want had na dit weekend nog maar 0,72quote:
Waarom krijgen we hier na 1 week al weer loon?quote:Uitbetalingen 2011
10 januari
7 februari (+ MVP)
7 maart
4 april
2 mei
30 mei (+ MVP)
27 juni
25 juli
1 augustus
29 augustus(+ MVP)
26 september
24 oktober
21 november
19 december (+ MVP)
Kan dat ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb Rabobank en heb nog niks, kan met die storing te maken hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |